//

Navigon

Navigon discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) @Joost1981 Mooi review! Persoonlijk denk ik dat Navigon haar product te vroeg heeft uitgebracht. Wellicht met het oog op "Eerste navigatie in de appstore" en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 21-06-09, 13:18
signs2007 signs2007 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 167
Standaard

@Joost1981

Mooi review!

Persoonlijk denk ik dat Navigon haar product te vroeg heeft uitgebracht.
Wellicht met het oog op "Eerste navigatie in de appstore" en
"Het navigeren werkt dus brengen we hem eerder uit. De updates komen later wel" Mensen willen kunnen navigeren dus kopen ze direct Navigon.

TomTom wil direct een goed product op de markt zetten. Waarschijnlijk is de GPS van de iPhone 3G niet sterk genoeg dat ze daarom een carkit met een signaal versterker ingebouwd hebben.

We zullen het zien...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 21-06-09, 13:44
enophi's schermafbeelding
enophi enophi is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 25
Standaard

@ el_diablo en Michael:

Hier nog een lotgenoot.

Als ik hier binnen zit krijg ik een hele snelle fix in maps, heyway enz. alle app's die GPS nodig hebben krijgen supersnel een fix sinds 3.0 en daar ben ik heel blij mee dus vandaar dat ik Navigon kocht want met zo'n snelle fix, wouw.
Maar helaas Navigon heeft hier nu een paar keer een fix laten zien naar minuten buiten gestaan te hebben maar verdomt het nu weer.
Volledige nieuwe installatie heb ik hier ook al gedaan enz enz.

Erg jammer allemaal en ook jammer dat ik jullie er niet verder mee kan helpen. Ik betwijfel of dit probleem opgelost gaat worden in een update omdat bijna iedereen heel enthousiast is over deze app. en z'n GPS fix, het probleem lijkt bijna lokaal te zijn.
Mijn trukendoos is leeg wat betreft het aan de gang krijgen van een fix en begin nu toch te denken om mijn centjes terug te gaan vragen.
  #83  
Oud 21-06-09, 14:09
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door enophi Bekijk bericht
@ el_diablo en Michael:

Hier nog een lotgenoot.

Als ik hier binnen zit krijg ik een hele snelle fix in maps, heyway enz. alle app's die GPS nodig hebben krijgen supersnel een fix sinds 3.0 en daar ben ik heel blij mee dus vandaar dat ik Navigon kocht want met zo'n snelle fix, wouw.
Maar helaas Navigon heeft hier nu een paar keer een fix laten zien naar minuten buiten gestaan te hebben maar verdomt het nu weer.
Volledige nieuwe installatie heb ik hier ook al gedaan enz enz.

Erg jammer allemaal en ook jammer dat ik jullie er niet verder mee kan helpen. Ik betwijfel of dit probleem opgelost gaat worden in een update omdat bijna iedereen heel enthousiast is over deze app. en z'n GPS fix, het probleem lijkt bijna lokaal te zijn.
Mijn trukendoos is leeg wat betreft het aan de gang krijgen van een fix en begin nu toch te denken om mijn centjes terug te gaan vragen.
Ik ben benieuwd wat mijn melding in de AppStore gaat opleveren en mijn mail naar navigon.
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #84  
Oud 21-06-09, 14:34
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Jammer, ben toch echt een fan van Navigon. Trouwe gebruiker op de PDA.
Heb ff gewacht op de reacties, en wacht toch maar ff op TomTom wat die te bieden heeft.

Tot die tijd maak ik gebruik van IDA die tot nu toe tot goede tevredenheid werkt.

Denk zelf wel dat Navigon heel snel met een goede update komt, hebben de race tegen de klok gewonnen, maar daar naast een te vroege app uitgebracht. Iedereen die hem nu heeft aangeschaft hebben ze al in de pocket.
  #85  
Oud 21-06-09, 14:40
McNessie McNessie is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 150
Standaard

Come on TomTom!!
  #86  
Oud 21-06-09, 14:59
enophi's schermafbeelding
enophi enophi is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
Ik ben benieuwd wat mijn melding in de AppStore gaat opleveren en mijn mail naar navigon.
Ik ben ook benieuwd naar de reactie want ik heb ook even een rondje zitten mailen want dat is ook het enige wat ik nog kon verzinnen.
jammer, jammer.
  #87  
Oud 21-06-09, 16:20
ppl ppl is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 307
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RudydG Bekijk bericht
Ik begrijp de gekte niet. Ziet er allemaal mooi uit, maar valt me toch maar magertjes uit.
Buiten het feit dat het gewoon een gevaarlijk programma is, (er staat te weinig info op scherm, voor tijd snelheid en afstand moet je tijdens het rijden op het schermpje friemelen), vind ik het bijvoorbeeld ongelooflijk maf, dat er geen “alternatieve route knop is”, geen via knop (wel weer een friemeldingetje maar ik vind dat ook niks)
Dat is een domme uitspraak imho. Je moet tijdens het rijden nooit met een navigatie systeem lopen knutselen, dat is dan ook een gebruikersfout en ligt absoluut niet aan de gebruikte navigatie tool. Bij de diverse apparaten zit niet voor niets de waarschuwing dat je tijdens het rijden er van af moet blijven! Snelheid is alleen leuk als je op een recht stuk rijdt, zo rap en nauwkeurig is GPS niet altijd. Als je je snelheid wil weten dan heeft een auto daar een mooie oplossing voor, het heet met een duur woord "snelheidsmeter" en hij zit recht voor je neus...

Dat gefriemel is iets wat komt doordat de iPhone zo klein is en dat geldt ook voor diverse andere apparaten. De ingebouwde navigatiesets en de sets van o.a. Garmin en TomTom zijn niet voor niets uitgerust met een groter scherm. Is dus ook geen fout van de software, zul je met TomTom voor de iPhone ook gaan hebben.

Citaat:
Bellen en navigeren werkt ook niet. na het bellen start ie gewoon de software kompleet op.
Gezien het feit dat niet alles multitasking is op de iPhone was dit ook wel te verwachten. Derhalve zal de iPhone nooit en te nimmer een handig navigatie ding voor in de auto zijn. Het heeft namelijk ook nog een klein spiegelend scherm, zodra daar een beetje zon op staat zie je niets meer.

Citaat:
Rudy, wachtende op TomTom…
Iemand die weet of je een programma kan “teruggeven” aan Apple store?
Rudy wachtende op de volgende teleurstelling ben ik bang aangezien het merendeel van wat je als nadeel beschouwt een nadeel van de iPhone als navigatie apparaat is en niet van de software zelf. Voor het retourneren van een programma kun je beter contact opnemen met de iTunes store. Het is echter ook handig om in dit soort gevallen eerst even contact op te nemen met de ontwikkelaar, je kunt zomaar tegen een bug zijn aangelopen die ze in een volgende versie voor je kunnen oplossen. Dan hoef je ook niet de gehele procedure te doorlopen van het terugkrijgen van je geld plus dat je hiermee de ontwikkelaar ook helpt om een goed product neer te zetten!

Ik denk dat mensen eerst heel erg goed moeten gaan nadenken en beseffen dat de iPhone door diverse zaken niet erg geschikt is als navigatieset voor in de auto. Dat voorkomt een miskoop van 75 euro of meer. Ik ben dan ook benieuwd hoe andere navigatie pakketten het gaan doen op deze gebieden (ik verwacht er alleen niet zo veel van gezien de limitaties van de iPhone).

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bakman Bekijk bericht
uhhhm.

als je echt het kaartje nodig hebt, dan zegt dat ook wat over je rijervaring - persoonlijk hoor ik liever alleen de stem en kijk niet naar het scherm...dat is overigens ook een stuk veiliger.
Dat is niet waar, beiden niet Er zijn namelijk al diverse mensen ergens in een sloot, tuin of wat dan ook beland omdat ze domweg van de kaart of de stem uitgingen en gewoon exact deden wat er werd gemeld. Het gaat erom dat hetgeen je gemeld wordt via stem of scherm wordt gematched met hetgeen je ziet. Dat laatste doen veel mensen niet en is hetgeen waardoor het zo gevaarlijk is. Je moet namelijk niet op je navigatie gaan zitten opletten maar op het verkeer wat zich om je heen bevindt en die mooie anwb bewegwijzering. Op moment dat je op je navigatie gaat zitten letten doe je iets fout. Zegt alleen niet zo gek veel over je rijervaring, wel over je verkeersinzicht, verantwoordelijkheidsgevoel, anticipatievermogen en leesvermogen (het staat in iedere manual zo'n beetje als waarschuwing genoteerd).

@Joost1981: mooie duidelijke review!
  #88  
Oud 21-06-09, 16:36
RudydG RudydG is offline
• iOS 10.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Lint Belgie
Berichten: 173
Standaard

pfff.. vermoeiend, is dit forum alleen voor ja-knikkers?
Net zoals er positieve reviews zijn, mag er ook wel eens iemand het wat minder goed vinden.
Ik blijf erbij, overroepen, en zelfs de IDA cydia applicatie laat zien, dat het beter kan! En ik heb zelfs prima genavigeerd met oude Nokias en Htc apparaatjes, die veel kleinere schermpjes hadden.
Laat voor mij die tomtom toch maar komen hoor. (ik tel die 75 eurokes er wel even bij, daar zit ik niet mee..)
Ik hoop alleen zo snel mogelijk dat groot tomtom navigatietoestel te kunnen opzij leggen.

en asjeblieft, hou een beetje op over rijervaring en zo, daar gaat het helemaal niet over.
  #89  
Oud 21-06-09, 17:25
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Nou hij werkt eindelijk. Ben is boven in huis gaan zitten en daar pakte hij na zo'n 5 minuten een signaal op.
  #90  
Oud 21-06-09, 17:27
lcars8467 lcars8467 is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ppl Bekijk bericht
Gezien het feit dat niet alles multitasking is op de iPhone was dit ook wel te verwachten. Derhalve zal de iPhone nooit en te nimmer een handig navigatie ding voor in de auto zijn. Het heeft namelijk ook nog een klein spiegelend scherm, zodra daar een beetje zon op staat zie je niets meer.
Dit is denk ik één van de belangrijkste redenen om nog wat verder te blijven sukkelen met Windows Mobile. Hopelijk neemt Apple hier ooit een ander standpunt in waardoor navigatie en telefoneren samen gaan. Werken met meerdere devices vind ik persoonlijk niet handig.
  #91  
Oud 21-06-09, 17:28
ppl ppl is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 307
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RudydG Bekijk bericht
pfff.. vermoeiend, is dit forum alleen voor ja-knikkers?
Net zoals er positieve reviews zijn, mag er ook wel eens iemand het wat minder goed vinden.
Ik blijf erbij, overroepen, en zelfs de IDA cydia applicatie laat zien, dat het beter kan! En ik heb zelfs prima genavigeerd met oude Nokias en Htc apparaatjes, die veel kleinere schermpjes hadden.
Laat voor mij die tomtom toch maar komen hoor. (ik tel die 75 eurokes er wel even bij, daar zit ik niet mee..)
Ik hoop alleen zo snel mogelijk dat groot tomtom navigatietoestel te kunnen opzij leggen.

en asjeblieft, hou een beetje op over rijervaring en zo, daar gaat het helemaal niet over.
Het is vermoeiend dat er allemaal foutieve informatie wordt verspreidt en mensen op het verkeerde been worden gezet ja. Als een review gewoon goed wordt uitgevoerd maakt het niet uit of hij negatief of positief is. Sun deed dit heel mooi: je mocht de server houden zolang je maar een goede diepgaande review schreef, het boeide totaal niet of dat negatief of positief voor Sun uitpakte. Het ging ze dus om goede en correcte reviews.

Er zijn helaas een aantal forse nadelen aan de iPhone waardoor het ding gewoon in mindere mate tot niet geschikt is voor autonavigatie. Dat zijn dingen die je niet af moet gaan rekenen op de fabrikant van de GPS software maar op Apple. Die kleine schermpjes zijn leuk maar ik ken er zat die dan niet zo goed meer zien hoe en wat en dan maar op het schermpje gaan loeren. Daarbij hebben ze niet meer hun ogen op de weg wat tot zeer gevaarlijke situaties en ongelukken kan leiden. Het zijn aspecten waarvan je je wel bewust moet zijn. Mensen moeten gewoon eens leren om na te denken over dingen, dat gebeurt vandaag de dag steeds minder. Gevolg is wel dat er allemaal misaankopen zijn, ongelukken, etc.

En als er problemen zijn met de software of wat dan ook dan moet je die oplossen en niet uit de weg gaan door het dan maar weer in te leveren. Daardoor zal de fout er nooit uitgehaald worden en de situatie ook niet verbeteren. Ook dat snappen mensen vandaag de dag steeds minder schijnt...

Dus geen ja-knikkers hier wel veel volk wat nergens bij nadenkt en dat mag wel eens een keer anders.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lcars8467 Bekijk bericht
Dit is denk ik één van de belangrijkste redenen om nog wat verder te blijven sukkelen met Windows Mobile. Hopelijk neemt Apple hier ooit een ander standpunt in waardoor navigatie en telefoneren samen gaan. Werken met meerdere devices vind ik persoonlijk niet handig.
Ik weet niet in hoeverre dat telefonie deel nog multitasking is maar gezien het feit dat Apple multitasking nogal sterk afschermt vind ik het niet zo raar dat bellen en navigeren tegelijkertijd niet werkt. Hopelijk is het gewoon een bug in Navigon anders konden we onze borst nog wel eens nat gaan maken
  #92  
Oud 21-06-09, 17:35
RudydG RudydG is offline
• iOS 10.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Lint Belgie
Berichten: 173
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ppl Bekijk bericht
Het is vermoeiend dat er allemaal foutieve informatie wordt verspreidt en mensen op het verkeerde been worden gezet ja. Als een review gewoon goed wordt uitgevoerd maakt het niet uit of hij negatief of positief is. Sun deed dit heel mooi: je mocht de server houden zolang je maar een goede diepgaande review schreef, het boeide totaal niet of dat negatief of positief voor Sun uitpakte. Het ging ze dus om goede en correcte reviews.

Er zijn helaas een aantal forse nadelen aan de iPhone waardoor het ding gewoon in mindere mate tot niet geschikt is voor autonavigatie. Dat zijn dingen die je niet af moet gaan rekenen op de fabrikant van de GPS software maar op Apple. Die kleine schermpjes zijn leuk maar ik ken er zat die dan niet zo goed meer zien hoe en wat en dan maar op het schermpje gaan loeren. Daarbij hebben ze niet meer hun ogen op de weg wat tot zeer gevaarlijke situaties en ongelukken kan leiden. Het zijn aspecten waarvan je je wel bewust moet zijn. Mensen moeten gewoon eens leren om na te denken over dingen, dat gebeurt vandaag de dag steeds minder. Gevolg is wel dat er allemaal misaankopen zijn, ongelukken, etc.

En als er problemen zijn met de software of wat dan ook dan moet je die oplossen en niet uit de weg gaan door het dan maar weer in te leveren. Daardoor zal de fout er nooit uitgehaald worden en de situatie ook niet verbeteren. Ook dat snappen mensen vandaag de dag steeds minder schijnt...

Dus geen ja-knikkers hier wel veel volk wat nergens bij nadenkt en dat mag wel eens een keer anders.


Ik heb echt geen zin een maatschappelijke discussie, voor je het weet gaat het over oogtesten en erger....
Ik ben ervan overtuigd, dat navigatie prima kan op de iphone. en dat Navigon verre van perfekt is.
  #93  
Oud 21-06-09, 17:39
t-kroon t-kroon is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 63
Standaard

Wanneer komt de lite versie? Ik weet dat het de bedoeling was om de full en de lite tegelijk te lanceren, maar door de vele aanvragen bij apple zou alles vertraagd zijn. Daar zal toch geen week tussen gaan zitten of wel?
  #94  
Oud 21-06-09, 18:05
El_Diablo El_Diablo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 113
Stuur een bericht via MSN naar El_Diablo
Standaard

@ Michael, ik heb apple ook gemaild.. maar ze geven dan aan dat ik contact moet opnemen met navigon ofzo?...

mijn iphone ligt trouwens sinds vandaag bij t-mobile was et zat en heb toch maar gebruik gemaakt van het haarscheurtje en stofjes onder het scherm...

Als het goed is binnen paar weken een nieuwe dan! hopen dat dan het gps ontvangst goed is..
  #95  
Oud 21-06-09, 18:48
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RudydG Bekijk bericht
Ik heb echt geen zin een maatschappelijke discussie, voor je het weet gaat het over oogtesten en erger....
Ik ben ervan overtuigd, dat navigatie prima kan op de iphone. en dat Navigon verre van perfekt is.
Ja hoor kan prima kijk maar naar IDA, Die werkt prima op mijn Iphone. Ook als ik gebeld wordt tijdens het navigeren, en snelle GPS fix.

Navigon is inderdaad zoals ik het hoor verre van perfect, maar navigon komt zeker snel met een paar updates.
  #96  
Oud 21-06-09, 20:16
lcars8467 lcars8467 is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dragon Bekijk bericht
Ja hoor kan prima kijk maar naar IDA, Die werkt prima op mijn Iphone. Ook als ik gebeld wordt tijdens het navigeren, en snelle GPS fix.

Navigon is inderdaad zoals ik het hoor verre van perfect, maar navigon komt zeker snel met een paar updates.
Als ik het goed begrijp is dus het niet kunnen bellen en navigeren te gelijk een nog te implementeren feature maar kunnen andere applicaties (waaronder nu al IDA) dit wel?
  #97  
Oud 21-06-09, 20:54
mhoutman's schermafbeelding
mhoutman mhoutman is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 334
Standaard

ik heb in de auto al jaren vaste navigatie maar wilde toch ook een systeem op de iphone. een paar weken geleden stond een slechte recentie van het komplete navigon systeem in de autovisie en kwam tomtom er in alle verschillende prijsklassen er het best uit..........maar gisteren toch navigon er op gezet.

plus:
- mooie en recente kaarten; grafisch mooier dan wat ik in met het oudere idrive systeem in de bmw heb (ook navteq)
- lane assistant pro: briljante weergave;
- snel, ook handmatig scrollen.
- heldere en goed verstaanbaar stem

min:
- mijn systeem staat op engels en dus krijg ik ook de engelse stem. (mist instellingen)
- veel poi's maar zonder de burgerking
- (nog) geen plugins zoals bij tomtom;
- geen flitspalen;
- te hard rijden moet een betere alert krijgen !;
- nog geen manual beschikbaar;
- (in mijn geval) niet erg veilig in de auto in het bmw iphone laadapparaat;

conclusie: ik ben zeer aangenaam verrast en ik hhop dat navigon de meeste gehoorde opmerkingen zal verwerken in een update.

ben verder benieuwd of de tomtom houder ook met de navigon configuratie te gebruiken is
  #98  
Oud 21-06-09, 23:04
Guest-20161107182859
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik hoop dat de mensen die hier hun recensie plaatsen deze op de apps store doen. Scheelt een hele boel mensen onnodige euro's mochten ze er toch te veel over twijfelen.
  #99  
Oud 22-06-09, 00:04
marcoryn's schermafbeelding
marcoryn marcoryn is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: LisseZH
Berichten: 565
Stuur een bericht via MSN naar marcoryn
Standaard

Ik weet niet of ik nu wat geks ga zeggen, maar hebben de mensen met fix problemen, SBsettings geinstalleerd?

In de opties bij More, Set Toggles kan Location aangezet worden en werkt voor mensen met Ida probs.

Misschien het proberen waard?
  #100  
Oud 22-06-09, 00:20
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Na al die negative commentaar ook maar Navigon aangeschaft, kon het niet meer laten. Bij het installeren zat ik achter de pc (uiteraard) en eenmaal klaar kon ik uiteraard niet wachten met testen. Dus ik geef een route in en ik ga meteen naar route navigeren, maar dan zegt hij dat er geen signaal is. Dus ik sta recht om naar buiten te wandelen en zodra ik recht sta begint dat rondje te draaie, geen 3 seconden later had ik een gps fix in mijn huis !! Mijn Intermec met tomtom erop heeft dat nooit maar ook nooit gedaan, deze moet altijd een 15 mins ort bij het raam zitten voor een gps fix te verkgrijgen.

Ik ben dus enorm tevreden over Navigon na al die negative reacties gelezen te hebben. Trouwens ik kan ook perfect zien hoe hard ik rijdt, wanneer ik aankom en hoe laat het is. Alsook is de 3D afrit etc geweldig om te zien, ziet er toch allemaal veel beter uit als TomTom. Zelfs de school die hier verderop is wordt perfect weergegeven, alsook één of ander bekend orgel dat in het dorp van de eindbestemming stond. Allemaal dingen die ik nooit heb gezien bij TomTom.
Reageren

Labels
navigation, navigon



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:55.