//

xGPS gebruik

xGPS gebruik discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag een wandelingtje gedaan aan 157km/h !! Wie doet beter ? Nee was wel degelijk aan het wandelen met de iphone in de hand om ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-11-08, 22:14
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard xGPS gebruik

Vandaag een wandelingtje gedaan aan 157km/h !! Wie doet beter ?
Nee was wel degelijk aan het wandelen met de iphone in de hand om de xgps app eens te testen. kwam ik tot deze vaststelling. Nog iemand zo iets gehad of gezien ?

Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-11-08, 22:33
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Als je inderdaad je iPhone in de hand hebt gehad en flink met je armen gezwaaid hebt tijdens het wandelen, dan zou dat wel eens de snelheid van de beweging van je handen geweest kunnen zijn (en niet je eigen snelheid, hahaha)!
  #3  
Oud 01-12-08, 00:34
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buur Bekijk bericht
Als je inderdaad je iPhone in de hand hebt gehad en flink met je armen gezwaaid hebt tijdens het wandelen, dan zou dat wel eens de snelheid van de beweging van je handen geweest kunnen zijn (en niet je eigen snelheid, hahaha)!
Nee, niet gezwaaid met de iphone. later is deze gewoon gezakt naar 54km dat voor een wandeling van 5minuten nog veel is. Ben gene superman
  #4  
Oud 01-12-08, 00:41
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker Bekijk bericht
Nee, niet gezwaaid met de iphone. later is deze gewoon gezakt naar 54km dat voor een wandeling van 5minuten nog veel is. Ben gene superman
Gewoon? 54km per uur? Wandelen? Dat geloof ik niet, of er moet toch ergens iets heel erg fout gegaan zijn met de meting. Zo'n snelheid haal je op de fiets maar moeilijk zelfs! Een normaal mens wandelt ergens rond de 5 tot 10 km/uur en dan moet je nog flink doorstappen...
xGPS neemt dan toch de snelheid van de beweging van je hand (waarin jij de iPhone vasthield), mag ik aannemen, en niet die van je lijf.
  #5  
Oud 01-12-08, 00:58
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buur Bekijk bericht
Gewoon? 54km per uur? Wandelen? Dat geloof ik niet, of er moet toch ergens iets heel erg fout gegaan zijn met de meting. Zo'n snelheid haal je op de fiets maar moeilijk zelfs! Een normaal mens wandelt ergens rond de 5 tot 10 km/uur en dan moet je nog flink doorstappen...
xGPS neemt dan toch de snelheid van de beweging van je hand (waarin jij de iPhone vasthield), mag ik aannemen, en niet die van je lijf.
Ik hield die gewoon stil in mijn hand. Geen bruuske beweging , juist vasthouden.
  #6  
Oud 01-12-08, 01:02
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker Bekijk bericht
Ik hield die gewoon stil in mijn hand. Geen bruuske beweging , juist vasthouden.
Ik geloof je! Maar dat betekent dat je die snelheid dus met een flinke korrel zout mag nemen. Al eens sneller gewandeld dan een auto op de max.snelheid in de bebouwde kom? Ik niet. Jij volgens xGPS dus wel... En een klein stukje dus zelfs veel sneller dan een auto mag op de snelweg... Een automobilist zou met die snelheid zijn rijbewijs hebben moeten inleveren! :-P
Zeker weten dat je niet de man van 6 miljoen bent of zo? Haha.
Nee, die snelheidsmeter in xGPS klopt dus niet, of is gewoon niet gemaakt voor wandelaars die hun iPhone in de hand houden. Je zou eens kunnen kijken als je de iPhone onder je broekriem even duwt of zo? Of ie dan ook dat soort overdreven snelheden aangeeft?

Laatst gewijzigd door Buur; 01-12-08 om 01:06.
  #7  
Oud 01-12-08, 09:56
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Is een bekende fout met de interne gps van de 3G.
En ze vinden er niet meteen een oplossing voor.
Meer info kan je op hun website vinden daarover.

EDIT:

gevonden.

Kijk naar de 6de reply van een zekere Lelika11a + antwoord van Mathieu (developer xgps)

Laatst gewijzigd door Bomans; 01-12-08 om 10:18.
  #8  
Oud 01-12-08, 13:43
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
Is een bekende fout met de interne gps van de 3G.
En ze vinden er niet meteen een oplossing voor.
Meer info kan je op hun website vinden daarover.

EDIT:

gevonden.

Kijk naar de 6de reply van een zekere Lelika11a + antwoord van Mathieu (developer xgps)
Heb het ondertussen gelezen en inderdaad ik was niet harder dan 20km/h aan het wandelen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
xGPS: Mappen van Xgps Annerox iPhone Navigatie 2 20-09-09 22:33
xGPS: xGPS (v1.2 02-3-2009) avdwerf iPhone Navigatie 150 15-06-09 11:24
XGPS downloaden Pdeb1993 Archief 1 09-02-09 16:51
xGPS: Navigatiesoftware xGPS en xGPS Util 1.0.0-1 voor het eerst beschikbaar via Cydia iCulture iPhone Navigatie 7 07-09-08 14:17
[Inkoopactie] XGPS geef je op ! ArB Archief 21 13-07-08 10:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:31.