Signaalsterkte GPS discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Toch opvallend,telkens er een iphone binnen gaat voor reparatie is het vanwege vochtschade?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Toch opvallend,telkens er een iphone binnen gaat voor reparatie is het vanwege vochtschade?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat hebben hier nog mensen gepost ja,beetje zoeken,weet niet vanbuiten waar dat juist staat maar zal mss in de topic problemen staan of tik eens in de zoekfunctie vochtschade wie weet vind je het dan meteen.
|
|
|||
|
|||
Op vakantie geweest in Duitsland en zowel Tomtom als Navigon gebruikt..
Wat een ellende! Continu GPS uitval. Echt slecht! Zowel Tomtom als Navigon deden het gewoon niet goed. Met een licht plusje voor Navigon. Je kunt dus beter je geld sparen en een Tomtom tegen de voorruit plakken! |
|
|||
|
|||
Citaat:
mijn advies, zoek in de buurt of er een gsm reparatie bedrijfje is en laat je gps module vervangen (mits mogelijk, afhankelijk of het bedrijf aan het voor iphone geschikte module kan komen) daar ga ik nu ook mee bezig. |
|
|||
|
|||
Hou het hier in de gaten.
Bedankt voor de tip. Maar vraag me af of het volledig is toe te schrijven aan de hardware.. Misschien is met een software update ook het een en ander te verbeteren? |
|
||||
|
||||
Zie hier hetzelfde hoor, ligt gewoon aan de waardeloze GPS in de iphone
|
|
|||
|
|||
Op mijn eerste iPhone 3G had de GPS-chip veel moeite met het vinden van een signaal en mijn locatie, duurde vaak rond de 30 seconden.
Maar sinds ik een nieuwe Iphone heb gekregen (haarscheurtjes-verhaal) werkt GPS geweldig, vrijwel direct een fix en zelfs binnen in huis. Brakke chip lijkt mij ook, of in ieder geval een groot verschil in kwaliteit. Zou wat wezen voor Apple met al die apps die met GPS werken... |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik lees uit verschillende berichten dat je de vochtstrips aan de buitenkant zijn bevestigd, in de jackplug aan de bovenkant en de laadconnector aan de onderkant, kan iemand dit bevestigen ? merkt iemand verkleuring op ? |
|
|||
|
|||
Citaat:
met een zaklamp in schijnen en je kan het zien als ze verkleurd zijn of niet |
|
|||
|
|||
Citaat:
en de andere aan de laadconnector kant kun je die wel gewoon direct met het blote oog zien ? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ligt idd aan de iphone, gps is gewoon waardeloos, ligt ook aan waar je rijd, bij mij de buurt valt hij CONSTANT weg, om de 5 min
|
|
|||
|
|||
Re-radiating is the solution voor de brakke gps chips !!!!
|
|
|||
|
|||
Is het de chip of de software?
Ik heb ook dit probleem met slechte gps fix/ontvangst op mn 3G. Ik zocht wat op andere fora en vond mensen die stelden dat het veel beter was met OS 2.x ipv 3.x. Dat zou impliceren dat het een software probleem in het OS is waar Apple een fix voor zou kunnen invoeren.
Of reradiating zou helpen bij een iPhone die zelfs in de open lucht, buitensteeds, slechts moeizaam of helemaal geen GPS ontvangst krijgt vraag ik me af. |
|
|||
|
|||
nou bij my ik heb een 2g iphone tje ik krijg helemaal geen signaal??heb de instellingen nagekeken ook nada
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Voorzover ik weet kan je geen gps gebruiken op en 2g,rofflll.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Daar hebben ze al een tijdje geleden de iGPS360 voor uit gevonden. Zoals elders al vermeld heb ik zo`n ding op m`n ipod Tomtom werkt zeer moeilijk met deze hardware constante gps verlies. navigon werkt er ook mee, heb tot nu toe één keer gemerkt dat ontvangst weg viel. Sygic werkt prima, heeft ook een sterkte signaal aanduiding en deze geeft altijd vol ontvangst aan. |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
indicatie signaalsterkte altijd 1 streepje | bmonninkhof | iPhone algemeen | 5 | 27-05-11 22:33 |
iPhone: Aanbieder signaalsterkte | ikkeg | Jailbreak | 6 | 24-05-11 13:19 |
GPS signaalsterkte weergeven | Timber01 | iPhone Navigatie | 0 | 04-03-11 10:10 |
3G signaalsterkte app? | Schroef | iPhone Apps | 1 | 12-12-09 15:31 |
signaalsterkte-icoon waardeloos / 3G-probleem ? | omikron777 | Odido (T-Mobile) | 13 | 19-11-08 21:13 |
|
|