//

Navigon

Navigon discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) ik hoor maar niets van de ap.store na klachten over Navigon, kun je me vertellen waar je de klacht hebt 'neergelegd" ?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #661  
Oud 13-08-09, 18:27
Robert101 Robert101 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Overijssel
Berichten: 2
Standaard

ik hoor maar niets van de ap.store na klachten over Navigon, kun je me vertellen waar je de klacht hebt 'neergelegd" ?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #662  
Oud 13-08-09, 19:14
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buur Bekijk bericht
Na anderhalve maand rondcrossen door NL, BE en DE, wil ik jullie even weer op de hoogte brengen van mijn testervaringen:
Sygic en Navigon werken hier zo optimaal dat ik mijn dedicated nav-systeem inmiddels vorige week de deur uit heb gedaan, dat systeem bleek trager dan de iPhone-oplossingen (en ja, ik gebruik een 3G, geen "s").
Sygic lijkt steeds wat sneller te zijn met fix vinden en herberekenen (alhoewel het mekaar niet veel ontloopt) en Sygic heeft ook direct door welke kant ik op rij bij vertrek, waar Navigon steeds mij "verdenkt" van in de verkeerde richting vertrekken, waarna Navigonny moet herstellen.

Dat als aanvulling op mijn eerdere vergelijkingsmateriaal.
iGo heb ik geen ervaring mee. Mogelijk ga ik dat ook nog uitproberen. ...maar die interface, he...

Nog steeds gaat mijn voorkeur uit naar Sygic (zie heel verhaal eerder in de draad), zeker als ik lees wat de komende Sygic update gaat brengen (zo'n beetje alle negatieve punten die ik eerder beschreef in mijn vergelijking tussen Navigon en Sygic, worden aangepakt, daar waar Navigon nog steeds achterloopt (imho)!).
Zeg mij als ik verkeerd ben maar bij sygic heb je geen lane assistant en reality view en das voor mij belangrijk en nuttig ook en je hebt geen flitspalen inzitten.
  #663  
Oud 13-08-09, 19:47
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

@apotheosis:
Reality View is een statisch plaatje wat enkel getoond wordt op de snelweg bij een afrit. Voor mij voegt het niks toe, ik weet inmiddels hoe ik een afrit moet nemen na zoveel jaar rijbewijs... Ik vind het persoonlijk zelfs eerder irritant, want ik zie niet wat de daaropvolgende 'stap' gaat zijn totdat dat plaatje verdwijnt en uitzetten is geen optie... Hier heb je gelijk, Sygic bevat (gelukkig, in mijn geval) geen Reality View.
Lane Assistant zit er wel ingebouwd en doet prima zijn werk. En flitspalen bij mij ook... Maar daar zal ik eerlijk zijn: hiervoor wordt het wachten op een update, maar het is ook heel makkelijk handmatig zelf te doen en dat is wat ik gedaan heb (die van flitspaal.nl voor andere Sygic navi is zonder aanpassingen bruikbaar en dus beter up-to-date dan Navigon tot op heden).

Correctie:
Omdat ik het altijd handmatig gedaan heb, was het me niet opgevallen. Zojuist even nagekeken: flitspalen zitten tegenwoordig ook ingebouwd in Sygic 7.71.1, heb ik nu gezien ("Radar" in de instellingen). Blijkbaar ben ik sinds 7.71.1 dubbelop bezig geweest, haha.
__________________
Wat is die zoekfunctie van dit forum toch heerlijk!

Laatst gewijzigd door Buur; 13-08-09 om 20:46.
  #664  
Oud 13-08-09, 20:25
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buur Bekijk bericht
@apotheosis:
Reality View is een statisch plaatje wat enkel getoond wordt op de snelweg bij een afrit. Voor mij voegt het niks toe, ik weet inmiddels hoe ik een afrit moet nemen na zoveel jaar rijbewijs... Ik vind het persoonlijk zelfs eerder irritant, want ik zie niet wat de daaropvolgende 'stap' gaat zijn totdat dat plaatje verdwijnt en uitzetten is geen optie... Hier heb je gelijk, Sygic bevat (gelukkig, in mijn geval) geen Reality View.
Lane Assistant zit er wel ingebouwd en doet prima zijn werk. En flitspalen bij mij ook... Maar daar zal ik eerlijk zijn: hiervoor wordt het wachten op een update, maar het is ook heel makkelijk handmatig zelf te doen en dat is wat ik gedaan heb (die van flitspaal.nl voor andere Sygic navi is zonder aanpassingen bruikbaar en dus beter up-to-date dan Navigon tot op heden).
Totaal niet met eens en ik rij al langer met de wagen dan u al scheelt het niet zoveel maar soit;waarom is dat duidelijker;omdat in die vorige gpsen dat ding zegde rechts meevolgen ofzo(is maar als voorbeeldje) maarja,rechts meevolgen,er waren natuurlijk altijd 2 banen snap je en welke ik dan moest nemen?
Nu is dat dus veel makkelijker en duidelijker voor mij dankzij die borden en de pijl die nu wel de correcte baan aanduid.
Je zegt je ziet niet de volgende aktie?rofflll,vanaf éénmaal die baan genomen te hebben duurd het sowieso altijd effe eer je op dat andere terecht komt,tegen deze tijd heeft mijnen tomtom dat allang geregeld als je begrijpt wat ik bedoel.
Bij navigon op de iphone moetk dat nog eens een aantal keer goed uittesten en morgen kan ik dat al meteen nog eens testen want ik gaan naar de zee .
Ben eens benieuwd.
  #665  
Oud 13-08-09, 20:27
matthijst's schermafbeelding
matthijst matthijst is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 803
Standaard

Als je realityview plaatje ziet kan je hem weghalen door erop te klikken, je hoeft dan niet te wachten

Het blijft vreemd, met Navigon van NL naar Grunau (bij Salzburg) gereden, geen probleem, op de genoemde baanwisselingen na (dat ie denkt dat je op de onderliggende straat rijdt op een viaduct op de snelweg)... Daarna de bergen in geweest, waarna hij de weg compleet kwijt was en sindsdien is het niet meer goed gekomen, ook niet op vlakke wegen: heel vaak rood GPS-icoon (in Oostenrijk nog geprobeerd, daarna TT op WM6 er maar bij gepakt)....
  #666  
Oud 13-08-09, 20:51
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door matthijst Bekijk bericht
Als je realityview plaatje ziet kan je hem weghalen door erop te klikken, je hoeft dan niet te wachten
Kijk, dat is een goede tip, hier was ik niet van op de hoogte (al blijf ik het vreemd vinden dat ik daarvoor mijn blik van de weg moet halen voor een interactie met een apparaat wat zelf al waarschuwt dat je dit eigenlijk niet mag doen tijdens het rijden wegens gevaar! Geef me dan gewoon een optie dat ik het volledig uit kan zetten...).
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door matthijst Bekijk bericht
Het blijft vreemd, met Navigon van NL naar Grunau (bij Salzburg) gereden, geen probleem, op de genoemde baanwisselingen na (dat ie denkt dat je op de onderliggende straat rijdt op een viaduct op de snelweg)... Daarna de bergen in geweest, waarna hij de weg compleet kwijt was en sindsdien is het niet meer goed gekomen, ook niet op vlakke wegen: heel vaak rood GPS-icoon (in Oostenrijk nog geprobeerd, daarna TT op WM6 er maar bij gepakt)....
Ik ben de echte bergen nog niet in geweest, de Limburgse heuvels al wel, maar dat is geen vergelijk natuurlijk... Ik kan dus niet meespreken over een niet goed werken van welke iPhone-navigatie dan ook op grotere hoogte...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Totaal niet met eens en ik rij al langer met de wagen dan u al scheelt het niet zoveel maar soit;waarom is dat duidelijker;omdat in die vorige gpsen dat ding zegde rechts meevolgen ofzo(is maar als voorbeeldje) maarja,rechts meevolgen,er waren natuurlijk altijd 2 banen snap je en welke ik dan moest nemen?
Nu is dat dus veel makkelijker en duidelijker voor mij dankzij die borden en de pijl die nu wel de correcte baan aanduid.
Je zegt je ziet niet de volgende aktie?rofflll,vanaf éénmaal die baan genomen te hebben duurd het sowieso altijd effe eer je op dat andere terecht komt,tegen deze tijd heeft mijnen tomtom dat allang geregeld als je begrijpt wat ik bedoel.
Bij navigon op de iphone moetk dat nog eens een aantal keer goed uittesten en morgen kan ik dat al meteen nog eens testen want ik gaan naar de zee .
Ben eens benieuwd.
Mijn ervaringen en mening zijn gelijkwaardig aan de jouwe, ook al verschillen ze... Dus waarom probeer je mij belachelijk te maken? Zoals in "en ik rij al langer met de wagen dan u"... Alsof dat er iets toe doet en dan nog, hoe weet je hoe lang ik al wagen rijd? Blijf bij de feiten: ik antwoord netjes op je vragen en ben duidelijk waar het feit is en waar persoonlijke mening en waar ik tegenaan loop, naar mijn persoonlijke eisen en gebruik. Ik maak duidelijk verschil waar het subjectief is en waar objectief. Dus waarom de persoonlijke aanval?

Kort nogmaals (na correctie van eerdere posting) over Sygic: flitspalen zitten erin, alsook lane assistant. Sygic mist Navigon's Reality View.
Misschien had ik het daarbij moeten laten, maar mijn persoonlijke mening m.b.t. deze 2 pakketten kon voor anderen ook weer extra prettige info zijn.

Laatst gewijzigd door Buur; 13-08-09 om 21:20.
  #667  
Oud 13-08-09, 21:12
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

En nu allemaal weer even rustig tot 10 tellen en verder gaan zonder dat een moderator hier hoeft in te grijpen
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #668  
Oud 13-08-09, 21:32
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft Bekijk bericht
En nu allemaal weer even rustig tot 10 tellen en verder gaan zonder dat een moderator hier hoeft in te grijpen
Ik kan er niet aan doen dat buur opeens z'n kuren krijgt want ik zeg helemaal niks verkeerds laat staan ik hem aanval?Als je dit al een aanval vind amaai,dan ben je wel echt niet veel gewoon zenne buur .
Mss dat in nederland het geval is?
Ik zie allesins het probleem niet,ik zegde net zoals u mijn gedacht alleen ben ik het niet volledig met je eens das alles .

Ik heb trouwens nog een vraagske voor u;heb je meer gps uitval met navigon dan met sygic en flipt de sygic soms niet zoals de navigon regelmatig eens doet?Hoe zit het daar dan mee,jij bent de kenner dus zeg het maar
  #669  
Oud 13-08-09, 21:59
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
heb je meer gps uitval met navigon dan met sygic en flipt de sygic soms niet zoals de navigon regelmatig eens doet?
Kortgezegd: nee.
De wat langere uitleg:
Zoals ik al eerder meldde: Sygic lijkt wat sneller dan Navigon in het oppakken van een GPS-fix en Navigon plaatst mij aan het begin van een rit (dus als ik letterlijk begin met rijden) altijd in de verkeerde richting (waarna ik steevast eerst een "draai om" te horen krijg, waarop Navigon zich aanpast want heeft dan pas door dat ik al in de juiste richting rijd). Dat zijn de enige GPS-gerelateerde "problemen" die ik ondervonden heb met navigatie op de iPhone met mijn wekenlange rondrijden en vergelijken van Sygic en Navigon (en daarvoor iDA).
GPS-uitval heb ik nog nooit gehad en wat je met "flippen" bedoelt, is me niet duidelijk. Beide pakketten doen bij mij wat ze behoren te doen (objectief) zonder enige problemen. De enige "problemen" die ik ondervind, zijn subjectief van aard en bepalen meer en meer mijn uiteindelijke keuze. Om wat voorbeeldjes te noemen: zo vind ik de Reality View dus helemaal niks van Navigon en vind ik Navigon te simpel qua instellingen en na de update te rommelig (had ik al voor gewaarschuwd in mijn eerdere testvergelijking), maar baal ik van Sygic dat die de iPhone Contactenlijst (nog) niet kan gebruiken qua adressen waar ik heen wil (maar dit wordt aangepakt in de komende update, alsook o.a. het normale sliden/scrollen op de iPhone-manier en niet d.m.v. knoppen).
Zoals ik al veel eerder gemeld heb: beide pakketten zijn prima bruikbaar, het hangt er alleen vanaf wat je verdere eisen in het gebruik zijn voor welk pakket je uiteindelijk zult kiezen. Er IS gelukkig keus (waarbij ik toch wil vermelden dat ik het jammer vindt dat Sygic blijkbaar niet zoveel vermeld wordt en dus minder bekend bij de "standaard" iPCer, hierdoor is er ook minder uitwisseling van ervaringen en input naar mekaar helaas) en Sygic verdient het echt om vaker vernoemd te worden!

Laatst gewijzigd door Buur; 13-08-09 om 22:05.
  #670  
Oud 13-08-09, 22:06
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buur Bekijk bericht
Kortgezegd: nee.
De wat langere uitleg:
Zoals ik al eerder meldde: Sygic lijkt wat sneller dan Navigon in het oppakken van een GPS-fix en Navigon plaatst mij aan het begin van een rit (dus als ik letterlijk begin met rijden) altijd in de verkeerde richting (waarna ik steevast eerst een "draai om" te horen krijg, waarop Navigon zich aanpast want heeft dan pas door dat ik al in de juiste richting rijd). Dat zijn de enige GPS-gerelateerde "problemen" die ik ondervonden heb met navigatie op de iPhone met mijn wekenlange rondrijden en vergelijken van Sygic en Navigon (en daarvoor iDA).
GPS-uitval heb ik nog nooit gehad en wat je met "flippen" bedoelt, is me niet duidelijk. Beide pakketten doen bij mij wat ze behoren te doen (objectief) zonder enige problemen. De enige "problemen" die ik ondervind, zijn subjectief van aard en bepalen meer en meer mijn uiteindelijke keuze. Om wat voorbeeldjes te noemen: zo vind ik de Reality View dus helemaal niks van Navigon en vind ik Navigon te simpel qua instellingen en na de update te rommelig (had ik al voor gewaarschuwd in mijn eerdere testvergelijking), maar baal ik van Sygic dat die de iPhone Contactenlijst (nog) niet kan gebruiken qua adressen waar ik heen wil (maar dit wordt aangepakt in de komende update, alsook o.a. het normale sliden/scrollen op de iPhone-manier en niet d.m.v. knoppen).
Zoals ik al veel eerder gemeld heb: beide pakketten zijn prima bruikbaar, het hangt er alleen vanaf wat je verdere eisen in het gebruik zijn voor welk pakket je uiteindelijk zult kiezen. Er IS gelukkig keus (waarbij ik toch wil vermelden dat ik het jammer vindt dat Sygic blijkbaar niet zoveel vermeld wordt en dus minder bekend bij de "standaard" iPCer, hierdoor is er ook minder uitwisseling van ervaringen en input naar mekaar helaas).
Je hebt mij trouwens overtuigd om ook sygic aan te schaffen .
Wil ook wel eens vergelijken en noem maar op en dat wat je zegt van navigon van dat verkeerd sturen heb ik ook voor.

Dat van flippen daarmee bedoelde ik dat ook al rij je soms met navigon op een rechte baan of bv een simpele kleine bocht neemt navigon opeens begint te herberekenen.Was mijn fout,had er meteen de uitleg moeten bijzetten.
  #671  
Oud 13-08-09, 22:08
z-nyx's schermafbeelding
z-nyx z-nyx is offline
• iOS 9.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 161
Standaard

Wat je ook neemt of kiest of beter vindt , het probleem zit in de Iphone heb ik zo het idee.
Het blijft vreemd dat het bij de ene goed werkt en de ander niet , je zou zeggen dat de Iphone 3GS wel goed moet werken met welke navigatie dan ook , deze is ten slotte gemaakt met het idee om er navigatie op te zetten , dit was bij de Iphone 3G nog niet het geval.
Maar ja , bij mij werkt hij super en dat met een 3G
Vreemd vreemd .
__________________
The nice thing about standards is that there are so many to choose from.
  #672  
Oud 13-08-09, 22:14
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door z-nyx Bekijk bericht
Wat je ook neemt of kiest of beter vindt , het probleem zit in de Iphone heb ik zo het idee.
Het blijft vreemd dat het bij de ene goed werkt en de ander niet , je zou zeggen dat de Iphone 3GS wel goed moet werken met welke navigatie dan ook , deze is ten slotte gemaakt met het idee om er navigatie op te zetten , dit was bij de Iphone 3G nog niet het geval.
Maar ja , bij mij werkt hij super en dat met een 3G
Vreemd vreemd .
Sinds ik die update ook heb gedaan heb ik tijdens het rijden nog geen enkele keer gps uitval gehad,ervoor was dat tot meermaals toe.Ik ga uiteraard niet al te luid roepen natuurlijk want het kan evengoed zijn als ik het morgen nog eens gebruik het wel gebeurt maar voorlopig geen probleem meer mee.

Ik ga mij toch ook sygic subiet aanschaffen.
  #673  
Oud 13-08-09, 22:23
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Dat van flippen daarmee bedoelde ik dat ook al rij je soms met navigon op een rechte baan of bv een simpele kleine bocht neemt navigon opeens begint te herberekenen.
Aha, bedoelde je dat! Ik herken het meteen na je uitleg, dus klopt, daar heeft Navigon meer last van dan Sygic, het plaatsen/"vastplakken" van de ontvangen GPS-coordinaten op de juiste weg (bij ventwegen etc.). Dit is helemaal een groot probleem voor fietsers en voetgangers bij Navigon, omdat Navigon ook nog eens voorkeur verleent aan wegen voor de auto (ook al staat het profiel NIET op auto)... (maar hee, ook daar heb ik al meer dan genoeg overgeschreven, na de update is dit niet verbeterd).

Sygic vind ik persoonlijk nog steeds de winnaar en na diens komende update zal het, voor mij, echt ideaal zijn.
Aangezien de navigatiepakketten meer en meer aangeboden worden, blijf ik altijd wel kijken naar alternatieven (zoals iGo My way, maar ik twijfel zo over die interface dat ik die toch niet ga gebruiken, vrees ik).
  #674  
Oud 13-08-09, 22:28
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buur Bekijk bericht
Aha, bedoelde je dat! Ik herken het meteen na je uitleg, dus klopt, daar heeft Navigon meer last van dan Sygic, het plaatsen/"vastplakken" van de ontvangen GPS-coordinaten op de juiste weg (bij ventwegen etc.). Dit is helemaal een groot probleem voor fietsers en voetgangers bij Navigon, omdat Navigon ook nog eens voorkeur verleent aan wegen voor de auto (ook al staat het profiel NIET op auto)... (maar hee, ook daar heb ik al meer dan genoeg overgeschreven, na de update is dit niet verbeterd).

Sygic vind ik persoonlijk nog steeds de winnaar en na diens komende update zal het, voor mij, echt ideaal zijn.
Aangezien de navigatiepakketten meer en meer aangeboden worden, blijf ik altijd wel kijken naar alternatieven (zoals iGo My way, maar ik twijfel zo over die interface dat ik die toch niet ga gebruiken, vrees ik).
We verstaan elkaar perfect se .
Idd;die update heeft dat probleem niet verholpen bij navigon.

Ik ga heel binnenkort al laten weten hoe mijn ervaring met sygic is.
  #675  
Oud 13-08-09, 22:40
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ik ga heel binnenkort al laten weten hoe mijn ervaring met sygic is.
Ik ben er heel benieuwd naar of je mijn ervaringen zult delen.
Vermeld het hier kort met link of stuur me maar een PM wanneer en waar ik je "grote Sygic topic" dan terug kan vinden. Je zult me dan zeker terug lezen ook.
  #676  
Oud 18-08-09, 13:41
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Navigon komt binnenkort uit met versie 1.20. Zie hier de aankondiging.
  #677  
Oud 18-08-09, 14:15
enophi's schermafbeelding
enophi enophi is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 25
Standaard

thx scorpiosoft.

In de update:

-text-to-speech
-Integratie ipodcontrols
-Je positie kunnen mailen met link die direct navigon opent.
-Automatische dag/nacht modes
  #678  
Oud 18-08-09, 14:22
mhoutman's schermafbeelding
mhoutman mhoutman is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 334
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft Bekijk bericht
Navigon komt binnenkort uit met versie 1.20. Zie hier de aankondiging.
hey bedankt voor de de info. ik had overigens wel liever gezien dat je nu eindelijk de stem in het nederlands kunt zetten terwijl het systeem in het engels staat. hoop dat dat nog komt want dat is zeker een pre bij tomtom
  #679  
Oud 18-08-09, 14:27
dirkuijt's schermafbeelding
dirkuijt dirkuijt is offline
• iOS 14.2
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Katwijk ZH
Berichten: 221
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mhoutman Bekijk bericht
hey bedankt voor de de info. ik had overigens wel liever gezien dat je nu eindelijk de stem in het nederlands kunt zetten terwijl het systeem in het engels staat. hoop dat dat nog komt want dat is zeker een pre bij tomtom
Dat kan je zelf doen, heb ik ook gedaan, maar dan moet je wel een jailbroken iPhone hebben.

https://forum.iculture.nl/f28/i...n-navigon.html
__________________
Apple Certified Support Specialist | Microsoft Certified Professional | Mostly harmless
  #680  
Oud 18-08-09, 14:28
Dejive Dejive is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 263
Standaard

Meeste mensen zullen hun Iphone toch wel in de taal hebben staan van hun eigen land..en dus Navigon automatisch ook..snap dat sommigen het graag zouden willen wijzigen, hopelijk komt dat er ook nog, maar denk dat 9 van de 10 mensen dit geen probleem vind.
Reageren

Labels
navigation, navigon



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:24.