//

Navigon

Navigon discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat ik vandaag ineens had: Ik stond ergens in de buurt van de Overtoom, en wilde naar een bekend adres in West. Overigens had ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #881  
Oud 19-05-11, 17:25
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Wat ik vandaag ineens had:
Ik stond ergens in de buurt van de Overtoom, en wilde naar een bekend adres in West.
Overigens had ik de geadviseerde opties correct ingesteld staan, en deed Navigon het alsnog. De foutmelding kon ik dus verder negeren...

Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #882  
Oud 26-05-11, 09:34
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Update: we zitten inmiddels op versie 1.8.2
Het betreft een bugfix. Het GPS signaal zou af en toe 'kwijt' zijn, nadat de app even op de achtergrond heeft gedraaid.
  #883  
Oud 26-05-11, 12:13
tradie tradie is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Belgie
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
Update: we zitten inmiddels op versie 1.8.2
Het betreft een bugfix. Het GPS signaal zou af en toe 'kwijt' zijn, nadat de app even op de achtergrond heeft gedraaid.
Daar had ik idd al eens last van.
  #884  
Oud 20-07-12, 09:41
jen's schermafbeelding
jen jen is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 46
Standaard

Weet iemand of je op navigon ook benzinestations kunt krijgen die lpg verkopen.
ik bedoel dus dat de poi aangeeft of er bij dat station lpg te verkrijgen is.
Weet dat navigon dit wel heeft voor andere navigatie systemen maar kan er niet achter komen of je dit ook kunt installeren op je iphone.
Heb navigon ook al gemailed maar wacht al enkele dagen op antwoord.
Of weet iemand een goede app voor lpg stations in europa dit ivm met de komende vakantie.Heb er wel enkele gevonden bij itunes maar de recencies waren slecht.
  #885  
Oud 20-07-12, 12:31
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Ik heb even voor je gekeken, maar het lijkt er niet op (Navigon Europa) Je kunt bij POI -> tankstations tonen alleen kiezen op Merk (bijv Q8 of BP) Niet op type brandstof of bijv wel of geen LPG. Wel raar, zeg. Wat kan mij het boeien welk merk tankstation ik tank, maar of er wel of geen LPG is, is wel een zeer cruciale.
  #886  
Oud 20-07-12, 12:55
jen's schermafbeelding
jen jen is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 46
Standaard

Ja dat dacht ik dus ook merk intreseerd me niet maar om nu elke keer naar de stations toe te moeten rijden om te gaan kijken of ze wel LPG hebben zie ik ook niet zo zitten.
Heb dus voor de zekerheid maar de oude maar goude lpg gids van de ANWB gekocht.
Daar zit een code in om lpg stations te downloaden (€4,95) op je navigatiesysteem maar dus ook weer niet geschikt voor je smartphone cq iphone.
En ik wilde dus op mijn iphonenavigatie naar het vakantieadres rijden met een auto op LPG.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 juli 2012 om 13:12 ----------

Heb ze net gebeld zijn ook moeilijk te bereiken eerste nummer wordt niet meer gebruikt het andere heb ik 4x moeten bellen voordat ik iemand aan de lijn kreeg de andere 3 keren krijg je zogauw je de keuze toets indruk voor verdere vragen over navigatie op je iphone een POOLS bandje te horen!!!.
Maar zoals ik al verwachte bestaat het nog niet , om te kunnen kijken welke stations LPG hebben ze zijn er wel mee bezig maar ze konden niet vertellen hoe lang dit nog gaat duren.
Dus dan maar weer met de vertrouwde LPG gids van de ANWB op pad.
  #887  
Oud 20-07-12, 17:22
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Tja, voor goedkoop rijden moet je nog wat over hebben... Dus maar ze zijn er wel 'mee bezig'... Als ik jou was kocht ik dan denk ik een losse navigatie-device.... Is wel een investering, maar dan heb je wel je LPG poi's....
  #888  
Oud 20-07-12, 17:28
christiaanzwll christiaanzwll is offline
• iOS 6.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 53
Standaard

Langs de Nederlandse snelweg staat altijd aangegeven wanneer het volgende lpg station komt.
  #889  
Oud 20-07-12, 17:44
jen's schermafbeelding
jen jen is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 46
Standaard

Tja in Nederland wel maar in de rest van Europa moet je meestal de snelweg af om ergens in een dorpje LPG te kunnen tanken.
Op de andere reactie over een ander navigatie device , ja die hebben we ook nog ergens liggen maar dan moet je weer een hoop betalen om een update te krijgen van de kaarten van Europa.(garmin)
Had eerst Europa op mijn Iphone gezet vorig jaar , maar kwam er achter dat dit dus niet heel Europa is want Kroatie ontbrak moest dus Europa 44 erop zetten voor dit jaar.
Ach je kunt natuurlijk niet alles hebben maar het was wel handig geweest als we alles op 1 apparaat hadden gehad.Neem nu maar als navigatie mijn iphone mee en als aanvulling de LPG gids van de ANWB.
  #890  
Oud 21-07-12, 10:05
putnik putnik is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Aalsmeer
Berichten: 187
Standaard

Ik zou het anders doen. Ik rij LPG heel lang en ken LPG tankstations onderweg naar Kroatie goed.
Maar ik heb een paar webadressen voor jou. Zo kun je aan de hand van je verbruik uitrekenen welke tankstations je gaat opzoeken en als route invoeren.
www.gas-tankstellen.de voor Duitsland. Als die geopend is ga je naar "Zur Datenbank", daarna kies je de snelwegnumme die je wilt(meestaal A3).
Einfach komfortabel - Österreichischer Verband für Flüssiggas voor Oostenrijk. In Oostenrijk tank ik meestaal in de buur van Graz langs A9 OMV. Daar is LPG wel erg duur, maar nog steeds goekoper dan benzine.
Slovenie is redelijk klein en er zijn vele tankstations daar spreken mensen over autogas.
Kroatie spreekt over "autoplin"of over (ukapljeni naftni plin-vloeibaar gemaakt gas)GPL.Neem mee een ÏTALIE"nippel en houd er rekening mee dat daar op zondag vaak niet mogelijk is om te tanken.Wat Kroatie betreft kun je proberen www.proplin.hr (al is deze momenteel uit de lucht).
Kosten EEN uur voorbereiding en paar velletjes papier met de adressen ervan(wel ouderwets werk)maar het werkt het beste.Ik kan evt. vanavond in mijn laptop opzoeken de juiste webadressen van Slovenie en Kroatie als je het wilt.
  #891  
Oud 23-07-12, 12:35
jen's schermafbeelding
jen jen is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 46
Standaard

Sorry dat ik zo laat reageer maar was weekeindje weg.
Bedankt voor de tips ga dit zeker verder uitzoeken.
  #892  
Oud 12-03-13, 11:17
Starscreamer's schermafbeelding
Starscreamer Starscreamer is offline
• iOS 14.0
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Eibergen
Berichten: 421
Standaard

Ik heb deze software Navigon BeNeLux voor 3 a 4 jaar geleden gekocht voor 50 euro.
Mijn iPhone 3G werd traag en Navigon werkte niet meer zo goed en ik gebruikte daardoor een gewone fysieke TomTom.
Nu heb ik sinds 2 maanden een iPhone 5 gekocht en heb ik Navigon erop geïnstalleerd.
De GPS waarbij de iPhone 3G soms 10 minuten nodig had vond mijn iPhone 5 meteen en hij gaf zelfs via google view aan hoe het desbetreffende adres eruit moet zien. Ook kan ik de Navigatie gebruiken als voetganger wat voorheen niet werkte op mijn iphone 3G. Sterker nog dit werkt perfect! Na zoveel jaar ben ik nog altijd erg content met deze app en is mij die 50 euro meer dan waard
  #893  
Oud 12-07-13, 20:37
jen's schermafbeelding
jen jen is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 46
Standaard

Maar we zijn nu 1 jaar verder en nog steedts geen poi om lpg stations te zoeken in Europa.
  #894  
Oud 12-07-13, 21:52
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Dat is idd wel heel slecht/jammer. Navigon zou het als een in-app aankoop aan kunnen bieden, dat soort info.

Ik maak me sinds ze zij overgenomen door Garmin weleens zorgen of Navigon wel in de top3 van de navi's voor iPhone zal blijven staan.... De geluiden die ik oa hier zo lees over klantenservice ervaringen klinken niet erg degelijk....
  #895  
Oud 12-07-13, 22:07
jen's schermafbeelding
jen jen is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 46
Standaard

Ja vind het ook een gemiste kans van Navigon heb ze vorig jaar gebeld hierover en toen vertelde ze dat ze ermee bezig waren.
Ik weet niet hoelang ze daar over gaan doen maar dat is intussen dus een jaar geleden.
  #896  
Oud 13-07-13, 10:25
huibregt huibregt is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 212
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jen Bekijk bericht
Maar we zijn nu 1 jaar verder en nog steedts geen poi om lpg stations te zoeken in Europa.
Wel jammer, maar m.i. niet zo vreemd, want Navigon is Duits en er zijn nauwelijks Duitsers die op LPG rijden. Hierdoor geen prioriteit dus voor dit punt.
Reageren

Labels
navigation, navigon



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:40.