//

Iphone GPS

Iphone GPS discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb even op het forum gezocht maar niet direct een topic gevonden die specifiek op de gps ingaat. Mijn vraag is: wat kan ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-09-08, 14:02
rikfrombelgium rikfrombelgium is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 200
Standaard Iphone GPS

Ik heb even op het forum gezocht maar niet direct een topic gevonden die specifiek op de gps ingaat.

Mijn vraag is: wat kan ik doen? Ik heb mijn iphone 3G kunnen unlocken maar ik wil eigenlijk wel weten wat deze gps nu precies kan? Heb ik een 3G abonnement nodig? Kost het me geld om te navigeren? Kan ik in principe in de wagen, als ik een route heb uitgestippeld, blijven stap na stap de route afgaan? Klopt het dat er updates op komst zijn die van de gps een volwaardige route beschrijving met stem gaandeweg gaat maken?

alvast bedankt voor de tips en hulp.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-09-08, 14:07
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

GPS kun je gebruiken i.c.m. Maps. Voor het downloaden van mappen heb je wel Wi-Fi/gprs/3g nodig. Als je alleen je locatie wil bepalen is dat gratis. Als je gaat rijden en de kaarten moeten geupdate worden, dan kost het helaas wel geld. Je kunt eventueel bij je provider een internet abo afsluiten. Meestal is dat ongeveer 10 euro.

In firmware 2.1 zitten veel verbeteringen t.o.v. GPS. Even afwachten alleen.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #3  
Oud 05-09-08, 14:07
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

nee, dit kan niet, er is nog geen navigatie software voor.
Je kunt nu alleen je locatie bepalen op google maps

of er wat in ontwikkeling is, vast wel, maar daar is nog geen nieuw over
  #4  
Oud 05-09-08, 14:10
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Misschien dat dit jou in de toekomst kan helpen. Is voorlopig nog niet uit voor de 3g versie. Hiermee zou je kaarten kunnen opslaan op je iphone en deze dan gebruiken.

Navigatiesoftware xGPS en xGPS Util 1.0.0-1 voor het eerst beschikbaar via Cydia > Nieuws > iPhoneclub.nl
  #5  
Oud 05-09-08, 14:10
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Hupperdepup , hadden we al wat van gelezen ; https://forum.iculture.nl/f8/ap...re-iphone.html

oeps ; alle Modjes op een rij... ;-) . Dat ze nu eens durven beweren dat we niet aanwezig zijn hehe
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #6  
Oud 05-09-08, 14:28
rikfrombelgium rikfrombelgium is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker Bekijk bericht
Misschien dat dit jou in de toekomst kan helpen. Is voorlopig nog niet uit voor de 3g versie. Hiermee zou je kaarten kunnen opslaan op je iphone en deze dan gebruiken.

Navigatiesoftware xGPS en xGPS Util 1.0.0-1 voor het eerst beschikbaar via Cydia > Nieuws > iPhoneclub.nl
dit zou dus idd wel goed zijn, dan heb je tenminste een volwaardige gps, zij het met een beetje planning vooraf.

Ik ben aan het denken een gps toestel te kopen, het is daarom dat ik wat meer info wil, of ik niet beter wat geduld heb tot de gps van de iphone voldoende verbeterd is. Hoewel, zo goed als de laatste tomtom go met stem-invoer zal het wss nooit worden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
GPS nieuw in iPhone 3G / Alles over A-GPS / TomTom al op de iPhone jeremy14 iPhone Navigatie 107 30-08-09 23:54
Hardware: Iphone 3G GPS Raven iPhone Navigatie 13 08-08-09 20:23
GPS op iPhone 16 GB mijaser Archief 3 25-05-08 12:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:08.