iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Navigatie (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/)
-   -   Navigon: FW3.0 Navigon met externe GPS (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/36565-fw3-0-navigon-externe-gps.html)

Reloader 25-06-09 22:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Evinyatar (Bericht 308754)
Je moet een beetje prutsen om signaal te krijgen in Navigon. Bij mij werkt het enkel als ik mijn Holux uitschakel, Navigon opstart, navigatie start, en dan pas de ontvanger inschakel. Als je dan Navigon moet herstarten (omdat je bv bent vergeten de muziek eerst op te zetten), moet je heel de procedure opnieuw uitvoeren. Hopelijk brengt de aangekondigde update de oplossing.

graag jou ervaring met de update :D

mijn holux is binnen GPSlim 236 :) nu nog ff de kabel :D

stefanvangelder 25-06-09 23:13

En daar zat een levertijd van 2 weken op?:(

Reloader 26-06-09 09:02

naja 7 tot 10 dagen dus ik reken op 14. laatste keer dat ik wat had besteld in hong kong was het er in 5 dagen.. dus je kan er geen slag naar slaan anyways.

ik heb gelukkig wel track n trace.. maar de hongkong post geeft geen informatie die ik zelf nog niet wist

(er staat doodleuk parcell on its way to: netherlands.)
en meer niet ....

haha

Evinyatar 28-06-09 11:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Reloader (Bericht 311012)
graag jou ervaring met de update :D

Navigon werkt een stuk beter nu met de update; het hele gedoe met de ontvanger aan en uitzetten is nu niet meer nodig. Gewoon Navigon opstarten en ik heb een fix. Navigon herstarten werkt nu ook perfect zonder te moeten zooien met de ontvanger. Wel geeft GPS Serial nog steeds geen snelheid door, dat zou in een volgende update gefixed worden.

Reloader 28-06-09 12:28

bedoel je de actuele rijsnelheid?

Evinyatar 28-06-09 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Reloader (Bericht 312999)
bedoel je de actuele rijsnelheid?

Yup :) Dat geeft soms vreemde problemen in Navigon, vooral wanneer je moet afwijken van de aangegeven route. Die weet dan niet in welke richting je rijdt en het duurt dan even voor hij de route herberekent.

RudydG 28-06-09 18:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Evinyatar (Bericht 313168)
Yup :) Dat geeft soms vreemde problemen in Navigon, vooral wanneer je moet afwijken van de aangegeven route. Die weet dan niet in welke richting je rijdt en het duurt dan even voor hij de route herberekent.

Ik begin te denken dat Navigon zelf nog niet optimaal is, ik heb deze middag wat testjes gedaan, zelfde routes met maps en navigon, en heb toch het idee dat maps een beter resultaat geeft. navigon springt soms van hier naar daar.. terwijl maps het stabieler en juister aangeeft.

Reloader 01-07-09 17:58

kabeltje binnen... nu de code nog voor het activeren maar ze reageren niet op mijn mail, weet niet hoe het met tijdsverschil zit?

stefanvangelder 01-07-09 18:30

Dat ding kwam uit Amerika? Waar vandaan? In New York is het nu 12:29 en in San Francisco 9:29, dus ze zouden aan het werk moeten zijn:p

Reloader 01-07-09 18:57

Komt uit Hongkong :)

Reloader 02-07-09 09:26

WERKT!!!!!!!!!!!

stefanvangelder 02-07-09 09:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Reloader (Bericht 316485)
WERKT!!!!!!!!!!!

Cool.

Wat heb je nu precies allemaal aangeschaft dan?

Dit en de Holux GPSlim236?

RudydG 02-07-09 16:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Reloader (Bericht 316485)
WERKT!!!!!!!!!!!

Vertel, welke iphone, welke manier van werken?
Ik stel de vraag, omdat ik het slechte gps signaal van de 3G serie (in de stad) meer dan zat ben, en ik weet hoe goed die holux gm236 wel is.
BEDANKT

Reloader 02-07-09 18:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stefanvangelder (Bericht 316487)
Cool.

Wat heb je nu precies allemaal aangeschaft dan?

Dit en de Holux GPSlim236?

klopt

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RudydG (Bericht 316815)
Vertel, welke iphone, welke manier van werken?
Ik stel de vraag, omdat ik het slechte gps signaal van de 3G serie (in de stad) meer dan zat ben, en ik weet hoe goed die holux gm236 wel is.
BEDANKT

koop een holux gps uit de goede serie zie de link van stefan en zo;n kabeltje.

daarna is het kabeltje prikprak werkt meteen....

het is wel zo dat GPS serial niet helemaal 100% is nog niet,
zo is het dus dat als je van de route afwijkt het iets langer duurt voor dat hij herberekent, en als ik in de tuin sta denk navigon dat ik op de weg achter ons huis sta ipv ervoor maar goed dit zijn kleinigheidjes.. je hebt wel voor een paar tientjes navigatie op je iphone en voor mij werkt het zo goed, alhoewel een update van GPS serial altijd fijn is :) (er word ook nog gewoon aan gewerkt)

Bomans 12-08-09 13:57

GPS Serial 1.2 is uit.

Ik krijg het maar niet voor mekaar om de xGPS (ondersteund door GPS Seial) icm Navigon aan het werk te krijgen.

Gelukkig wel goed signaal met de internet GPS op mijn 3G.

Reloader 17-08-09 11:45

even een update :),

ik ben weer veilig thuis van mijn vakantie en navigon icm Gpsserial heeft mij perfect genavigeerd door NL duitsland en Italie :)

niks op aan te merken :)

gug 20-08-09 21:36

Heb zelf parrot LS 3400 car kit met ingebouwede bluetooth GPS muis met TomTom op de Nokia Symbian. Werkt naar tevredenheid, maar kan de kaarten niet meer updaten. Overweeg nu over te gaan op 3 GS met Navigon/TomTom of Sygic. Maar als ik de forums lees kan ik dan de GPS muis van mijn car kit niet gebruiken. Zou dit ooit opengegooid worden.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:29.