GPS werkt niet meer na 3.0 update!! discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Rop net als zovelen heb ik geen gps signaal van navigon op de iphone 3gs. de trucs die hier worden aangereikt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb inmiddels Mobile Maps Europe gedownload en dat bevalt me meer dan uitstekend, heb overal binnen 3 á 4 sec een gps fix. Gps valt tijdens het rijden ook niet weg!!! dus voor mij voorlopig geen navigon meer. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
heb je GPSserial geinstalleerd op je iphone? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Answer |
|
|||
|
|||
GPSserial ondersteund maar een paar externe GPS oa de iGPS 360. Ik heb deze vandaag besteld. Ik vrees dat je ook dergelijke gps-muis zult moeten aanschaffen wil je GPS hebben op je iPhone.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En waar kan ik hem bestellen? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Echt een waardeloze update 3.0, voorheen(2.2.1) nooit maar dan ook nooit problemen gehad met gps. Heb echt van alles geprobeerd, ook de help functie navigon.
Helemaal niks geen gps ontvangst meer. 3.0 is kansloos |
|
||||
|
||||
Misschien een hele stomme vraag van mij maar hoe zet je GPS aan? Gewoon door via instellingen -> locatievoorzieningen ? en dan deze aanzetten?
|
||||
|
||||
Ja, zo werkt dat.
|
|||
|
|||
Als ik reset volgens de navigon site, ben ik dan m'n jailbreak kwijt?
M.a.w. moet ik de jailbreak opnieuw uitvoeren na de reset? BVD |
|
|||
|
|||
Ik heb nu ook nog het volgende.. als ik navigon opstart krijg ik nog steeds geen gps signaal (na alle adviezen) en daarbij wordt de iphone ontzettend heet en is de batterij zo leeg..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: werkt niet meer na update | gu1do | Unlock | 20 | 12-03-12 22:56 |
iPhone werkt niet meer na update 3.1.3 | Rob S. | Archief | 3 | 11-03-10 10:06 |
Hardware: gps doet het niet meer na update naar 2.1 | alexzwaal | iPhone Navigatie | 20 | 18-03-09 17:47 |
iPhone 3G werkt niet meer na update | mathim | iPhone algemeen | 11 | 08-08-08 22:26 |
1.1.2 werkt niet meer na update 1.1.3 | LOLA | Unlock [archief] | 15 | 24-01-08 22:27 |
|
|