iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Navigatie (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/)
-   -   Navigon: Navigon (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/36061-navigon.html)

Euphonius 25-07-09 16:56

Ik ben zelf Engelsman en heb mijn phone in het Engels. Navigeren in het Engels is prima voor mij (uiteraard :P).
Laatst een lift gekregen naar het vliegveld door mijn schoonmoeder en die wil liever nederlands horen. Dus taal veranderen en reboot phone, niet erg praktisch.

Maar goed, is geen grote probleem eerlijk gezegd.

wout76 25-07-09 17:16

Wat een drama die NAVIGON.
GPS valt regelmatig uit. Sterker nog ik rijd meer zonder GPS dan met GPS signaal.
En met de standaard maps die op je iPhone zit heb ik perfect signaal.
Dus het ligt aan NAVIGON en niet aan de iPhone.
Sinds de update van NAVIGON is het alleen maar slechter geworden.

Konfu 25-07-09 18:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dejive (Bericht 329310)
Wat een bul, geef 1 goede reden waarom je hem in het Engels wilt! Of zijn al die mensen die er hier over klagen engelstalige mannen met Nederlandse vrouwen die geen Engels verstaan?? Problemen zoeken om het zoeken als je het mij vraagt!

Omdat de engelse taal nog steeds beter vertegenwoordigd is dan het nederlands (lees engels is een universele taal). Wanneer je bvb foutmeldingen of rare errors krijgt op je iphone, pc,... zal je altijd meer info terugvinden in het engels dan in het nederlands.

Maar hier ging het helemaal niet om. Het ging om de mogelijkheid om een keuze te kunnen maken in welke taal je navigon wilt gebruiken. Net zoals je de taal kan kiezen wanneer je een operating system voor je computer koopt. Iedereen heeft daartoe zijn/haar eigen redenen voor welke taal hij/zij wil.

Dus terug on topic, ik zou de mogelijkheid om de taalkeuze te krijgen ook wel zien zitten in bvb een volgende update.

jvdv23 25-07-09 19:37

Kun je instellen dat er een geluid komt als je een flitspaal tegenkomt? Ik zie hem wel op het scherm, maar hoor geen signaal....

Shorty007 25-07-09 20:04

wat zie je eigenlijk op je scherm dan als er een flitser in de buurt is??
kreeg wel vd week de melding, pas op, gevaarlijk punt...was nie eens op een kruispunt dacht ik....weet iemand wat er met die melding bedoelt wordt??

Undertaxxx 25-07-09 20:08

Dit is een flitspaal in Navigon. Die melding die je zegt heb ik nog niet gezien maar heb nog niet echt veel gereden ermee sinds de nieuwe update.

http://www.uploader.be/output/1248544914.png

Shorty007 25-07-09 20:10

aaahh ok thnxxx :D
die melding kreeg ik in een demo route :)
zegt ze" pas op, gevaarlijk punt".

Dejive 26-07-09 00:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wout76 (Bericht 329325)
Wat een drama die NAVIGON.
GPS valt regelmatig uit. Sterker nog ik rijd meer zonder GPS dan met GPS signaal.
En met de standaard maps die op je iPhone zit heb ik perfect signaal.
Dus het ligt aan NAVIGON en niet aan de iPhone.
Sinds de update van NAVIGON is het alleen maar slechter geworden.

Mag jij ons vertellen waarom hij het bij het merendeel wel uitstekend doet zonder problemen?? Bijna nooit gps uitval, hooguit 1 keer! Fix is ook supersnel, Gps werkt uitstekend met navigon!!

wout76 26-07-09 01:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dejive (Bericht 329490)
Mag jij ons vertellen waarom hij het bij het merendeel wel uitstekend doet zonder problemen?? Bijna nooit gps uitval, hooguit 1 keer! Fix is ook supersnel, Gps werkt uitstekend met navigon!!

Bla bla bla .............. ik vertel mijn bevindingen gewoon hier!!!!
*********** ik heb navigatie om van A naar B te kunnen komen waar ik de weg niet weet.
Als ik dan vervolgens om de haverklap geen GPS signaal heb dan is dat zwaar *****n. Lijkt me logisch.
Weet niet waar het aan ligt. Maar val me niet zo aan omdat ik een negatieve opmerking maak. Het is gewoon zoals het bij mij functioneerd.
Zou graag willen dat ik ook tevreden kon zijn met NAVIGON.
Heb er ook een normale navigatie van en die werk prima.

Modbreak:
Graag normaal reageren, uitroeptekens etc. hoeven daar niet bij.


Shorty007 26-07-09 08:43

dat jou gps ontvangst wegvalt is puur een hardware probleem en ligt niet aan Navigon. Ben bang dat jij dezelfde problemen met TomTom of Sygic ga hebben dan :s

Dejive 26-07-09 08:49

@Wout76
ik val jou niet aan, ik vind het gewoon irritant dat mensen steeds doen alsof navigon niks is terwijl er zoveel mensen wel tevreden zijn dus aan navigon ligt het niet.. Tuurlijk snap ik dat je baalt, heb je al geprobeerd wat ze op de navigon site uitleggen?

RudydG 26-07-09 09:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dejive (Bericht 329514)
@Wout76
ik val jou niet aan, ik vind het gewoon irritant dat mensen steeds doen alsof navigon niks is terwijl er zoveel mensen wel tevreden zijn dus aan navigon ligt het niet.. Tuurlijk snap ik dat je baalt, heb je al geprobeerd wat ze op de navigon site uitleggen?

Het is ook frusterend, als je navigon niet of slecht werkt, en je hier geen gehoor krijgt, of telkens mensen die bij hoog en laag beweren dat bij hun perfekt werkt. (ik denk dat hier een stuk perceptie meespeelt)
Mijn ervaring ondertussen, toch al een paar 1000km mee gereden:
Het wegvallen van gps verbinding (rode balk bovenaan), is verdwenen na het hele herinrichten van de iphone, via de geheugentips van navigon. (dit is pas kortelings bekend, en is dus al een bron van ergernis geweest) Je kan stellen dat Navigon hier niks aan kan doen (of wel?) In ieder geval : opgelost bij mij.
En de gps van de Iphone, sucks, ik heb ondertussen al men tweede S versie (eerste en 16S, nu een 32S), en de gps chip is gewoon niet konstant nauwkeurig. Meestal wel, en misschien voor sommigen altijd (ligt aan de nauwkeurigheid die je verwacht misschien), maar gisteren was bijvoorbeeld weer een baaldag bij mij. Mijn positie zat er een meter of 50 naast (openlucht, zowel met maps als met navigon) . Niks ergs? Nee, zolang je op de open weg rijd, merk je er weinig of niets van, maar rij dan de stad maar eens in, waar de ontvangst nog wat zakt. Zit dat klereding konstant een straatje fout, daar waar de TT 730 perfekt blijft navigeren, zonder een krimp te geven. (je moet met dashboard zien met al die navi's....)
Als de chip van de iphone evengoed is dan die in een tt device, is het zo dat navigon daar iets op moet vinden. Is dat niet zo, dan zitten we gewoon met een probleem, en zal een houder met gps receiver de enigste afdoende remedie zjn. of een bt muis.
Dus, aub, heb plezier met uw navi op uw iphone, maar accepteer ook dat er anderen zijn die er problemen mee hebben.

Overigens, de nieuwe navigon 1.1 versie is leuk, maar er zijn nog veel tekortkomingen. Geen knop alternatieve route. Geen mogelijkheid om mappen te verwijderen (tenmiste, niet voor jan modaal), terwijl bijna niemand die ganse europa troep moet, en dus duur iphone gehuegen verslind...

Ik denk nog steeds, dat de reden van het achterblijven van TT, te maken heeft met de gebrekkige gps van de iphone. En dan doen ze er beter aan, om niet iets half werkend op de markt te brengen.

Er staat ook een poll op de site, daar zie je toch dat er duidelijk problemen zijn met de ontvangst?

Goed, ik blijf hopen, dat de volgende iphone firmware er ook iets aan helpt...

Happy navi...

DaveD30 26-07-09 09:39

Is navigon ook te gebruiken op de scooter? Kan je ook zegmaar het scherm uit doen en dan de aanwijzingen volgen via je koptelefoon?

Undertaxxx 26-07-09 09:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DaveD30 (Bericht 329519)
Is navigon ook te gebruiken op de scooter? Kan je ook zegmaar het scherm uit doen en dan de aanwijzingen volgen via je koptelefoon?

Dat is zeker en vast mogelijk ;).

jemoer 26-07-09 10:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RudydG (Bericht 329517)
Het is ook frusterend, als je navigon niet of slecht werkt, en je hier geen gehoor krijgt, of telkens mensen die bij hoog en laag beweren dat bij hun perfekt werkt. (ik denk dat hier een stuk perceptie meespeelt)
Mijn ervaring ondertussen, toch al een paar 1000km mee gereden:
Het wegvallen van gps verbinding (rode balk bovenaan), is verdwenen na het hele herinrichten van de iphone, via de geheugentips van navigon. (dit is pas kortelings bekend, en is dus al een bron van ergernis geweest) Je kan stellen dat Navigon hier niks aan kan doen (of wel?) In ieder geval : opgelost bij mij.
En de gps van de Iphone, sucks, ik heb ondertussen al men tweede S versie (eerste en 16S, nu een 32S), en de gps chip is gewoon niet konstant nauwkeurig. Meestal wel, en misschien voor sommigen altijd (ligt aan de nauwkeurigheid die je verwacht misschien), maar gisteren was bijvoorbeeld weer een baaldag bij mij. Mijn positie zat er een meter of 50 naast (openlucht, zowel met maps als met navigon) . Niks ergs? Nee, zolang je op de open weg rijd, merk je er weinig of niets van, maar rij dan de stad maar eens in, waar de ontvangst nog wat zakt. Zit dat klereding konstant een straatje fout, daar waar de TT 730 perfekt blijft navigeren, zonder een krimp te geven. (je moet met dashboard zien met al die navi's....)
Als de chip van de iphone evengoed is dan die in een tt device, is het zo dat navigon daar iets op moet vinden. Is dat niet zo, dan zitten we gewoon met een probleem, en zal een houder met gps receiver de enigste afdoende remedie zjn. of een bt muis.
Dus, aub, heb plezier met uw navi op uw iphone, maar accepteer ook dat er anderen zijn die er problemen mee hebben.

Overigens, de nieuwe navigon 1.1 versie is leuk, maar er zijn nog veel tekortkomingen. Geen knop alternatieve route. Geen mogelijkheid om mappen te verwijderen (tenmiste, niet voor jan modaal), terwijl bijna niemand die ganse europa troep moet, en dus duur iphone gehuegen verslind...

Ik denk nog steeds, dat de reden van het achterblijven van TT, te maken heeft met de gebrekkige gps van de iphone. En dan doen ze er beter aan, om niet iets half werkend op de markt te brengen.

Er staat ook een poll op de site, daar zie je toch dat er duidelijk problemen zijn met de ontvangst?

Goed, ik blijf hopen, dat de volgende iphone firmware er ook iets aan helpt...

Happy navi...


Wout maak je niet druk ik ook ben aangevallen hier door die toffe jongens bij wie het gewoon werkt net als bij de "meeste mensen" hier toch? :P Je moet gewoon niet aan hun geliefde speeltje komen en alles wat er niet aan werkt moet je bij je eigen zoeken daar ben ik nu wel achter.
Voor de rest gewoon rustig op een oplossing wachten. Hulp ga je hier niet krijgen iig. Alleen maar een hoop ergenis.

Undertaxxx 26-07-09 10:32

Modbreak:
Alsook hier gaat er normaal moet omgegaan worden met elkaar of er komen waarschuwingen. En is het aub mogelijk om te STOPPEN met elkaar persoonlijk aan te vallen, lijkt hier de laatste dagen wel een speeltuin.


Animestyle 26-07-09 10:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DaveD30 (Bericht 329519)
Is navigon ook te gebruiken op de scooter? Kan je ook zegmaar het scherm uit doen en dan de aanwijzingen volgen via je koptelefoon?

Zoals al gezegd is dat vast en zeker mogelijk.
Lijkt me alleen dat de iPhone dan nog warmer wordt dan tijdens navigeren in de auto (aangezien je hem in je broekzak steekt),
en dat is best warm xD

Dejive 26-07-09 11:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jemoer (Bericht 329525)
Wout maak je niet druk ik ook ben aangevallen hier door die toffe jongens bij wie het gewoon werkt net als bij de "meeste mensen" hier toch? :P Je moet gewoon niet aan hun geliefde speeltje komen en alles wat er niet aan werkt moet je bij je eigen zoeken daar ben ik nu wel achter.
Voor de rest gewoon rustig op een oplossing wachten. Hulp ga je hier niet krijgen iig. Alleen maar een hoop ergenis.

Waar heb ik hem aangevallen dan? Navigon kan niks doen aan een evt. slechte GPS ontvangst..zij leveren de software..voor de rest moet de Iphone het doen volgens mij.
Maar aanvallen? waar dat?
Dus hij mag wel zeggen dat het niet werkt maar ik niet dat het wel werkt??
Ik zeg toch tegen hem dat hij eens moet kijken naar de tip op de navigon site hoe je je GPS kunt verbeteren..of is dat geen hulp???

Edit: Aangepast, aan persoonlijk aanvallen doen we hier niet. ;)

Timmeh_ 26-07-09 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dejive (Bericht 329542)
Niet zo huilen gelijk...

Dít is persoonlijk aanvallen en zoals je hebt kunnen lezen in de Modbreaks wordt dit niet gewaardeerd. Hierbij een laatste waarschuwing.

ajongebreur 26-07-09 12:44

Van de week wil ik een externe BT gps ontvanger uit gaan proberen. heeft iemand een idee hoe je de interne gps van de iphone kan uitschakelen. In Navigon kan je volgens mij geen andere GPS instellen zoals bij TT.
Trouwens: Iphoneclub bedankt voor de felicitaties

daveve 26-07-09 13:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ajongebreur (Bericht 329569)
Van de week wil ik een externe BT gps ontvanger uit gaan proberen. heeft iemand een idee hoe je de interne gps van de iphone kan uitschakelen. In Navigon kan je volgens mij geen andere GPS instellen zoals bij TT.
Trouwens: Iphoneclub bedankt voor de felicitaties

je kan toch de locatievoorzieningen uitzetten. Volgens mij is dan je gps uit.

Buur 26-07-09 13:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ajongebreur (Bericht 329569)
Van de week wil ik een externe BT gps ontvanger uit gaan proberen. heeft iemand een idee hoe je de interne gps van de iphone kan uitschakelen. In Navigon kan je volgens mij geen andere GPS instellen zoals bij TT.
Trouwens: Iphoneclub bedankt voor de felicitaties

Ook gefeliciteerd dan! :D
De interne GPS van de iPhone schakel je uit via Instellingen>Algemeen>Locatievoorzieningen.
Een externe BT GPSmuis zul je moeten koppelen via BlueTooth. Ik weet niet hoe de ervaringen daarmee zijn. Navigon zou die muis standaard moeten gebruiken als die gekoppeld is met de iPhone (ziet het dan gewoon als "onderdeel" van de iPhone en hoef je dus niet handmatig aan te wijzen als "gebruik die").
Maar wat ik me afvraag: waarom wil je een externe GPS ontvanger gaan uitproberen? Jij had toch geen problemen meer na uitvoering van een reset volgens de Navigon site?

DaveD30 26-07-09 13:42

Nou bij mij werkt die ook niet hoor! Lekker waardeloos dit! Wil me geld terug!

lapje 26-07-09 13:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DaveD30 (Bericht 329591)
Nou bij mij werkt die ook niet hoor! Lekker waardeloos dit! Wil me geld terug!

Het lijkt erop dat je echt geluk moet hebben dat de gps chip die in je iphone zit wel of niet goed werkt. Ik heb zelf ook een 3GS 16Gb en bij werkt het vanaf het begin als een tierelier. Snelle fix (binnen 5 sec) en een vasthoudend signaal. Toch zie je mensen die ook een 3GS 16 Gb hebben dat ze wel problemen hebben. Daar is toch geen logische verklaring voor. Voor mij zou het logisch zijn dat het dan bij hen ook goed werkt, immers dezelfde hard -en software.

Ik heb waarschijnlijk een chinees gehad die erg goed is in het plaatsten van een gps chip. En als je pech hebt is het door een chinees gedaan die slecht heeft geslapen met als gevolg een ondeugdelijke gps fix/signaal

ajongebreur 26-07-09 14:15

je hebt gelijk Buur, maar ik wil het gewoon weten. Ik lees zoveel over de problemen met de gps dat ik dit gewoon uit wil proberen en dit met jullie kan delen of ik er iets aan heb gehad of niet. Bij mij werkt alles prima na jouw tip. Maar ja vrouwen blijven eigenwijs, vooral als ze ook nog jarig zijn.

Buur 26-07-09 14:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lapje (Bericht 329596)
Het lijkt erop dat je echt geluk moet hebben dat de gps chip die in je iphone zit wel of niet goed werkt.

OK, jij zegt dat het hardwarematig een probleem is... Ik ontken dat steeds en onderbouw het aan alle kanten.
Maar ik volg je gedachtengang nu eens. Hoe verklaar jij dat het softwarematig op te lossen is dan? Of dat mensen die met de update naar FW3.0 ineens GPS-problemen gekregen hebben op dezelfde iPhone? Wijst allemaal naar een softwarematige oorzaak...
Als het hardwarematig zou zijn, kun je gebruik maken van de garantie bij je iPhone. Ik lees her en der wat geklaag, maar waarom heeft niemand dat ooit geprobeerd, als voor diegene(n) echt zekerheid is dat het hardwarematig is? Laat ons je ervaringen weten...

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ajongebreur (Bericht 329604)
je hebt gelijk Buur, maar ik wil het gewoon weten. Ik lees zoveel over de problemen met de gps dat ik dit gewoon uit wil proberen en dit met jullie kan delen of ik er iets aan heb gehad of niet. Bij mij werkt alles prima na jouw tip. Maar ja vrouwen blijven eigenwijs, vooral als ze ook nog jarig zijn.

Niks mis met eigen Wijsheid, zeker niet als je die volgt en onderbouwt. ;)
Ben heel erg benieuwd naar je ervaringen.

Dejive 26-07-09 15:17

Ja, blijf het wel vreemd vinden dat een deel van de mensen echt problemen hebben met GPS en de fix..en weer anderen geen problemen hebben en het juist supergoed werkt?? Dat vind ik ook zeer vreemd..die van mij werkt als een trein, maar die van mijn vriendin heeft ook wat moeite met GPS vinden en vasthouden?? Ben nu die van haar aan het resetten zoals ze op navigon aanraden, kijken of het daar beter van wordt.
Maar snap niet hoe dat kan...

Pete.Z 26-07-09 15:38

Het is inderdaad merkwaardig, ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ook ik heb een perfecte ontvangst van het GPS signaal, sterker, als ik mijn gewone TomTom aanzet, en de iPhone, heeft Navigon binnen 10 seconden een fix, en de TT duurt soms minuten.
(ik kan natuurlijk ook een brakke TT hebben,lol)

Rode balk onder het navigeren heb ik nooit, en in mijn eigen auto hangt de iPhone half onder het dashboard....ontvangst nog steeds prima.

Hardware of software, blijkbaar verschilt het per toestel.
Ik neem aan dat iedereen met problemen wel een complete restore/herstel heeft gedaan natuurlijk?

fast 26-07-09 16:43

Heb met de gps ontvangst nooit geen probleem gehad, tot ik nog maar 600 mb geheugen overhad. Geen fix of slechte fix zowel bij navigon als bij kaarten. allerlei zaken geprobeerd en als laatste een complete restore. Nadien weer geen enkel probleem gehad tot ik er weer wat muziek bij kwam en de hoeveelheid vrije ruimte weer onder de 1GB zakte. Onderweg een aantal podcast gewist en weer geen enkel probleem met het ontvangst.

Het lijkt me raar dat de gps ontvangst slechter wordt naarmate er minder geheugen vrij is? Zou dit kunnen?

Gr.

Dejive 26-07-09 19:06

Lijkt me niet, mijn vriendin heeft de 16 gb en na de restore zit alleen navigon erop en dus zeer veel geheugen vrij, maar werkt nog steeds niet!! Hoe kan dit? Heb ze naast elkaar neer gelegd en die van mij doet het binnen 5 sec. Die van haar blijft rood????

RudydG 26-07-09 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dejive (Bericht 329666)
Lijkt me niet, mijn vriendin heeft de 16 gb en na de restore zit alleen navigon erop en dus zeer veel geheugen vrij, maar werkt nog steeds niet!! Hoe kan dit? Heb ze naast elkaar neer gelegd en die van mij doet het binnen 5 sec. Die van haar blijft rood????

heb je in maps volle ontvangts? dus en klein blauw bolleke zonder cirkel er rond? moet je wel voor buitenstaan.
Dan heb je dus gps ontvangst, en moet je het bij navigon zelf zoeken.

forum.bericht 26-07-09 20:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RudydG (Bericht 329676)
heb je in maps volle ontvangts? dus en klein blauw bolleke zonder cirkel er rond? moet je wel voor buitenstaan.
Dan heb je dus gps ontvangst, en moet je het bij navigon zelf zoeken.

Of (en waarschijnlijker) zijn er toch verschillen zoals hoesjes.

Dejive 26-07-09 20:18

Totaal geen verschillen.., beide geen hoesjes. In maps ook niet volle ontvangst blijkbaar..toch een klein cirkeltje eromheen...

fgeer 26-07-09 20:44

Nou zeg ik je. Download Navigon North America. Is dit alleen in het Engels. Dus geen Nederlands. Hier wordt dus niet gekeken op welke taal je iphone staat. Het tegengestelde dus van Europa maps, waar je geen engels kan kiezen. Beetje wazig allemaal wat Navigon hier doet.

Flump 27-07-09 17:40

Beetje off topic vraag maar als je bv; 200km moet rijden, hoeveel MB verbruikt dit dan van je abbo?

WDS001 27-07-09 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flump (Bericht 330048)
Beetje off topic vraag maar als je bv; 200km moet rijden, hoeveel MB verbruikt dit dan van je abbo?

0,0!
Voor GPS heb je geen dataverbinding nodig :)

Flump 27-07-09 18:00

Nou, das handig zeg :p

Konfu 27-07-09 18:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 330055)
0,0!
Voor GPS heb je geen dataverbinding nodig :)

Toch wel, voor het verkrijgen van de fix, aangezien er van A-GPS gebruikt wordt gemaakt, maar dit is natuurlijk verwaarloosbaar klein :)

ajongebreur 27-07-09 19:03

Vandaag de externe BT gps(nokia merk)uitgeprobeert, maar...... de iphone zag hem niet. Zelfs niet toen ik locatievoorzieningen had uitgezet. Morgen weer proberen. Wel van Zeist naar Medemblik en terug gereden met navman. Constant goede gps verbinding met de standaard gps, geen rode balken en binnen enkele seconden signaal. Tussendoor gebeld via de draadloze verziening in de auto en teruggeschakeld naar de navigatie. Die blijkt zichzelf uit te schakelen als je gaat bellen, maar na het beeindigen van het gesprek staat het begin beeld van navman weer op het scherm en enkele tellen daarna gaat de navigatie verder waar die gebleven was toen ik ging bellen.

Bashie 28-07-09 10:08

Ik denk ook dat het een hardware probleem is bij de mensen waarbij de nav niet werkt. Mocht dat het geval zijn betekend het dan niet dat het product( deze de Iphone zelf) niet naar behoren werkt en er garantie op staat. Hebben jullie al geprobeert om gewoon je iphone te ruilen tegen een nieuwe en het op de garantie te verhalen. Want als het een hardware probleem zou zijn dan is dit een fabrieks of productie fout en zou de iphone vervangen moeten worden. Heeft niemand hier over na gedacht? Dit zou mijn eerste ingeving zijn geweest. Je leest veel dat het niet werkt maar persoonlijk leest ik meer dat het wel werkt want ook mijn iphone met nav heeft me nog geen 1 keer in de steek gelaten.

Gr Bas


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:38.