Navigatiesoftware xGPS en xGPS Util 1.0.0-1 voor het eerst beschikbaar via Cydia discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Versie 1.0.0-1 van xGPS is beschikbaar, samen met de hulpapplicatie xGPS Util. Je kunt al wel kaarten downloaden en raadplegen, maar navigeren is nog niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Navigatiesoftware xGPS en xGPS Util 1.0.0-1 voor het eerst beschikbaar via Cydia
Versie 1.0.0-1 van xGPS is beschikbaar, samen met de hulpapplicatie xGPS Util. Je kunt al wel kaarten downloaden en raadplegen, maar navigeren is nog niet mogelijk.
Lees verder over: Navigatiesoftware xGPS en xGPS Util 1.0.0-1 voor het eerst beschikbaar via Cydia Tag: |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb vandaag mijn gps ontvanger toegestuurd gekregen.
Alleen spijtig dat de software nog in een aplha stadium zit. Heb het snel even getest terwijl ik met de auto reed en hij loopt zo goed als perfect mee op de kaart. |
|
|||
|
|||
voorlopig zie ik het niet zitten om een externe gps apparaat te kopen voor me iphone hoor, dan koop ik liever een van de blokker navigaties voor 100 euro met kaart enzo erop
|
|
||||
|
||||
Hier een paar screenshots van de 2 programma's (xGPSutil en xGPS)
Alsook van de gps ontvanger. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb trouwens gisteren ook mijn ontvanger toegestuurd gekregen. |
|
|||
|
|||
Er zit toch ook ween soort van GPS in de iPhone? Hij kan locatie bepalen
|
||||
|
||||
Zit er een mogelijkheid om je iphone op te laden bij ? Want anders heb je er maar een uur of 3-4 plezier van iedere keer. En ik zit soms meer dan 4 uur per dag in de auto.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Maar dat heb ik dus niet gedaan. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
xGPS: xGPS in het buitenland. | pgorel | iPhone Navigatie | 0 | 12-03-09 12:50 |
xGPS: Eerste indruk: xGPS 1.2 in 21 screenshots [Cydia] | iCulture | iPhone Navigatie | 0 | 03-03-09 01:50 |
xGPS: Routenavigatie op de iPhone: xGPS 1.1 is beschikbaar! [Cydia] | iCulture | iPhone Navigatie | 9 | 19-12-08 23:38 |
xGPS: Nieuwe GPS-oplossing voor de iPhone: xGPS | iCulture | iPhone Navigatie | 16 | 31-10-08 14:22 |
xGPS: PocketFinder GPS en nieuwe xGPS voor de iPhone | iCulture | iPhone Navigatie | 0 | 31-10-08 12:50 |
|
|