//

Navigon

Navigon discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door dirkuijt Dat kan je zelf doen, heb ik ook gedaan, maar dan moet je wel een jailbroken iPhone hebben. http://www.iphoneclub.nl/forum/f28/i...n-navigon.html thx, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #681  
Oud 18-08-09, 14:41
mhoutman's schermafbeelding
mhoutman mhoutman is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 334
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dirkuijt Bekijk bericht
Dat kan je zelf doen, heb ik ook gedaan, maar dan moet je wel een jailbroken iPhone hebben.

https://forum.iculture.nl/f28/i...n-navigon.html

thx, maar ik geloof niet dat ik daarvoor mijn italiaanse 3GS ga jailbreaken. ik wacht wel op een oplossing van navigon zelf.

merk met een tomtom iphone test vandaag dat een nederlandse stem toch beter klinkt dan de engelse op navigon. die roept ook constant "beware"

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dejive Bekijk bericht
Meeste mensen zullen hun Iphone toch wel in de taal hebben staan van hun eigen land..en dus Navigon automatisch ook..snap dat sommigen het graag zouden willen wijzigen, hopelijk komt dat er ook nog, maar denk dat 9 van de 10 mensen dit geen probleem vind.

ongetwijfeld, maar neem van mij aan dat als je sinds 1986 al met apple's met engelse taal en regionale (NL) settings werkt, dat het hollands in menu's wel heel vreemd over komt

Laatst gewijzigd door iScorpio; 18-08-09 om 15:05.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #682  
Oud 18-08-09, 23:36
jftaal jftaal is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 6
Standaard Spraak werkt vaak niet

Hallo, Ik heb al een aantal weken navigon op me iphone.
Werkte altijd gewoon normaal. Maar sinds kort gaat het niet helemaal lekker.
Ten eerste is het ineens een beetje langzaam geworden met het invoeren van adressen maar ook bij het berekenen van de route.

En nu komt het vreemde. Als ik begin met navigeren dan werkt de gesproken aanwijzingen niet! MAAR als ik er dan even uit ga en vervolgens weer opstart en navigon weer verder gaat waar die gebleven was werkt de gesproken aanwijzingen weer wel!

Heeft iemand dit probleem ook?
  #683  
Oud 18-08-09, 23:48
mhoutman's schermafbeelding
mhoutman mhoutman is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 334
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jftaal Bekijk bericht
Hallo, Ik heb al een aantal weken navigon op me iphone.
Werkte altijd gewoon normaal. Maar sinds kort gaat het niet helemaal lekker.
Ten eerste is het ineens een beetje langzaam geworden met het invoeren van adressen maar ook bij het berekenen van de route.

En nu komt het vreemde. Als ik begin met navigeren dan werkt de gesproken aanwijzingen niet! MAAR als ik er dan even uit ga en vervolgens weer opstart en navigon weer verder gaat waar die gebleven was werkt de gesproken aanwijzingen weer wel!

Heeft iemand dit probleem ook?
ik had precies hetzelfde op mijn oude 3G. (althans ik moest de app opnieuw opstarten om de stem te krijgen) heb sinds een week een 3GS en daar werkt alles prima op. misschien goed om deze "bug" te melden bij navigon !!
  #684  
Oud 19-08-09, 01:43
jftaal jftaal is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 6
Standaard

Nou ik heb het probleem min of meer opgelost. Ik heb gewoon me iPhone herstelt! Misschien beetje te veel van het goede maar ik moet zeggen me iPhone heeft het nog nooit zo snel gedaan! En me navigon werkt ook weer naar behoren!
  #685  
Oud 19-08-09, 08:44
mhoutman's schermafbeelding
mhoutman mhoutman is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 334
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jftaal Bekijk bericht
Nou ik heb het probleem min of meer opgelost. Ik heb gewoon me iPhone herstelt! Misschien beetje te veel van het goede maar ik moet zeggen me iPhone heeft het nog nooit zo snel gedaan! En me navigon werkt ook weer naar behoren!
je hebt dus een komplete restore gedaan met het terugzetten van de oude data, of heb je een "nieuwe" iphone aangemaakt ?
  #686  
Oud 19-08-09, 09:13
jftaal jftaal is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mhoutman Bekijk bericht
je hebt dus een komplete restore gedaan met het terugzetten van de oude data, of heb je een "nieuwe" iphone aangemaakt ?
Ik heb een nieuwe iPhone aangemaakt.
  #687  
Oud 19-08-09, 11:12
mhoutman's schermafbeelding
mhoutman mhoutman is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 334
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jftaal Bekijk bericht
Ik heb een nieuwe iPhone aangemaakt.
thx, ik zal het op mijn oude 3G eens proberen. ik heb tevens de "bug" doorgegeven aan navigon. als er een reactie komt dan meld ik dat hier
  #688  
Oud 19-08-09, 13:06
jftaal jftaal is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mhoutman Bekijk bericht
thx, ik zal het op mijn oude 3G eens proberen. ik heb tevens de "bug" doorgegeven aan navigon. als er een reactie komt dan meld ik dat hier
helaas! Ik dacht het probleem te hebben verholpen. Maar het is weer net als vanouds! Moet navigon afsluiten en weer opstarten tijdens de navigatie om gesproken aanwijzingen te krijgen. Heel vreemd ik had hier voor heen totaal geen problemen mee.

Het is vreemd want ik dacht misschien komt het door een update van navigon of van de iPhone software update. Maar die had ik al gedaan en ondervond geen problemen, maar nu ineens beginnen er vreemde dingen te gebeuren.

Bedankt dat je een mailtje hebt gestuurd naar navigon zat zelf al te zoeken waar ik dat kon doen. Denk dat ik zelf ook nog maar een mailtje stuur hier over. Anders zeg ik geef mijn geld maar terug. Als dat mogelijk is natuurlijk. Wel jammer vondt navigon best goed werken.
  #689  
Oud 19-08-09, 13:07
sponzert sponzert is offline
• iOS 7.0.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 54
Standaard TomTom Europe verkleinen.

Hallo,

Ik zag eens dat er een mogelijkheid was om bvb Navigon te verkleinen door bepaalde landen er met Winrar uit te gooien. Weet iemand of dit mogelijk is met TomTom?
__________________
Leef van dag tot dag, morgen ben je alles kwijt misschien.
  #690  
Oud 19-08-09, 13:45
mhoutman's schermafbeelding
mhoutman mhoutman is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 334
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jftaal Bekijk bericht
helaas! Ik dacht het probleem te hebben verholpen. Maar het is weer net als vanouds! Moet navigon afsluiten en weer opstarten tijdens de navigatie om gesproken aanwijzingen te krijgen. Heel vreemd ik had hier voor heen totaal geen problemen mee.

Het is vreemd want ik dacht misschien komt het door een update van navigon of van de iPhone software update. Maar die had ik al gedaan en ondervond geen problemen, maar nu ineens beginnen er vreemde dingen te gebeuren.

Bedankt dat je een mailtje hebt gestuurd naar navigon zat zelf al te zoeken waar ik dat kon doen. Denk dat ik zelf ook nog maar een mailtje stuur hier over. Anders zeg ik geef mijn geld maar terug. Als dat mogelijk is natuurlijk. Wel jammer vondt navigon best goed werken.
vreemd allemaal, ik heb een emailtje gestuurd naar: support.uk@navigon.com

misschien handig als je dat zelf ook doet. (moet weliswaar in het engels)

afwachten dus maar....
  #691  
Oud 19-08-09, 14:13
jftaal jftaal is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mhoutman Bekijk bericht
vreemd allemaal, ik heb een emailtje gestuurd naar: support.uk@navigon.com

misschien handig als je dat zelf ook doet. (moet weliswaar in het engels)

afwachten dus maar....

Heb deze mail gestuurd naar apple en navigon.

Hello,
I have the following problem with Mobile Navigator Europe. If I do a navigation input, and then actually start to navigate. Than the spoken instructions are not working! If I by means of pressing the home button on the iphone and go back to the home screen and then select Mobile Navigator Europe again, after which the program start again where it left off. Then, the spoken instructions do work!

Is there a solution for this? If not, I prefer my money back.

Nu dus even wachten op antwoord
  #692  
Oud 20-08-09, 15:05
mhoutman's schermafbeelding
mhoutman mhoutman is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 334
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jftaal Bekijk bericht
Heb deze mail gestuurd naar apple en navigon.

Hello,
I have the following problem with Mobile Navigator Europe. If I do a navigation input, and then actually start to navigate. Than the spoken instructions are not working! If I by means of pressing the home button on the iphone and go back to the home screen and then select Mobile Navigator Europe again, after which the program start again where it left off. Then, the spoken instructions do work!

Is there a solution for this? If not, I prefer my money back.

Nu dus even wachten op antwoord
tja, hier wordt je niet echt wijzer van:

thank you for contacting the Navigon support team.

To fix the problem with the voices please try to reset the Iphone. When this will not fix the problem you can try to install the software again maybe something gone wrong while installing the software.

We have no information about future contents inside from updates or future contents that we will offer in future. For more informations check our website. We will provide informations about updates and contents on our website as soon as the are available or will be available in future.

If you have further questions in the meantime, do not hesitate to contact us again.
  #693  
Oud 21-08-09, 18:50
jftaal jftaal is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mhoutman Bekijk bericht
tja, hier wordt je niet echt wijzer van:

thank you for contacting the Navigon support team.

To fix the problem with the voices please try to reset the Iphone. When this will not fix the problem you can try to install the software again maybe something gone wrong while installing the software.

We have no information about future contents inside from updates or future contents that we will offer in future. For more informations check our website. We will provide informations about updates and contents on our website as soon as the are available or will be available in future.

If you have further questions in the meantime, do not hesitate to contact us again.
Nou je zult het niet geloven maar ik had toch nog maar even geprobeerd om een reset uit te voeren bij de iphone. (10 sec homeknop + powerbutton indrukken) En tot zover lijkt het als of het ook nog eens daadwerkelijk heeft gewerkt.
Al is dit een beetje raar aangezien ik een compleet nieuwe Iphone had aangemaakt met de herstel optie, maar misschien blijft er dan toch iets hangen van de vorige installatie?
  #694  
Oud 24-08-09, 19:19
nickdw nickdw is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Eibergen
Berichten: 74
Standaard

zelfde probleem, het is ook tering traag maar mijn gps valt ook vet vaak weg, ook raar..? soms wel 3 keer in een minuut 5 sec weg
  #695  
Oud 24-08-09, 22:18
RudydG RudydG is offline
• iOS 10.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Lint Belgie
Berichten: 173
Standaard

Ik wil hier nog wel eens een update van mijn Navigon bevindingen doen.
Ondertussen heb ik een goed gps signaal, (re-radiating) en nu sta ik wel helemaal anders tegenover navigon, snel, accuraat, grafisch mooi!!
Sinds ik de re-radiating antenne heb, is mijn navigon echt klasse, en ik ga het heel stilletjes zeggen, maar mijn tomtom zet ik niet meer aan... (weer 100 euro down the drain)
Nu nog een paar updates, verkeersinfo en nog wat details, en we zijn er...
Echter, de iphone blijft zonder gps hulp voor sommige mensen toch wel problematisch.
  #696  
Oud 24-08-09, 22:44
jefjef jefjef is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Achterhoek
Berichten: 48
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RudydG Bekijk bericht
Ik wil hier nog wel eens een update van mijn Navigon bevindingen doen.
Ondertussen heb ik een goed gps signaal, (re-radiating) en nu sta ik wel helemaal anders tegenover navigon, snel, accuraat, grafisch mooi!!
Sinds ik de re-radiating antenne heb, is mijn navigon echt klasse, en ik ga het heel stilletjes zeggen, maar mijn tomtom zet ik niet meer aan... (weer 100 euro down the drain)
Nu nog een paar updates, verkeersinfo en nog wat details, en we zijn er...
Echter, de iphone blijft zonder gps hulp voor sommige mensen toch wel problematisch.

Wil je je oplossing dan delen? zodat wij (ik zeker) er baat bij hebben?
  #697  
Oud 25-08-09, 06:37
RudydG RudydG is offline
• iOS 10.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Lint Belgie
Berichten: 173
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jefjef Bekijk bericht
Wil je je oplossing dan delen? zodat wij (ik zeker) er baat bij hebben?
Kijk hier even post nr 46

https://forum.iculture.nl/f28/i...kte-gps-3.html

succes
  #698  
Oud 26-08-09, 21:11
jefjef jefjef is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Achterhoek
Berichten: 48
Standaard

Dank je! ga het uitproberen
  #699  
Oud 26-08-09, 21:20
RudydG RudydG is offline
• iOS 10.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Lint Belgie
Berichten: 173
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jefjef Bekijk bericht
Dank je! ga het uitproberen
Ben nu aan dag 5 met de re-radiating, en nog steeds zeer positief.
Navigon en Igo werken super, laten geen steek meer vallen, en ik ben super kritisch nu!!
Fout straatje in, en hij heeft je direkt te pakken, geen gespring meer naast de weg, of een fout straatje, en als je na een stop (bvb verkeerslichten) weer vertrekt, gaat ie ook direkt mee. (was zonder die extra antenne wel even anders....)
Waar ik nu mee blijf zitten, is de lag, (het achterlopen) van positie in tomtom, je bent het bochtje al om, en je pijltje staat nog voor de bocht.
Maar ja, tenminste is het handeltje nu superstabiel!!
En als tomtom hier nog wat aan doet (en betere tunnelsupport / lane assist) zijn we weer helemaal tevreden.
  #700  
Oud 26-08-09, 23:50
enophi's schermafbeelding
enophi enophi is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 25
Standaard

Ik gooi deze link er gewoon ff tussendoor maar voor wie fouten vind op de navteq kaarten die Navigon gebruikt kan je er hier een melding van doen.
Reageren

Labels
navigation, navigon



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:09.