//

Navigon

Navigon discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Dejive Wat een bul, geef 1 goede reden waarom je hem in het Engels wilt! Of zijn al die mensen die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #561  
Oud 25-07-09, 18:42
Konfu Konfu is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 120
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dejive Bekijk bericht
Wat een bul, geef 1 goede reden waarom je hem in het Engels wilt! Of zijn al die mensen die er hier over klagen engelstalige mannen met Nederlandse vrouwen die geen Engels verstaan?? Problemen zoeken om het zoeken als je het mij vraagt!
Omdat de engelse taal nog steeds beter vertegenwoordigd is dan het nederlands (lees engels is een universele taal). Wanneer je bvb foutmeldingen of rare errors krijgt op je iphone, pc,... zal je altijd meer info terugvinden in het engels dan in het nederlands.

Maar hier ging het helemaal niet om. Het ging om de mogelijkheid om een keuze te kunnen maken in welke taal je navigon wilt gebruiken. Net zoals je de taal kan kiezen wanneer je een operating system voor je computer koopt. Iedereen heeft daartoe zijn/haar eigen redenen voor welke taal hij/zij wil.

Dus terug on topic, ik zou de mogelijkheid om de taalkeuze te krijgen ook wel zien zitten in bvb een volgende update.
__________________
Apple iPhone 3GS 16GB - Firmware 3.0.1
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #562  
Oud 25-07-09, 19:37
jvdv23 jvdv23 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 62
Standaard

Kun je instellen dat er een geluid komt als je een flitspaal tegenkomt? Ik zie hem wel op het scherm, maar hoor geen signaal....
  #563  
Oud 25-07-09, 20:04
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

wat zie je eigenlijk op je scherm dan als er een flitser in de buurt is??
kreeg wel vd week de melding, pas op, gevaarlijk punt...was nie eens op een kruispunt dacht ik....weet iemand wat er met die melding bedoelt wordt??
  #564  
Oud 25-07-09, 20:08
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Dit is een flitspaal in Navigon. Die melding die je zegt heb ik nog niet gezien maar heb nog niet echt veel gereden ermee sinds de nieuwe update.

  #565  
Oud 25-07-09, 20:10
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

aaahh ok thnxxx
die melding kreeg ik in een demo route
zegt ze" pas op, gevaarlijk punt".
  #566  
Oud 26-07-09, 00:53
Dejive Dejive is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 263
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wout76 Bekijk bericht
Wat een drama die NAVIGON.
GPS valt regelmatig uit. Sterker nog ik rijd meer zonder GPS dan met GPS signaal.
En met de standaard maps die op je iPhone zit heb ik perfect signaal.
Dus het ligt aan NAVIGON en niet aan de iPhone.
Sinds de update van NAVIGON is het alleen maar slechter geworden.
Mag jij ons vertellen waarom hij het bij het merendeel wel uitstekend doet zonder problemen?? Bijna nooit gps uitval, hooguit 1 keer! Fix is ook supersnel, Gps werkt uitstekend met navigon!!
  #567  
Oud 26-07-09, 01:08
wout76's schermafbeelding
wout76 wout76 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 73
Thumbs down

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dejive Bekijk bericht
Mag jij ons vertellen waarom hij het bij het merendeel wel uitstekend doet zonder problemen?? Bijna nooit gps uitval, hooguit 1 keer! Fix is ook supersnel, Gps werkt uitstekend met navigon!!
Bla bla bla .............. ik vertel mijn bevindingen gewoon hier!!!!
*********** ik heb navigatie om van A naar B te kunnen komen waar ik de weg niet weet.
Als ik dan vervolgens om de haverklap geen GPS signaal heb dan is dat zwaar *****n. Lijkt me logisch.
Weet niet waar het aan ligt. Maar val me niet zo aan omdat ik een negatieve opmerking maak. Het is gewoon zoals het bij mij functioneerd.
Zou graag willen dat ik ook tevreden kon zijn met NAVIGON.
Heb er ook een normale navigatie van en die werk prima.

Modbreak:
Graag normaal reageren, uitroeptekens etc. hoeven daar niet bij.


Laatst gewijzigd door Undertaxxx; 26-07-09 om 09:37.
  #568  
Oud 26-07-09, 08:43
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

dat jou gps ontvangst wegvalt is puur een hardware probleem en ligt niet aan Navigon. Ben bang dat jij dezelfde problemen met TomTom of Sygic ga hebben dan :s
  #569  
Oud 26-07-09, 08:49
Dejive Dejive is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 263
Standaard

@Wout76
ik val jou niet aan, ik vind het gewoon irritant dat mensen steeds doen alsof navigon niks is terwijl er zoveel mensen wel tevreden zijn dus aan navigon ligt het niet.. Tuurlijk snap ik dat je baalt, heb je al geprobeerd wat ze op de navigon site uitleggen?
  #570  
Oud 26-07-09, 09:26
RudydG RudydG is offline
• iOS 10.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Lint Belgie
Berichten: 173
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dejive Bekijk bericht
@Wout76
ik val jou niet aan, ik vind het gewoon irritant dat mensen steeds doen alsof navigon niks is terwijl er zoveel mensen wel tevreden zijn dus aan navigon ligt het niet.. Tuurlijk snap ik dat je baalt, heb je al geprobeerd wat ze op de navigon site uitleggen?
Het is ook frusterend, als je navigon niet of slecht werkt, en je hier geen gehoor krijgt, of telkens mensen die bij hoog en laag beweren dat bij hun perfekt werkt. (ik denk dat hier een stuk perceptie meespeelt)
Mijn ervaring ondertussen, toch al een paar 1000km mee gereden:
Het wegvallen van gps verbinding (rode balk bovenaan), is verdwenen na het hele herinrichten van de iphone, via de geheugentips van navigon. (dit is pas kortelings bekend, en is dus al een bron van ergernis geweest) Je kan stellen dat Navigon hier niks aan kan doen (of wel?) In ieder geval : opgelost bij mij.
En de gps van de Iphone, sucks, ik heb ondertussen al men tweede S versie (eerste en 16S, nu een 32S), en de gps chip is gewoon niet konstant nauwkeurig. Meestal wel, en misschien voor sommigen altijd (ligt aan de nauwkeurigheid die je verwacht misschien), maar gisteren was bijvoorbeeld weer een baaldag bij mij. Mijn positie zat er een meter of 50 naast (openlucht, zowel met maps als met navigon) . Niks ergs? Nee, zolang je op de open weg rijd, merk je er weinig of niets van, maar rij dan de stad maar eens in, waar de ontvangst nog wat zakt. Zit dat klereding konstant een straatje fout, daar waar de TT 730 perfekt blijft navigeren, zonder een krimp te geven. (je moet met dashboard zien met al die navi's....)
Als de chip van de iphone evengoed is dan die in een tt device, is het zo dat navigon daar iets op moet vinden. Is dat niet zo, dan zitten we gewoon met een probleem, en zal een houder met gps receiver de enigste afdoende remedie zjn. of een bt muis.
Dus, aub, heb plezier met uw navi op uw iphone, maar accepteer ook dat er anderen zijn die er problemen mee hebben.

Overigens, de nieuwe navigon 1.1 versie is leuk, maar er zijn nog veel tekortkomingen. Geen knop alternatieve route. Geen mogelijkheid om mappen te verwijderen (tenmiste, niet voor jan modaal), terwijl bijna niemand die ganse europa troep moet, en dus duur iphone gehuegen verslind...

Ik denk nog steeds, dat de reden van het achterblijven van TT, te maken heeft met de gebrekkige gps van de iphone. En dan doen ze er beter aan, om niet iets half werkend op de markt te brengen.

Er staat ook een poll op de site, daar zie je toch dat er duidelijk problemen zijn met de ontvangst?

Goed, ik blijf hopen, dat de volgende iphone firmware er ook iets aan helpt...

Happy navi...
  #571  
Oud 26-07-09, 09:39
DaveD30
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Is navigon ook te gebruiken op de scooter? Kan je ook zegmaar het scherm uit doen en dan de aanwijzingen volgen via je koptelefoon?
  #572  
Oud 26-07-09, 09:42
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaveD30 Bekijk bericht
Is navigon ook te gebruiken op de scooter? Kan je ook zegmaar het scherm uit doen en dan de aanwijzingen volgen via je koptelefoon?
Dat is zeker en vast mogelijk .
  #573  
Oud 26-07-09, 10:26
jemoer jemoer is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 72
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RudydG Bekijk bericht
Het is ook frusterend, als je navigon niet of slecht werkt, en je hier geen gehoor krijgt, of telkens mensen die bij hoog en laag beweren dat bij hun perfekt werkt. (ik denk dat hier een stuk perceptie meespeelt)
Mijn ervaring ondertussen, toch al een paar 1000km mee gereden:
Het wegvallen van gps verbinding (rode balk bovenaan), is verdwenen na het hele herinrichten van de iphone, via de geheugentips van navigon. (dit is pas kortelings bekend, en is dus al een bron van ergernis geweest) Je kan stellen dat Navigon hier niks aan kan doen (of wel?) In ieder geval : opgelost bij mij.
En de gps van de Iphone, sucks, ik heb ondertussen al men tweede S versie (eerste en 16S, nu een 32S), en de gps chip is gewoon niet konstant nauwkeurig. Meestal wel, en misschien voor sommigen altijd (ligt aan de nauwkeurigheid die je verwacht misschien), maar gisteren was bijvoorbeeld weer een baaldag bij mij. Mijn positie zat er een meter of 50 naast (openlucht, zowel met maps als met navigon) . Niks ergs? Nee, zolang je op de open weg rijd, merk je er weinig of niets van, maar rij dan de stad maar eens in, waar de ontvangst nog wat zakt. Zit dat klereding konstant een straatje fout, daar waar de TT 730 perfekt blijft navigeren, zonder een krimp te geven. (je moet met dashboard zien met al die navi's....)
Als de chip van de iphone evengoed is dan die in een tt device, is het zo dat navigon daar iets op moet vinden. Is dat niet zo, dan zitten we gewoon met een probleem, en zal een houder met gps receiver de enigste afdoende remedie zjn. of een bt muis.
Dus, aub, heb plezier met uw navi op uw iphone, maar accepteer ook dat er anderen zijn die er problemen mee hebben.

Overigens, de nieuwe navigon 1.1 versie is leuk, maar er zijn nog veel tekortkomingen. Geen knop alternatieve route. Geen mogelijkheid om mappen te verwijderen (tenmiste, niet voor jan modaal), terwijl bijna niemand die ganse europa troep moet, en dus duur iphone gehuegen verslind...

Ik denk nog steeds, dat de reden van het achterblijven van TT, te maken heeft met de gebrekkige gps van de iphone. En dan doen ze er beter aan, om niet iets half werkend op de markt te brengen.

Er staat ook een poll op de site, daar zie je toch dat er duidelijk problemen zijn met de ontvangst?

Goed, ik blijf hopen, dat de volgende iphone firmware er ook iets aan helpt...

Happy navi...

Wout maak je niet druk ik ook ben aangevallen hier door die toffe jongens bij wie het gewoon werkt net als bij de "meeste mensen" hier toch? Je moet gewoon niet aan hun geliefde speeltje komen en alles wat er niet aan werkt moet je bij je eigen zoeken daar ben ik nu wel achter.
Voor de rest gewoon rustig op een oplossing wachten. Hulp ga je hier niet krijgen iig. Alleen maar een hoop ergenis.
  #574  
Oud 26-07-09, 10:32
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Modbreak:
Alsook hier gaat er normaal moet omgegaan worden met elkaar of er komen waarschuwingen. En is het aub mogelijk om te STOPPEN met elkaar persoonlijk aan te vallen, lijkt hier de laatste dagen wel een speeltuin.

  #575  
Oud 26-07-09, 10:53
Animestyle's schermafbeelding
Animestyle Animestyle is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaveD30 Bekijk bericht
Is navigon ook te gebruiken op de scooter? Kan je ook zegmaar het scherm uit doen en dan de aanwijzingen volgen via je koptelefoon?
Zoals al gezegd is dat vast en zeker mogelijk.
Lijkt me alleen dat de iPhone dan nog warmer wordt dan tijdens navigeren in de auto (aangezien je hem in je broekzak steekt),
en dat is best warm xD

Laatst gewijzigd door Animestyle; 26-07-09 om 10:55.
  #576  
Oud 26-07-09, 11:11
Dejive Dejive is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 263
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jemoer Bekijk bericht
Wout maak je niet druk ik ook ben aangevallen hier door die toffe jongens bij wie het gewoon werkt net als bij de "meeste mensen" hier toch? Je moet gewoon niet aan hun geliefde speeltje komen en alles wat er niet aan werkt moet je bij je eigen zoeken daar ben ik nu wel achter.
Voor de rest gewoon rustig op een oplossing wachten. Hulp ga je hier niet krijgen iig. Alleen maar een hoop ergenis.
Waar heb ik hem aangevallen dan? Navigon kan niks doen aan een evt. slechte GPS ontvangst..zij leveren de software..voor de rest moet de Iphone het doen volgens mij.
Maar aanvallen? waar dat?
Dus hij mag wel zeggen dat het niet werkt maar ik niet dat het wel werkt??
Ik zeg toch tegen hem dat hij eens moet kijken naar de tip op de navigon site hoe je je GPS kunt verbeteren..of is dat geen hulp???

Edit: Aangepast, aan persoonlijk aanvallen doen we hier niet.

Laatst gewijzigd door Dejive; 26-07-09 om 11:55.
  #577  
Oud 26-07-09, 11:16
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dejive Bekijk bericht
Niet zo huilen gelijk...
Dít is persoonlijk aanvallen en zoals je hebt kunnen lezen in de Modbreaks wordt dit niet gewaardeerd. Hierbij een laatste waarschuwing.
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #578  
Oud 26-07-09, 12:44
ajongebreur ajongebreur is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: zeist
Berichten: 174
Standaard

Van de week wil ik een externe BT gps ontvanger uit gaan proberen. heeft iemand een idee hoe je de interne gps van de iphone kan uitschakelen. In Navigon kan je volgens mij geen andere GPS instellen zoals bij TT.
Trouwens: Iphoneclub bedankt voor de felicitaties
  #579  
Oud 26-07-09, 13:34
daveve daveve is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 89
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ajongebreur Bekijk bericht
Van de week wil ik een externe BT gps ontvanger uit gaan proberen. heeft iemand een idee hoe je de interne gps van de iphone kan uitschakelen. In Navigon kan je volgens mij geen andere GPS instellen zoals bij TT.
Trouwens: Iphoneclub bedankt voor de felicitaties
je kan toch de locatievoorzieningen uitzetten. Volgens mij is dan je gps uit.
  #580  
Oud 26-07-09, 13:40
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ajongebreur Bekijk bericht
Van de week wil ik een externe BT gps ontvanger uit gaan proberen. heeft iemand een idee hoe je de interne gps van de iphone kan uitschakelen. In Navigon kan je volgens mij geen andere GPS instellen zoals bij TT.
Trouwens: Iphoneclub bedankt voor de felicitaties
Ook gefeliciteerd dan!
De interne GPS van de iPhone schakel je uit via Instellingen>Algemeen>Locatievoorzieningen.
Een externe BT GPSmuis zul je moeten koppelen via BlueTooth. Ik weet niet hoe de ervaringen daarmee zijn. Navigon zou die muis standaard moeten gebruiken als die gekoppeld is met de iPhone (ziet het dan gewoon als "onderdeel" van de iPhone en hoef je dus niet handmatig aan te wijzen als "gebruik die").
Maar wat ik me afvraag: waarom wil je een externe GPS ontvanger gaan uitproberen? Jij had toch geen problemen meer na uitvoering van een reset volgens de Navigon site?
__________________
Wat is die zoekfunctie van dit forum toch heerlijk!
Reageren

Labels
navigation, navigon



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:51.