iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Navigatie (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/)
-   -   Navigon: Navigon MobileNavigator Europa nu beschikbaar voor de iPhone (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/36138-navigon-mobilenavigator-europa-beschikbaar-voor-de-iphone.html)

onair 27-06-09 10:13

instaleer het gewoon eens op nieuw en reset je iphone is

wastaal 27-06-09 10:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door onair (Bericht 310488)
Ik heb er een winrar bestand van gemaakt de mappen er uitgehaald en toen weer in gepakt met winrar.
Toen weer het bestand type veranderd van .rar naar .ipa

Je moet er geen rar van maken. Gewoon de ipa openen met winrar en de kaarten verwijderen. That's all.

Wat ik overigens wel irritant vind, is als de rijstrookassistent verschijnt, de applicatie daarna als het ware inactief wordt en de iPhone zichzelf lockt. Daarna moet je dus weer op home klikken en slide to unlock om verder te navigeren.

maltje 27-06-09 10:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door antwan (Bericht 312015)
waar kan ik die instelling vinden dan, als het aan mijn i-phone ligt?:confused:

Ik wil je niet jennen hoor.
;)
Als het aan het programma ligt,moet toch iedereen daar last van hebben,niet?
De ene iphone is de andere niet he.
Ik zeg niet dat dit een superprogramma is,maar het doet hier toch (voorlopig)zijn werk.

Bashie 28-06-09 09:06

Wat ik wel wil weten is waar iedereen rijd? provincies...........? misschien ligt het aan het feit waar je woont of waar je je bevind. Ik kan me voorstellen dat het in de randstad minder goed werkt vanwege het drukke netwerk. Weet wel dat het niks met gps te maken heeft maar ja je weet het niet.

Gr bas

onair 28-06-09 10:33

Ik zit midden in de randstad rotterdam werkt voor 100% goed

Lees dit even
http://www.iphoneclub.nl/iphone-tips...nden-over-gps/

dnabbor 28-06-09 10:55

Om de paar minuten moet ik even op mijn scherm tikken wanit dan gaat de iphone weer op zwart, en als je te lang wcht gaat hij zelfs op t lock scherm heel irritant! in google maps had je volgens mij een instelling keep awake ofzo maar die kan ik hier niet vinden.
Hebben andere hier ook last van?

Dragon 28-06-09 11:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dnabbor (Bericht 312886)
Om de paar minuten moet ik even op mijn scherm tikken wanit dan gaat de iphone weer op zwart, en als je te lang wcht gaat hij zelfs op t lock scherm heel irritant! in google maps had je volgens mij een instelling keep awake ofzo maar die kan ik hier niet vinden.
Hebben andere hier ook last van?

Ja, hoop dat dit met een update is gefixed. Best vervelend om elke keer voor je gaat navigeren de scherm instellingen (lock) moet wijzigen.

dnabbor 28-06-09 11:31

Ik heb het nu tijdelijk opgelost via de iphone instellingen.

instellingen > algemeen > automatisch slot > op nooit te zetten.

maltje 28-06-09 12:40

Mijn PERSOONLIJKE mening:
Navigon ziet er mooier uit dan Tomtom
Navigon geeft op de autostrade de panelen ,die je ook ziet op de autostrade ,weer en dat vind ik zeer goed.Zeker in het buitenland.
tomtom reageerd sneller als je de aangeduide weg niet volgt.
Navigon geeft niet zoveel gesproken commentaar,hoor je niets dan moet je gewoon de baan volgen.
Navigon zegt ook de nummer van de weg.
Persoonlijk ga ik voor navigon,maar tomtom heb ik nu toch dus gebruik ik deze voor in de wagen.

dirkuijt 06-07-09 18:45

Weet iemand of je de gesproken taal kan wijzigen?
Ik gebruik mijn iPhone in het engels, maar dan is de gesproken taal ook engels...

Iemand een idee?

chaser2600 06-07-09 19:56

Afgelopen weekend een ritje van Rotterdam naar Mierlo (omgeving Eindhoven) achter de rug met Navigon. Het begon meteen met verkeerd rijden maar Navigon pakte dat snel op. Ja, soms denk ik het nog steeds beter te weten dan al die navigatie systemen maar deze past zich dus prima en snel aan ;-)
Mijn iPhone heeft een 5 minuten scherm lock policy via Exchange maar tijdens de reis is het scherm geen enkele keer op zwart gegaan. Ook geen rood GPS balkje gezien, zelfs niet toen ik de tunnel bij Rotterdam door reed. Het pijltje bleef me mooi volgen in de tunnel alsof er een GPS signaal aanwezig was, wat natuurlijk niet is ;-)
Ook op de ring rond Eindhoven geen problemen gehad met verspringen van wegen ofzo, de kaart is dermate up-to-date dat hij me moeiteloos de ring doorgeloodst heeft.
Al met al, top! Ik ben zeer tevreden.

iScorpio 06-07-09 19:59

Ben er ook achter dat op het kaartmateriaal van Navigon wel nieuwe rotondes en wegen staan die nog steeds niet op de TomTom kaarten staan. Weer een dikke plus voor up-to-date kaarten van Navigon.

bassiebreda 09-07-09 22:22

Navigon werkt perfect..:):)
Als je het beestjuh Tomtom zou noemen zou ik het ook geloven.
gewoon goed. En het kan voor niks..:D:D
Het nu benelux en duitsland..

Zeer Zeer Tevreden nu is de Iphone pas Compleet..

Undertaxxx 09-07-09 22:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 319407)
Ben er ook achter dat op het kaartmateriaal van Navigon wel nieuwe rotondes en wegen staan die nog steeds niet op de TomTom kaarten staan. Weer een dikke plus voor up-to-date kaarten van Navigon.

Zelfs de benzinepomp hier wat verder die pas (2 maanden ongeveer) overgenomen is door Lukoil is zelfs al aangepast op de kaart in Navigon. Dat vindt ik toch wel behoorlijk snel, als je bekijkt dat TomTom hun informatie soms 2tot5 jaar achterstand heeft en dat is geen uitzondering.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:32.