iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Navigatie (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/)
-   -   Sygic: Sygic Mobile Maps en Gokivo voor de iPhone: nieuwe navigatiesoftware in de App Store (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/36001-sygic-mobile-maps-gokivo-voor-de-iphone-nieuwe-navigatiesoftware-de-app-store.html)

iCulture 19-06-09 01:20

Sygic Mobile Maps en Gokivo voor de iPhone: nieuwe navigatiesoftware in de App Store
 
Sygic heeft de Sygic Mobile Maps uitgebracht, twee navigatieapplicaties voor de iPhone. De versie voor Europa en Noord-Amerika ligt nog ter goedkeuring bij Apple. NIM brengt ondertussen Gokivo uit, een offboard navigatiepakket voor de iPhone, dat $9,99 per maand kost.

Lees verder over: Sygic Mobile Maps en Gokivo voor de iPhone: nieuwe navigatiesoftware in de App Store

buckiphone 19-06-09 11:24

zou er ook voor de 2g ondersteuning komen in combinatie met een bluetooth gps muis?

Bomans 19-06-09 11:26

icm een bluetooth muis dan nog wel.
Jij vraagt wel erg veel. Ik zou er niet op hopen dat zoiets er komt.

signs2007 26-06-09 08:54

Sygic Maps Europe ligt in de appstore.
Het pakket kost 79,99 euro en is 1.90 GB groot.

bugmenot1 26-06-09 10:15

De app ziet er ontzettend druk uit. Bv, alle straat namen die getoond worden. Zou je dat nog ergens uit kunnen zetten?

signs2007 26-06-09 10:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bugmenot1 (Bericht 311276)
De app ziet er ontzettend druk uit. Bv, alle straat namen die getoond worden. Zou je dat nog ergens uit kunnen zetten?

Ik denk dat dit wel mogelijk is.

forrestgumpx 26-06-09 10:25

Ben erg nieuwsgierig over de GPS fix performance t.o.v. Navigon. Bij navigon is het me nog steeds niet gelukt na veel geduld.

signs2007 26-06-09 10:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forrestgumpx (Bericht 311282)
Ben erg nieuwsgierig over de GPS fix performance t.o.v. Navigon. Bij navigon is het me nog steeds niet gelukt na veel geduld.

Ik ben ook erg benieuwd maar ik ga niet weer 80 euro uitgeven.
Doe het wel op een andere manier :rolleyes:

Met Navigon heb ik totaal geen problemen maar dat terzijde.

GoeRoe86 26-06-09 10:49

Ik vind de instelmogelijkheden van Navigon vrij beperkt. Als Sygic hier beter in is, ben ik nog wel benieuwd hoe de navigatie ervaring opzich is maar zou het iig wel een betere keuze dan Navigon kunnen zijn

Mindreaver 26-06-09 17:53

Iemand eigenlijk al Sygic gekocht?
Toen Navigon uitkwam zag ik veel mensen gelijk kopen en downloaden, maar die berichten ontbreken een beetje nu?

Iedereen nu toch maar aan het wachten op TomTom?

apotheosis 26-06-09 18:09

Het is duidelijk het moeilijk kiezen word en tja,het kost redelijk wat geld en niet iedereen wil er z'n geld aan geven om meerdere aan te kopen al is mijn vraag;hoe doe je dat als dat al lukt om 2-3 verschillende erop te zetten;dus bv tomtom,navigon en dat van nu hier?

Heb effe gekeken ondertussen en sorry,niet overtuigend voor mij,ziet er niet zo proper afgewerkt uit enz....
Ik kies meer voor duidelijkere en mooiere afgewerkt navigatie.

GoeRoe86 27-06-09 11:01

Ik vind het geen match. Sygic heeft een vrij slecht product afgeleverd. Navigon heeft veel instellingen geschrapt maar het geheel werkt precies zoals je iPhone werkt (pinchen, sliden en bv click zonder een selecteer knop) Hoewel Sygic heel veel mogelheden lijkt hebben om dingen in te stellen krijg ik het niet voor elkaar om mijn bij het navigeren de namen van zijstraten niet te tonen.

Naar mijn mening is Sygic niets. Ik houd het bij Navigon

Leo van der Meer 27-06-09 23:02

Ik heb Navigon gekocht en ben er heel erg blij mee. Alles werkt goed en de eenvoud is naar mijn idee het sterke punt van de APP.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:40.