//

Navigon of Sygic?

Navigon of Sygic? discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) even kort een vergelijking tussen de twee. (dit is een puur persoonlijke observatie, en ik heb zelf ook geen ervaring met andere Navigatie software) met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 18-07-09, 18:35
absrnd's schermafbeelding
absrnd absrnd is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hamelen
Berichten: 291
Standaard

even kort een vergelijking tussen de twee.
(dit is een puur persoonlijke observatie, en ik heb zelf ook geen ervaring met andere Navigatie software)

met een rit naar Brussel vanaf Voorschoten, heb ik op de heenweg Navigon en op de terugweg Sygic gebruikt.

eerste duidelijke verschil is de interface van navigon duidelijker is dan die van Sygic, dit gebaseerd op de digibeet kennis van mijn vriendin die nog nooit zo iets gebruikt heeft.
bij Navigon kom je sneller door het menu om een bestemming in te stellen dan bij Sygic.
de knoppen bij Navigon zijn net even groter en meer als iPhone menu en daardoor makkelijker te bedienen dan bij Sygic, waar de "terug" en "< >" toch een beetje klein zijn onder aan het scherm.

tweede punt is bij verlies van signaal, by Sygic viel het op dat bij slecht of geen GPS signaal het beeld de neiging heeft om heen en weer te bewegen (bibberen), en soms compleet rond is gedraait, en je niet duidelijk meer kan zien wat de eigenlijke route was als je niet permanent het scherm in de gaten houdt, bij Navigon is alles rustiger, je kan wel van rijbaan verspringen (als er een parallelweg weg is, net als bij Sygic), maar ging de kaart niet ronddraaien, en blijft meestal op de plek staan waar die het laatst goede verbinding had.