iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Navigatie (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/)
-   -   Navigon: Navigon MobileNavigator Europa nu beschikbaar voor de iPhone (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/36138-navigon-mobilenavigator-europa-beschikbaar-voor-de-iphone.html)

Sleurhutje 24-06-09 16:54

Kan de weergave ook via de videoaansluiting naar mijn grote scherm in het dashboard van de auto? (net als iPod Video weergave)

vaagventje 24-06-09 17:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door onair (Bericht 309223)
Ik denk dat je nog wel eens heel lang kan gaan wachten op TOMTOM.
Om dat ze daar nu wel hebben geleerd met de beveiliging van hun software.

ja dat zal best wel maar voor een goed systeem wil ik best betalen , alleen zal het niet goedkoop worden ben ik bang:eek:

onair 24-06-09 19:30

Ja maar hoe veel willen er niet betalen? (mischien hoor ik daar ook wel bij)
Dat is ook de reden dat ze zijn gestopt met het maken van navigatie software voor symbian fhone's
Goed koop is tomtom nooit.

northernstar 24-06-09 19:48

tomtom is ook echt niet alles hoor. sygic is veel mooier en menu werkt hetzelfde. heb nu voorlopig even navigon op de Iphone, maar deze werkt een beetje raar. er valt niet echt veel in te stellen. het werkt en daar is het mee gezegd

vaagventje 24-06-09 22:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door northernstar (Bericht 309499)
tomtom is ook echt niet alles hoor. sygic is veel mooier en menu werkt hetzelfde. heb nu voorlopig even navigon op de Iphone, maar deze werkt een beetje raar. er valt niet echt veel in te stellen. het werkt en daar is het mee gezegd

Sygic ken ik ( nog ) niet , ga deze eens uitproberen :D

antwan 25-06-09 15:26

gps is echt bagger !!! hoop op een fix !

siricio 25-06-09 16:02

Heb sinds gisteren ..eehm ik zal maar zeggen een aangepaste sygic op mijn iphone en het voldoet ook.Heb namelijk ook de navigon aangepast naar 140 mb ( Ned, Bel, Lux) en deze voldoet ook.
Trouwens in je huis zitten wachten op GPS is geen doen.

Modbreak:
Dit soort berichten worden hier niet gewaardeerd. Ik laat het voor nu bij een openbare waarschuwing, maar de volgende keer zijn we minder mild.


onair 25-06-09 17:10

Hallo, ik heb even een vraag over navigon
Ik heb er een winrar bestand van gemaakt de mappen er uitgehaald en toen weer in gepakt met winrar.
Toen weer het bestand type veranderd van .rar naar .ipa
Maar bij mij doet hij het niet in itunes gaf hij aan dat dit geen geldig ipa bestand was
Hoe kan dit?

apotheosis 25-06-09 21:36

Hoe zit het er nu in feite mee want ik ben ook van plan om navigatie op te zetten maarja,ik lees hier van de ene alles oke is en van anderen in feite van niet en er problemen mee zijn?

gelb 25-06-09 21:43

:D
Ik heb 'm nu enkele dagen en bij mij werkt ie als een speer. GPS fixes geen enkel probleem (had ik wel verwacht). Opvallend vind ik dat de fiets instelling zo goed werkt (ik fiets graag), maar ook in de auto prima werking.

apotheosis 25-06-09 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gelb (Bericht 310864)
:D
Ik heb 'm nu enkele dagen en bij mij werkt ie als een speer. GPS fixes geen enkel probleem (had ik wel verwacht). Opvallend vind ik dat de fiets instelling zo goed werkt (ik fiets graag), maar ook in de auto prima werking.

Hoe zit mee de instellingen want dat zou geen vetten zijn?

gelb 25-06-09 22:03

Daarop kan ik niet heel goed antwoorden, want waarmee wil je vergelijken?
Er zijn niet veel instellingen, maar ik vindt het vooral belangrijk dat hij goede fixes heeft en dat hij de juiste wegen wijst (aangepast aan mijn vervoermiddel). Voorgaande is boven verwachting. Volgens mij kan ik buiten nacht en dagview geen uiterlijk instellen. Bij stemmen heb ik zover ik weet geen keuzes (taal wordt automatisch gekozen dacht ik). Mijden van verschillende soorten wegen is mogelijk. Gemiddelde snelheden instellen kan. Flitslocaties vooralsnog niet (maar wel belofte dat dat in een update komt)
Qua gebruikgemak: ik heb een tomtom go; navigon bevalt vooralsnog beter. Ik heb een Garmin map 60 csx; kan je heel leuk meespelen en in combinatie met tracks natuurlijk veel leuker, maar voor het weg/werk en gewoon fietsgemak (buiten batterijduur) bevalt de iphone me zo eerlijk gezegd prima.:confused:

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

apotheosis 25-06-09 22:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gelb (Bericht 310892)
Daarop kan ik niet heel goed antwoorden, want waarmee wil je vergelijken?
Er zijn niet veel instellingen, maar ik vindt het vooral belangrijk dat hij goede fixes heeft en dat hij de juiste wegen wijst (aangepast aan mijn vervoermiddel). Voorgaande is boven verwachting. Volgens mij kan ik buiten nacht en dagview geen uiterlijk instellen. Bij stemmen heb ik zover ik weet geen keuzes (taal wordt automatisch gekozen dacht ik). Mijden van verschillende soorten wegen is mogelijk. Gemiddelde snelheden instellen kan. Flitslocaties vooralsnog niet (maar wel belofte dat dat in een update komt)
Qua gebruikgemak: ik heb een tomtom go; navigon bevalt vooralsnog beter. Ik heb een Garmin map 60 csx; kan je heel leuk meespelen en in combinatie met tracks natuurlijk veel leuker, maar voor het weg/werk en gewoon fietsgemak (buiten batterijduur) bevalt de iphone me zo eerlijk gezegd prima.:confused:

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Zeer zeker.
Heb ook tomtom go 630 en flitspalen in maar niet tevreden van,de helft heeft em niet aan en hetzelfde mee navigon en daar betaal ik dan extra voor,manaman.
Ook stuurd dat ding mij dikwijls een langere baan op terwijl ik vraag om de snelste route en die neemt een route(die ik zelf goed ken) en ik veeg er mijn voeten aan en wat zie ik;ik kom op mijn manier 4km=4min vroeger aan,een gps is leuk en makkelijk maar er zitte toch nog grove fouten in.

perrie 26-06-09 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door antwan (Bericht 310328)
gps is echt bagger !!! hoop op een fix !

helemaal geen problemen mee werkt super alleen de eerste keer 15 min buiten gelegd toen was er een signaal.
en nu voortaan meteen.

grt perrie

theking1 26-06-09 11:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 310900)
Zeer zeker.
Heb ook tomtom go 630 en flitspalen in maar niet tevreden van,de helft heeft em niet aan en hetzelfde mee navigon en daar betaal ik dan extra voor,manaman.
Ook stuurd dat ding mij dikwijls een langere baan op terwijl ik vraag om de snelste route en die neemt een route(die ik zelf goed ken) en ik veeg er mijn voeten aan en wat zie ik;ik kom op mijn manier 4km=4min vroeger aan,een gps is leuk en makkelijk maar er zitte toch nog grove fouten in.


Als je denk dat je navigatie de buurt beter kent als je zelf, heb je het mis.
navigatie is een hulpmiddel om de locatie te vinden als je die zelf niet kent en weet hoe er te komen. zelf rij ik al jaren met Navigon (nu 8110) en deze werkt perfect, tuurlijk zegt hij op bekende routes wel eens iets waar ik weet dat het sneller of korter kan. vergeet niet dat je navigatie niet kijkt naar verkeerslichten rotondes en andere vertragingen op de route. deze kijkt naar wat de toegestane snelheden zijn op de berekende route. en zo kan het zijn dat jij wel eens omrijd, maar houd je dan ook aan de wettelijke snelheden?

samengevat wat is je verwachting van een navigatie, de mijne: breng me waar ik wil zijn als ik de weg niet weet en liefst in zo kort mogelijke tijd.

antwan 26-06-09 13:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door perrie (Bericht 311278)
helemaal geen problemen mee werkt super alleen de eerste keer 15 min buiten gelegd toen was er een signaal.
en nu voortaan meteen.

grt perrie

ga maar es een stuk rijden dan !! valt hij steeds uit ! tom tom kom maar op met je app !!

onair 26-06-09 15:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door antwan (Bericht 311428)
ga maar es een stuk rijden dan !! valt hij steeds uit ! tom tom kom maar op met je app !!

Ik weet niet wat je probleem is maar ik heb al aardig wat km gereden met navigon op mijn iphone
en geen enkel probleem zeer snel een gps fix +- 15 seconde en een nieuwe route berekenen is ook zeer snel.
Je iphone zal wel slecht zijn.

maltje 27-06-09 00:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door antwan (Bericht 311428)
ga maar es een stuk rijden dan !! valt hij steeds uit ! tom tom kom maar op met je app !!

heeft niets met navigon te maken,wel met je iphone

borgqueenx 27-06-09 00:36

ik heb nog niet een keer tijdens het rijden gehad dat de gps weg viel....Hij heeft me 2 keer al prima naar mijn bestemming gebracht.

antwan 27-06-09 01:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maltje (Bericht 311971)
heeft niets met navigon te maken,wel met je iphone


waar kan ik die instelling vinden dan, als het aan mijn i-phone ligt?:confused:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:05.