//

GPS werkt niet in amsterdam

GPS werkt niet in amsterdam discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Iphone 8 gb Fw 2.2 Hey mensen ik woon in amsterdam en ik werk in rotterdam. als ik in de trein zit werkt ie prima ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-03-09, 20:01
prld prld is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 21
Standaard GPS werkt niet in amsterdam

Iphone 8 gb
Fw 2.2
Hey mensen ik woon in amsterdam en ik werk in rotterdam. als ik in de trein zit werkt ie prima totdat ik in de buurt ben van amsterdam dan gaat ie opeens naar amsterdam in boekarest:S

Als ik in breukelen bijvoorbeeld het programma pin doe dan lukt dat nog in breukelen maar als ik in amsterdam zit:S dan is de dichtsbijzijnde pin automaat

ik meen het serieus 1543214 meter......................... en die is dan in vaals

ook als ik amsterdam intyp in kaarten of in google maps en als ik op locate druk kom ik ook uit in bulgarije ergens is dit normaal? eerst deed ie het wel gewoon wie o wie kan mij helpen


EDIT:

1:als ik naar pin ga en druk op de bovenste pin automaat dan en dan de route knop druk
2an krijg ik dit

1:


2:

Laatst gewijzigd door prld; 06-03-09 om 20:27.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-03-09, 23:11
bako bako is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: IJmuiden
Berichten: 1.094
Stuur een bericht via MSN naar bako
Standaard

hahahaha wow dat is een heel groot stuk lopen hhaha
heb je wel goede verbinding
  #3  
Oud 07-03-09, 10:09
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Exact ditzelfde probleem heb ik al een keer eerder voorbij zien komen ergens, je zou toch haast aan een bugje gaan denken.
  #4  
Oud 07-03-09, 19:30
prld prld is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evmw Bekijk bericht
Exact ditzelfde probleem heb ik al een keer eerder voorbij zien komen ergens, je zou toch haast aan een bugje gaan denken.
ik had nog gezocht kon er niks over vinden. misschien maar even langs apple winkel of t-mobile winkel
  #5  
Oud 07-03-09, 23:37
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Wat je eigenlijk even een keer moet doen, is dezelfde 'test' als je beschrijft waar het fout gaat. Echter met de instelling op je iPhone 3G UIT te zetten. Assisted GPS werkt dan niet meer en de locatie wordt bepaald op basis van de GPS hardware in de iPhone. Als je het probleem dan niet hebt, zit de fout in de GPS gegevens die binnenkomen via het 3G netwerk.

edit
Als het met 3G UIT nog niet goed gaat zit het mogelijk fout in de informatie van de gsm-masten. Dan zouden meer mensen het probleem moeten hebben. Je kan natuurlijk ook je SIM er uit halen, dan weet je zeker dat aGPS niet wordt gebruikt.

Laatst gewijzigd door evmw; 07-03-09 om 23:39.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hardware: Locatie kan niet worden bepaald (GPS werkt niet) daaf iPhone Navigatie 28 15-12-09 11:23
GPS werkt niet jk89 iPhone algemeen 6 30-11-09 19:29
gps koers werkt niet thewitten iPhone Navigatie 0 14-08-09 20:19
Hardware: GPS werkt niet devicelog. famsmolders iPhone Navigatie 3 07-08-09 09:01
GPS werkt niet Pilopew iPhone algemeen 7 22-12-08 19:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:19.