//

Navigon

Navigon discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Je kunt de applicatie toch weer inwisselen?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 20-06-09, 22:35
matinez matinez is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 27
Standaard

Je kunt de applicatie toch weer inwisselen?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 20-06-09, 23:00
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door matinez Bekijk bericht
Je kunt de applicatie toch weer inwisselen?
Klopt, de aanvraag moet binnen de 90 dagen gebeuren na aankoop van de applicatie. Je krijgt dan 70% van je geld terug, dus het deel dat de developer krijgt van apple.
  #43  
Oud 20-06-09, 23:13
Soepie Soepie is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 4
Standaard

Op de frontpage stond een bericht dat schijnbaar andere programma's kunnen dwarszitten. Heb je toevallig gps tracker ook geïnstalleerd staan?
  #44  
Oud 21-06-09, 00:43
El_Diablo El_Diablo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 113
Stuur een bericht via MSN naar El_Diablo
Standaard

Gpstracker heb ik niet... Maar als je geld kunt terugkrijgen ga ik dat doen maar hoe werkt dat? Vinnet wel erg jammer want had em graag werkend gehad
  #45  
Oud 21-06-09, 00:47
ppl ppl is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 307
Standaard

Hoe lang heb je gewacht op een GPS fix en heb je niet ingesteld staan dat hij geen toegang tot de GPS krijgt?
  #46  
Oud 21-06-09, 01:03
El_Diablo El_Diablo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 113
Stuur een bericht via MSN naar El_Diablo
Standaard

Waar kan ik dit instellen dan? Vinnet gewoon vreemd dattie et niet doet iets blokkeerd navigon maar weet echt niet wat heb em al 2 keer opnieuw geinstalleerd en alle progjes die met gps werken erafgegooid
  #47  
Oud 21-06-09, 01:42
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door El_Diablo Bekijk bericht
Waar kan ik dit instellen dan? Vinnet gewoon vreemd dattie et niet doet iets blokkeerd navigon maar weet echt niet wat heb em al 2 keer opnieuw geinstalleerd en alle progjes die met gps werken erafgegooid
Misschien even in het menu bij (Algemeen) kijken en dan helemaal naar onderen. Daar staan bij mij ook app's die je buiten de app om ook nog kan instellen (extra instellingen?)

Ik weet nog goed dat ik dit ook had bij mijn oude gsm, daar stond de GPS op extern en dat werkte natuurlijk niet als je de interne GPS wil gebruiken. Toen op intern gezet en alles werkte. Misschien daar dus even kijken of je nog iets kan instellen.
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee
  #48  
Oud 21-06-09, 01:44
ppl ppl is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 307
Standaard

Ik zag dat ze in het filmpje op iphone-ticker.de het e.e.a. aan instellen aan het wijzigen waren. Als het in andere apps allemaal wel goed werkt zou ik toch eens verder in de Navigon instellingen gaan neuzen. Het kan trouwens ook gewoon vrij lang duren voordat je een GPS fix hebt. Ik weet nog dat bij de eerste firmware versie van mijn Nokia N95 er mensen waren waar het in 5 minuten kon maar ook mensen waarbij het pas na 15 minuten lukte. Vandaar ook de vraag hoe lang je hebt zitten wachten tot hij een GPS fix kreeg.
  #49  
Oud 21-06-09, 01:52
El_Diablo El_Diablo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 113
Stuur een bericht via MSN naar El_Diablo
Standaard

Ik ga ff verder rondneuZen.. Maar hoe bedoel je met gpsfix... Gewoon aanlaten en dan wachten totdat tie em vind? Thnx voor de hulp trouwens
  #50  
Oud 21-06-09, 02:42
ppl ppl is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 307
Standaard

Een GPS fix houdt in dat je op dat moment een GPS signaal van genoeg satellieten hebt zodat je kunt navigeren. Dat duurt altijd een 30 seconden tot een minuut maar bij sommige dingen kan het zelfs tot wel 15 minuten duren. Pas na die 15 minuten wachten kun je gaan navigeren. Je kunt dus inderdaad een 5 minuten of langer proberen te wachten en kijken of hij 'm dan wel pakt.
  #51  
Oud 21-06-09, 02:47
El_Diablo El_Diablo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 113
Stuur een bericht via MSN naar El_Diablo
Standaard

Oke zal het doen maar heb et al paar keer gedaan... Vraagt hij ttrouwens bij jullie elke keer wanneer de app opstart of hij je locatie mag gebruiken?
  #52  
Oud 21-06-09, 03:06
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door El_Diablo Bekijk bericht
Oke zal het doen maar heb et al paar keer gedaan... Vraagt hij ttrouwens bij jullie elke keer wanneer de app opstart of hij je locatie mag gebruiken?
Ja dat doet hij hier ook. Maar het is toch een beetje zot dat hij geen fix vindt terwijl google maps me heel snel vindt. Als je demo hebt doorlopen dan is blikbaar wel een fix maar moet je wel opnieuw een adres invoeren en begint het hele gedonder opnieuw Geen fix en alleen demo.
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #53  
Oud 21-06-09, 03:52
El_Diablo El_Diablo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 113
Stuur een bericht via MSN naar El_Diablo
Standaard

Ja het rare is dat hij dat bij mij zelden vraagt om huidige locatie
  #54  
Oud 21-06-09, 08:08
RudydG RudydG is offline
• iOS 10.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Lint Belgie
Berichten: 173
Standaard Navigon, toch niet zo tevreden van hoor...

Ik begrijp de gekte niet. Ziet er allemaal mooi uit, maar valt me toch maar magertjes uit.
Buiten het feit dat het gewoon een gevaarlijk programma is, (er staat te weinig info op scherm, voor tijd snelheid en afstand moet je tijdens het rijden op het schermpje friemelen), vind ik het bijvoorbeeld ongelooflijk maf, dat er geen “alternatieve route knop is”, geen via knop (wel weer een friemeldingetje maar ik vind dat ook niks)
Bellen en navigeren werkt ook niet. na het bellen start ie gewoon de software kompleet op.
Nog een serieus minpunt, bij het berekenen van een route, zonder gps signaal, als je dus net instapt), gaat ie doodleuk een demo voorstellen, die dus superwaardeloos is, je moet echt wachten tot je signaal hebt om een realistische berekening te krijgen.
Voor mij is dit 75 euro weggegooid, helaas.
Wat heb je aan een mooi beeld, als de rest toch maar een beperkt gebruiksgemak heeft?
Oh ja, voor zij die geen geluid hebben, het volume knopje in het programma werkt niet korrekt, als je volume in je ipod bijvoorbeld af staat, krijg je nooit geluid. Zelfs daar is IDA minstens evengoed.
Momenteel is voor mij IDA als pakket mijlenver vooruit!!
Rudy, wachtende op TomTom…
Iemand die weet of je een programma kan “teruggeven” aan Apple store?

Laatst gewijzigd door RudydG; 21-06-09 om 08:50.
  #55  
Oud 21-06-09, 09:36
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RudydG Bekijk bericht
Ik begrijp de gekte niet. Ziet er allemaal mooi uit, maar valt me toch maar magertjes uit.
Buiten het feit dat het gewoon een gevaarlijk programma is, (er staat te weinig info op scherm, voor tijd snelheid en afstand moet je tijdens het rijden op het schermpje friemelen), vind ik het bijvoorbeeld ongelooflijk maf, dat er geen “alternatieve route knop is”, geen via knop (wel weer een friemeldingetje maar ik vind dat ook niks)
Bellen en navigeren werkt ook niet. na het bellen start ie gewoon de software kompleet op.
Nog een serieus minpunt, bij het berekenen van een route, zonder gps signaal, als je dus net instapt), gaat ie doodleuk een demo voorstellen, die dus superwaardeloos is, je moet echt wachten tot je signaal hebt om een realistische berekening te krijgen.
Voor mij is dit 75 euro weggegooid, helaas.
Wat heb je aan een mooi beeld, als de rest toch maar een beperkt gebruiksgemak heeft?
Oh ja, voor zij die geen geluid hebben, het volume knopje in het programma werkt niet korrekt, als je volume in je ipod bijvoorbeld af staat, krijg je nooit geluid. Zelfs daar is IDA minstens evengoed.
Momenteel is voor mij IDA als pakket mijlenver vooruit!!
Rudy, wachtende op TomTom…
Iemand die weet of je een programma kan “teruggeven” aan Apple store?
Excuseer maar ik vindt je opmerkingen maar erg matig, ik bespeur hier zelfs een beetje anti-navigon ? Denk jij dat de allereerste versie van tomtom voor op de pda perfect werkte ? Ik wil maar zeggen dat er snel updates zullen volgen voor Navigon, deze zullen de applicatie alleen maar verbeteren in de toekomst. Alsook de opmerking over het geluid is toch erg overdreven denk ik, als jij het geluid van je tomtom uitschakelt dan werkt het geluid van je pda ook nog steeds hoor. ik gebruik elke dag continu een gps tijdens de werkuren en ik heb een bloedhekel aan de stem van de gps.. die staat dan ook onheroepelijk uit. Als je echt een stem nodig hebt om gps te rijden dan zegt dat meer over je rijervaring vrees ik. Ook de afstand etc is toch netjes zichtbaar bovenin navigon, je hoeft alleen erop te drukken om te veranderen naar een andere aanduiding. En over dat signaal krijgen voor een realistische berekening... dat is toch zo bij elke gps zeker, alleen dat deze geen demo routen zal laten zien. Al bij al vindt ik dus dat mensen weer veel te snel oordelen, geef navigon dan tenminste even de tijd om ervaringen van het grote publiek te ervaren zodat ze waar nodig updates kunnen toepassen. De eerste updates staan trouwens al klaar en zullen snel hun weg naar de appstore vinden...Gratis.
  #56  
Oud 21-06-09, 09:37
El_Diablo El_Diablo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 113
Stuur een bericht via MSN naar El_Diablo
Standaard

kortom verschrikkelijk slecht programma dus... kan iemand mij uitleggen hoe je dat terugbrengen naar apple doet?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx Bekijk bericht
Excuseer maar ik vindt je opmerkingen maar erg matig, ik bespeur hier zelfs een beetje anti-navigon ? Denk jij dat de allereerste versie van tomtom voor op de pda perfect werkte ? Ik wil maar zeggen dat er snel updates zullen volgen voor Navigon, deze zullen de applicatie alleen maar verbeteren in de toekomst. Alsook de opmerking over het geluid is toch erg overdreven denk ik, als jij het geluid van je tomtom uitschakelt dan werkt het geluid van je pda ook nog steeds hoor. ik gebruik elke dag continu een gps tijdens de werkuren en ik heb een bloedhekel aan de stem van de gps.. die staat dan ook onheroepelijk uit. Als je echt een stem nodig hebt om gps te rijden dan zegt dat meer over je rijervaring vrees ik. Ook de afstand etc is toch netjes zichtbaar bovenin navigon, je hoeft alleen erop te drukken om te veranderen naar een andere aanduiding. En over dat signaal krijgen voor een realistische berekening... dat is toch zo bij elke gps zeker, alleen dat deze geen demo routen zal laten zien. Al bij al vindt ik dus dat mensen weer veel te snel oordelen, geef navigon dan tenminste even de tijd om ervaringen van het grote publiek te ervaren zodat ze waar nodig updates kunnen toepassen. De eerste updates staan trouwens al klaar en zullen snel hun weg naar de appstore vinden...Gratis.
geloof mij als je continu geen gps signaal hebt wordt je idd anti navigon... ik heb het 3 installatiekansen gegeven.. heb gister serieus meer dan 20 uur geprobeerd en nog steeds helemaal niks.. is toch zonde van je geld? en dat terwijl andere programma's het wel doen

Laatst gewijzigd door Timmeh_; 21-06-09 om 11:34. Reden: EDIT-functie gebruiken a.u.b.
  #57  
Oud 21-06-09, 09:40
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door El_Diablo Bekijk bericht
kortom verschrikkelijk slecht programma dus... kan iemand mij uitleggen hoe je dat terugbrengen naar apple doet?
Ik vindt het erg voor je dat deze applicatie niet werkt maar voor zover ik kan lezen ben jij de enige met dit probleem. Ga dan aub niet roepen dat de software slecht is en niet werkt, dat is wel jou ervaring maar niet de juiste informatie. Het is altijd goed dat je je ervaringen deelt maar bij jou is er duidelijk iets anders aan de hand, denk meer dat je het moet zoeken bij je Iphone zelf inplaats van in de applicatie navigon.
  #58  
Oud 21-06-09, 09:44
El_Diablo El_Diablo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 113
Stuur een bericht via MSN naar El_Diablo
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx Bekijk bericht
Ik vindt het erg voor je dat deze applicatie niet werkt maar voor zover ik kan lezen ben jij de enige met dit probleem. Ga dan aub niet roepen dat de software slecht is en niet werkt, dat is wel jou ervaring maar niet de juiste informatie. Het is altijd goed dat je je ervaringen deelt maar bij jou is er duidelijk iets anders aan de hand, denk meer dat je het moet zoeken bij je Iphone zelf inplaats van in de applicatie navigon.
ja dat dacht ik dus ook... maar lijkt me van niet als alle andere gpsprogramma's wel goed werken waarom navigon dan niet? maar ja het begint me koud te laten probeer het vandaag nog na restore en zo niet mischen doettie et dan na de 1e update
  #59  
Oud 21-06-09, 09:58
nlrela nlrela is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 83
Standaard

Krijg het niet geinstalleerd....

iTunes klaagt, dat ik te weinig beschikbare vrije ruimte zou hebben.
Echter volgens iTunes heb ik 3.56GB nog vrij ..... Kent iemand dit phenomeen ?
Of nog belangrijker, weet iemand een oplossing ?
====

Na het terugzetten van een backup is ie wel aan de installatie begonnen ..... had het probleem alleen bij Navigon omdat dat programma te groot zou zijn.

Laatst gewijzigd door nlrela; 21-06-09 om 10:03. Reden: Probleem opgelost
  #60  
Oud 21-06-09, 10:05
signs2007 signs2007 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 167
Standaard

Ik heb gisteren nog een kleine route gereden, zeg circa 20km.
De iPhone had ik tussen mijn benen liggen omdat ik nog geen houder/carkit heb. Af en toe viel het GPS signaal weg. Toen ik eenmaal de iPhone bij mijn stuur in mijn handen had ging het perfect. Geen enkele keer het GPS signaal kwijtgeraakt. Af en toe reed ik verkeerd maar Navigon pakte dit vliegensvlug weer op.

Tijdens het navigeren vroeg ik mjn vriendin of ze me wilde bellen.
Dit deed ze, telefoon ging over en ik wilde opnemen maar bleef in het scherm hangen. Ik kon niet "weigeren"of "opnemen". M'n vriendin kreeg m'n voicemail terwijl het scherm nog steeds hing. Op de achtergrond praatte de vrouwelijke navigatiestem vrolijk door.

Het is een mooi en goed pakket maar er kunnen zeker nog een aantal dingen veranderd worden:

* GPS Status tijdens het navigeren of dat je iig kunt zien dat je uberhaubt een GPS fix hebt.
* Bellen tijdens het navigeren.
* Eigen snelheid tijdens het navigeren.

Zal ongetwijfeld nog meer zijn maar m'n kop zit vol snot op deze vroeg morgen.
Reageren

Labels
navigation, navigon



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:57.