iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Navigatie (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/)
-   -   Navigon: Navigon MobileNavigator Europa nu beschikbaar voor de iPhone (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/36138-navigon-mobilenavigator-europa-beschikbaar-voor-de-iphone.html)

iCulture 20-06-09 09:20

Navigon MobileNavigator Europa nu beschikbaar voor de iPhone
 
Navigon brengt als eerste Europese navigatiesoftware voor de iPhone uit via de App Store. De software heeft een introductieprijs van €74,99 en omvat heel Europa, inclusief Oost-Europa.

Lees verder over: Navigon MobileNavigator Europa nu beschikbaar voor de iPhone

pieterwillems 20-06-09 10:35

Ik vind het jammer dat je niet alleen van belgie kunt nemen, het neemt te veel plaats in op men 8gig, te prijs vind ik ook wat hoog.

McNessie 20-06-09 14:56

Ja, je zou met in-app purchase de prijs kunnen drukken. Alsnog afwachten wat TT doet.

jaka 20-06-09 15:09

Navigon
 
Hallo!
Na een redelijk vlotte download en installatie meteen 2 proefritjes gemaakt. Resultaat, ben tot nu toe zeer tevreden, werkt prima met mijn iPhone 3G. Mooie overzichtelijke interface. Ga uiteraard verder met uit proberen van alle instelling, maar dit beloofd veel goeds.

djarend 22-06-09 18:03

Als je deze app op je i-phone zet en hem via blue-tooth aansluit op je autoradio, komen de aanwijzingen dan via je speakers en kun je gewoon muziek draaien > misschien domme vraag maar heb er nog helemaal geen ervaring mee en zit te dubben om evt, deze aan te schaffen of te wachten op TT, enig idee wanneer die komt en welke prijs ?

WDS001 22-06-09 18:57

Waarom wil iedereen toch altijd op TomTom wachten?
Wat is daar nu beter aan dan aan andere navigatiemogelijkheden :confused:

gadgetman 22-06-09 20:28

denk dat dat gewoon een gewenning is omdat veel mensen tomtom al een tijd gebruiken ik was tot vandaag ook zo maar ik heb navigon nu ook maar gedownload en moet zeggen dat t prima werkt ik denk dat daar t probleem ligt

onair 22-06-09 22:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djarend (Bericht 306718)
Als je deze app op je i-phone zet en hem via blue-tooth aansluit op je autoradio, komen de aanwijzingen dan via je speakers en kun je gewoon muziek draaien > misschien domme vraag maar heb er nog helemaal geen ervaring mee en zit te dubben om evt, deze aan te schaffen of te wachten op TT, enig idee wanneer die komt en welke prijs ?

hallo dit gaat niet werken het is muziek of navigatie.
als je begint met muziek en je zet
daar na je navi aan dan speeld de muziek door tot dat er een route aanwijzing komt en slaat je muziek uit.
ik heb het zelf ook al geprobeerd.

vaagventje 22-06-09 23:12

heb zelf ook altijd tt gebruikt en moet zeggen dat ik tt toch prettiger vind
Maar gebruik het pas 1 dag misschien is het even wennen

junero 22-06-09 23:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door onair (Bericht 307042)
hallo dit gaat niet werken het is muziek of navigatie.
als je begint met muziek en je zet
daar na je navi aan dan speeld de muziek door tot dat er een route aanwijzing komt en slaat je muziek uit.
ik heb het zelf ook al geprobeerd.

bij mij werkt het wel hoor ik deed eerst ipod aan daarna navigon openen route aanwijzing en muziek draaien doet ie bij mij tegelijkertijd(ook snelle ipod functies doen het wel) alleen weet ik niet of het over bluetooth ook wel kan
shaketoshuffle doet het niet maar dat lijkt me ook wel niet zo handig tijdens rijden:D

W@lly 23-06-09 05:01

Hoe gaat dit in het buitenland? Is de gps daar overal gedekt en komen er dan kosten bij? (netwerkkosten etc) Iemand enig idee ??

Michael 23-06-09 07:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door W@lly (Bericht 307242)
Hoe gaat dit in het buitenland? Is de gps daar overal gedekt en komen er dan kosten bij? (netwerkkosten etc) Iemand enig idee ??

GPS is gratis en overal gedekt. Data kost geld maar daar maakt Navigon (nog) geen gebruik van.

djarend 23-06-09 09:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door junero (Bericht 307149)
bij mij werkt het wel hoor ik deed eerst ipod aan daarna navigon openen route aanwijzing en muziek draaien doet ie bij mij tegelijkertijd(ook snelle ipod functies doen het wel) alleen weet ik niet of het over bluetooth ook wel kan
shaketoshuffle doet het niet maar dat lijkt me ook wel niet zo handig tijdens rijden:D

Dank voor je hulp, vermoed dan dat idd via bluetooth niet werkt en via audio in/out plug wel. Is overigens niet zo dat ik TT prefereer wat hier gezegd wordt, ik wacht gewoon af waarmee zij precies komen, vooral qua prijs en of die dan wel goed werkt via bluetooth, zal dan ook wel niet, maar ik heb hekel aan allerlei kabeltjes overal, is er eindelijk mogelijkheid om die niet overal te hebben hangen, werken bepaalde funkties weer niet, bluetooth werkt sowieso nu pas net bij mij na de software upgrade 3.0 dus daar ben ik blij om en dan zou het toch weer niet nodig zijn dadelijk, vandaar mijn vraag, ik wacht af :)

MikeyMike 23-06-09 09:39

Wat ik mij afvraag is het volgende.
Als je Navigon hebt gekocht bij App Store en je zou je iPhone herstellen, dan moet je Navigon dan weer opnieuw aankopen????

Zou dit niet het geval zijn kan je dus ook op 2 iphones Navigon installeren en maar 1 keer betalen (als je van dezelfde iTunes gebruik maakt)

Undertaxxx 23-06-09 09:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MikeyMike (Bericht 307350)
Wat ik mij afvraag is het volgende.
Als je Navigon hebt gekocht bij App Store en je zou je iPhone herstellen, dan moet je Navigon dan weer opnieuw aankopen????

Zou dit niet het geval zijn kan je dus ook op 2 iphones Navigon installeren en maar 1 keer betalen (als je van dezelfde iTunes gebruik maakt)

Elke applicatie dat je aankoopt en gesyncroniseerd is met iTunes komt in een speciale map terecht, deze kan je dus altijd terugvinden op je PC en/of MAC. Ook worden al je aankopen bijgehouden in een lijst die je eventueel kan raadplegen om de applicaties opnieuw en gratis te downloaden. Je kan dus haast nooit een applicatie kwijtgeraken eenmaal deze aangekocht geweest is.

Je kan idd 1 applicatie op meerdere iPhones zetten die gesyncroniseerd zijn met hetzelfde iTunes account, hoe dat exact gaat weet ik ook niet helemaal aangezien ik het nooit kunnen testen heb.

maltje 23-06-09 10:05

Zal misschien nog niet ged wakker zijn,maar waar vind ik ergens de gpssterkte?
KAn je de gps afzetten?
Ik krijg steeds melding dat er geen gps beschikbaar is.

mvg

vaagventje 24-06-09 15:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vaagventje (Bericht 307123)
heb zelf ook altijd tt gebruikt en moet zeggen dat ik tt toch prettiger vind
Maar gebruik het pas 1 dag misschien is het even wennen

nu een aantal dagen in gebruik en moet zeggen ben niet zo tevreden.
stuurt me telkens over de meest vreemde wegen naar mijn eindpunt.
Verder geen problemen met gps ed , start ook snel op maar ja daat heb ik het niet voor
ik w8 met smart op tt:cool:

onair 24-06-09 15:44

Ik denk dat je nog wel eens heel lang kan gaan wachten op TOMTOM.
Om dat ze daar nu wel hebben geleerd met de beveiliging van hun software.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:50.