//

Gps met ongeactiveerde simkaart

Gps met ongeactiveerde simkaart discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Het enige wat ik zie is een blauw cirkel. De achtergrond blijft grijs.. Ik zie dus geen straten. Is dit normaal?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 31-08-08, 16:43
Agent` Agent` is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 44
Standaard

Het enige wat ik zie is een blauw cirkel. De achtergrond blijft grijs.. Ik zie dus geen straten. Is dit normaal?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 01-09-08, 15:53
dorus dorus is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Agent` Bekijk bericht
Het enige wat ik zie is een blauw cirkel. De achtergrond blijft grijs.. Ik zie dus geen straten. Is dit normaal?
Heb je wel verbinding met het internet via Wi-Fi of via de t-mobile masten? Want de straten haalt die van het internet en gps ontvangt alleen de coordinaten van waar je je bevind.
  #23  
Oud 01-09-08, 22:50
Vassili's schermafbeelding
Vassili Vassili is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dorus Bekijk bericht
Ik had eerst ook dat ik niet kon vinden waar ik was met gps, toen was mijn abo ook nog niet in gegaan. Ik heb hem toen wel in een hotel moeten testen (binnen dus) misschien lag het daar aan. Maar nu ik thuis ben en is mijn abo al geactiveerd werkt gps voor mij nu ook binnenshuis (duurt dan wel behoorlijk lang)

Ja heb ik ook duurt wel irriterend lang (bij mij dan)
  #24  
Oud 05-09-08, 08:59
Greggy Greggy is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 19
Standaard

Korte vraag; begrijp ik uit jou verhaal dat jij van T-Mobile een nieuwe SIM hebt gekregen en die hebt gebruikt om je 3G te activeren? Op dat moment gaat toch jou abonnement ook al in of zie ik dit verkeerd? Ik heb ook nummerbehoud en heb mijn spul allemaal al binnen maar wil niet aan dubbele abbo kosten zitten. Maar ik wil natuurlijk wel alvast spelen met mijn 3G (iPod) iPhone...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ervaringen met mobiel internet in met Duitse Simkaart foontje Internet in buitenland (roaming) 17 06-05-15 06:37
iPhone 3G: simkaart wordt niet ondersteund, orginele zwitserse simkaart kwijt! leike Unlock 2 04-08-12 04:42
België: Proximus: nummerbehoud bij overstap van gewone simkaart naar micro-simkaart? Vincent82 Overige providers België 1 17-08-10 08:57
Wat kun je doen met een ongeactiveerde iPhone? casfs iPhone algemeen 12 02-04-08 20:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:12.