//

TomTom

TomTom discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) zojuist Getest met de fiets fietsroutes gekozen... werkt super soms was ie wat in de war moest ie ff opnieuw berekenen maar dan ging het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #201  
Oud 23-08-09, 23:33
Atherion's schermafbeelding
Atherion Atherion is offline
• iOS 8.0
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Arnhem
Berichten: 31
Stuur een bericht via MSN naar Atherion Stuur een bericht via Yahoo naar Atherion
Standaard

zojuist Getest met de fiets fietsroutes gekozen... werkt super soms was ie wat in de war moest ie ff opnieuw berekenen maar dan ging het weer super morgen zal ik wel een plaatsen review over ervaringen met een wat langere reis met de auto
__________________
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #202  
Oud 24-08-09, 15:16
Brimme Brimme is offline
• iOS 4.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 279
Standaard

ik denk niet dat je hier op de goede plek bent om daar iets over te vragen,koop TomTom gewoon als je het zo graag wilt.
  #203  
Oud 24-08-09, 19:42
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Bij de huidige TomTom voor de iPhone worden de v830 kaarten meegeleverd. Nu heeft TomTom net de nieuwe v835 kaarten uitgebracht. Ben benieuwd of er nu ook steeds een (betaalde) update gaat uitkomen voor de iPhone met de laatste kaarten.

Kan hierover niks terug vinden bij TomTom.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #204  
Oud 24-08-09, 20:32
kal_el kal_el is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft Bekijk bericht
Bij de huidige TomTom voor de iPhone worden de v830 kaarten meegeleverd. Nu heeft TomTom net de nieuwe v835 kaarten uitgebracht. Ben benieuwd of er nu ook steeds een (betaalde) update gaat uitkomen voor de iPhone met de laatste kaarten.

Kan hierover niks terug vinden bij TomTom.
mijn inziens zijn ze wel een beetje verplicht:

Citaat:
Garantie
Net als in het verleden hanteert TomTom bij deze update weer de zogenoemde 'Laatste kaart garantie'. Dit houdt in dat als er binnen 30 dagen na aankoop van een apparaat nieuwe kaarten beschikbaar komen, je die gratis kunt downloaden. Even je aankoopbon checken dus en voor de zekerheid in de menubalk van HOME kiezen voor 'Extra' en 'Meest recente kaart verzekerd'.
ik hoop eigenlijk gewoon dat tomtom eens een update gaat uitbrengen voor de iPhone, want communicatie is er gewoonweg niet.
Heel blij met de app, maar teleurgesteld rond de communicatie qua updates enzo
  #205  
Oud 24-08-09, 20:38
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Die garantie geld op dit moment alleen voor kaarten voor de PNA apparaten. Voor de TomTom is het nog onbekend
  #206  
Oud 25-08-09, 08:49
nlrela nlrela is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 83
Standaard

Ik heb al meerdere klachten over de snelheid van TomTom gelezen (aanduiding / pijltje op de kaart is ongeveer twintig tot dertig meter achter het punt waar ik me op dat moment daadwerkelijk begeef). Heeft er iemand ook al een oplossing voor dit probleem ?

P.s. Bij Navigon ervaar ik dit probleem niet ...
  #207  
Oud 25-08-09, 18:10
Funske's schermafbeelding
Funske Funske is offline
• iOS 12.1.1
• 11.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 70
Thumbs down

Ben al een paar dagen aan het steggelen met de helpdesk van TT:
Citaat:
Inmiddels is de versie 8.35 uitgekomen, deze is ook recenter dan de versie op uw iPhone. Overigens zijn deze verschillen minimaal.
Elke 3 maanden komt er een nieuwe kaart update. Momenteel is er nog geen duidelijkheid over hoe en of de iPhone applicatie wordt geupdate in de toekomst.
U heeft de meeste recente kaart / applicatie beschikbaar voor de iPhone, wij kunnen dit simpelweg niet updaten nu.
Oftewel ze brengen iets uit als het nieuwste van het nieuwste en dan krijg je gewoon een oude kaart. En ze weten nog eens niet hoe ze de iPhone applicatie moeten updaten. Iedere programmeur die applicatie(s) maakt voor de iPhone weet hoe dit werkt en zij weten het niet

Hoe meer mensen gaan klagen bij TT, hoe meer aandacht ze hier aan gaan besteden en beseffen dat dit niet zomaar gaat.
__________________
Have Fun
Funske
  #208  
Oud 25-08-09, 18:20
kal_el kal_el is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Funske Bekijk bericht
Ben al een paar dagen aan het steggelen met de helpdesk van TT:


Oftewel ze brengen iets uit als het nieuwste van het nieuwste en dan krijg je gewoon een oude kaart. En ze weten nog eens niet hoe ze de iPhone applicatie moeten updaten. Iedere programmeur die applicatie(s) maakt voor de iPhone weet hoe dit werkt en zij weten het niet

Hoe meer mensen gaan klagen bij TT, hoe meer aandacht ze hier aan gaan besteden en beseffen dat dit niet zomaar gaat.
geef eens het contact adres van de TomTom
'k ga ook eens een vriendelijk mailtje sturen, want nu insinueren ze zelf dat ze misschien geen updates uitbrengen
  #209  
Oud 25-08-09, 18:30
Funske's schermafbeelding
Funske Funske is offline
• iOS 12.1.1
• 11.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 70
Thumbs up

Ook daar zijn ze wel slim in; je moet namelijk een account aanmaken voordat je echt kunt klagen. Maar dat heeft mij er in ieder geval niet van weerhouden. In tegendeel; hoe meer ze dat proberen tegen te houden, hoe lastiger ik word.

Je kunt hier naar toe gaan: TomTom, portable GPS car navigation systems
Klik dan bovenin op Support.
Daar zie je aan de rechterkant "Mijn TomTom" staan en kun je een account aanmaken. Hierna kun je via "Mijn TomTom" vragen stellen.

Maar prima als je ook gaat klagen!!

Edit: Als je dan bent gekomen op de pagina "Vind uw antwoord", dan moet je die 5 stappen even doorlopen en dan krijg je de kans om je vraag te stellen.

Laatst gewijzigd door Funske; 25-08-09 om 18:33. Reden: Uitbreiding
  #210  
Oud 25-08-09, 18:51
kal_el kal_el is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Funske Bekijk bericht
Ook daar zijn ze wel slim in; je moet namelijk een account aanmaken voordat je echt kunt klagen. Maar dat heeft mij er in ieder geval niet van weerhouden. In tegendeel; hoe meer ze dat proberen tegen te houden, hoe lastiger ik word.

Je kunt hier naar toe gaan: TomTom, portable GPS car navigation systems
Klik dan bovenin op Support.
Daar zie je aan de rechterkant "Mijn TomTom" staan en kun je een account aanmaken. Hierna kun je via "Mijn TomTom" vragen stellen.

Maar prima als je ook gaat klagen!!

Edit: Als je dan bent gekomen op de pagina "Vind uw antwoord", dan moet je die 5 stappen even doorlopen en dan krijg je de kans om je vraag te stellen.
Hoelang duurt het eer je antwoord krijgt?
heb net eens gemaild en uiteraard al een beetje lopen klagen dat het niet heel vriendleijk is om nieuwe kaarten uit te brengen vlak na de iPhone release (tenzij er een gratis update komt uiteraard)
  #211  
Oud 25-08-09, 19:09
Funske's schermafbeelding
Funske Funske is offline
• iOS 12.1.1
• 11.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 70
Standaard

Ze reageren wel vrij snel.
Vandaag al 3 keer op en neer gemaild, dus daar hoor je mij niet over klagen.
  #212  
Oud 26-08-09, 09:42
Zephyer Zephyer is offline
• iOS 4.2.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 39
Standaard

Hmm.. het grappige is .. hoe kan je straks die kaarten dan geupload krijgen ?
Ik bedoel, als je geen poi's kan uppen.. hoe dan wel kaarten ?
  #213  
Oud 26-08-09, 09:50
Funske's schermafbeelding
Funske Funske is offline
• iOS 12.1.1
• 11.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 70
Standaard

Ik denk dat de enige manier het uitbrengen van een nieuwe versie is.
Dus we hebben nu versie 1.0 Als er een nieuwe kaart komt zal dit dan versie 1.1 worden of zo.
  #214  
Oud 26-08-09, 13:07
kal_el kal_el is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Funske Bekijk bericht
Ik denk dat de enige manier het uitbrengen van een nieuwe versie is.
Dus we hebben nu versie 1.0 Als er een nieuwe kaart komt zal dit dan versie 1.1 worden of zo.
Citaat:
Op dit moment staan er nog geen geplande updates met betrekking tot de iPhone applicatie. Deze zal de komende tijd blijven draaien met de 8.30 kaart en dus ook zonder de geavanceerde rijstrookweergave. De 'Laatste kaart garantie' van 30 dagen zoals die bij de losse TomTom's zit is niet van toepassing op de iPhone.

Ook is er nog niet duidelijk of en wanneer er een update komt waar deze functionaliteiten mogelijk wel in zitten.
antwoord op mijn vragen aan TomTom
we kunnen dus concluderen dat er geen update staat aan te komen...
  #215  
Oud 26-08-09, 19:09
rmondie rmondie is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 67
Standaard

nou ook handig daar zit je dan met je tomtom en me weet niet wat er komt bij een update lang leve sygic
  #216  
Oud 28-08-09, 12:04
casaentrada casaentrada is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: nederland
Berichten: 1
Standaard tom tom

Een paar dagen geleden heb ik Tom Tom gedownload en geinstalleerd, maar ik krijg geen geluid, d.w.z. als je in de auto zit heb je er niets aan.
voor de rest is het even wennen.
Zie jullie antwoord met belangstelling tegemoet. Casaentrada
  #217  
Oud 28-08-09, 13:09
pillowboy pillowboy is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 3
Standaard

Ter info.

Ik heb een belkin tunebase fm transmitter incl lader, in combinatie met tomtom op de iphone, werkt dat niet geweldig, vaak valt gps signaal weg of gaat signaal verslechtert. Wat blijkt nou als ik mijn iphone niet erin steek dan werkt tomtom gewoon perfect, waarbij gps signaal ook zeer goed is. De fm transmitter zorgt dus voor een verstoring op het gps signaal/fix.
  #218  
Oud 28-08-09, 22:35
tijlonmac tijlonmac is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 7
Thumbs down

Hrm-hm.

Zie hier mijn mailwisseling met de klantenservice:

" I phone Overzicht Klant (Tijl ***) 28-08-2009 10:16 NM Beste ***,

De door jou gesuggereerde oplossing heeft geen soelaas gebracht.
Als gezegd, ik voel me een beetje bekocht.
Ik had beter 99,99 euro kunnen verbranden, dan had ik nog wat langer plezier gehad.
Op de site iphoneclub.nl, rubriek forum, rubriek navigatie kun je lezen dat het beppald geen uniek probleem is.
Tomtom heeft naar mijn smaak de applicatie te vroeg op de markt gebracht.
Ik herhaal daarom mijn vraag: als ik een 'gewone' tomtom zou aanschaffen, is dan een discount mogelijk van het al door mij betaalde bedrag van €99,99?
Of is er zicht op een fix? Reactie (*** E. (NL)) 27-08-2009 04:43 NM Geachte heer ***,

Hartelijk dank voor het contact met onze Customer Care.

Vervelend dat u momenteel de applicatie op uw iPhone niet kunt gebruiken. Wij raden u aan de applicatie opnieuw te installeren en eventueel andere programma's tijdelijk van uw telefoon te verwijderen.

Mocht u in de toekomst nog tegen problemen oplopen of heeft u nog andere vragen, neem dan gerust contact met ons op. De technische informatie uit I-Tunes kan dan van dienst zijn.

Met vriendelijke groet,

***
TomTom Customer Care Team
  #219  
Oud 29-08-09, 02:44
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Het kan toch niet aan TT liggen als bij de meeste mensenTT wel werkt?Moet toch aan de gps chip van je iphone liggen ofzo?Ik had in het begin ook problemen en vooral gps uitval;sinds de laatste update 3.0.1 had ik het opeens niet meer voor,die update heeft bij mij het probleem opgelost.Maar alle gpsen werken bij mij dus ligt het volgens mij niet aan Tt of navigon etc.....???
  #220  
Oud 29-08-09, 15:10
tijlonmac tijlonmac is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 7
Standaard

Maar alle andere gps applicaties werken bij mij wel...
Reageren

Labels
navigatie, navigon



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
TomTom: Tomtom openen vanuit Safari via tomtom:// URI? Ruud_ iPhone Navigatie 0 24-11-09 20:08
tomtom Benelux geen geluid -> tomtom support wilt niet helpen jeroenhermans Archief 3 24-08-09 16:56
TomTom: Speculatie: TomTom Navigator 7 aangekondigd, TomTom is klaar voor de iPhone? iCulture iPhone Navigatie 0 29-05-09 18:40
TomTom: ervaring tomtom i.c.m handsfree bellen via carkit van tomtom ross iPhone Navigatie 3 09-10-08 22:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:57.