iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Navigatie (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/)
-   -   TomTom: TomTom (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/40856-tomtom.html)

matthijst 16-10-10 07:22

Usa en Canada zit sinds gisteren op 1.5

beketom 20-10-10 12:42

Benelux update naar 1.5 is nu beschikbaar

macron 20-10-10 17:00

west europa is ook naar 1.5

Applefan42 20-10-10 17:58

Mijn vriendin heeft TomTom west europa op haar 3GS. In de AppStore kwam update. Als ze werk bij doet, krijgt ze melding niet genoeg ruimte. Ondertussen Apps verwijderd. Heeft meer dan 4 gb vrij. Zelfs TomTom eraf gedaan en terug geïnstalleerd. Foutmelding blijft. Kan iemand ons helpen aub?

WDS001 20-10-10 20:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Applefan42 (Bericht 588874)
Mijn vriendin heeft TomTom west europa op haar 3GS. In de AppStore kwam update. Als ze werk bij doet, krijgt ze melding niet genoeg ruimte. Ondertussen Apps verwijderd. Heeft meer dan 4 gb vrij. Zelfs TomTom eraf gedaan en terug geïnstalleerd. Foutmelding blijft. Kan iemand ons helpen aub?

Je moet minstens dubbel zoveel geheugen vrij hebben als TomTom groot is. Je kan dus beter updaten via iTunes en dan je iPhone sychroniseren.

mhermens 20-10-10 20:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 589000)
Je moet minstens dubbel zoveel geheugen vrij hebben als TomTom groot is. Je kan dus beter updaten via iTunes en dan je iPhone sychroniseren.

Hoe kun je dat doen dan? Ik kan het nergens vinden

Heb het inmiddels gevonden.

jkuifje 21-10-10 20:06

Bestand van West-Europa is 1,85GB groot, bestand Europa 1,81GB. Europa bevat veel meer landen dan West-Europa maar is wel 400MB kleiner in omvang.

Zijn de kaarten van tomtom versie Europa minder gedetailleerd dan de versie West-Europa?

Kajokasi 23-10-10 23:46

vraagje m.b.t. rijbaan begeleiding versie v1.5
 
Hallo allemaal,

Ben in het bezit van iPhone 4 32 Gb en van de (legale) versie Tom Tom v 1.5 (heel Europa). Kostte me alles bij elkaar een rib uit het lijf, maar ja je hebt dan wel wat.

Reed ik over de snelweg bij Lelystad en zou ik rijbaanbegeleiding moeten hebben bij afslagen, maar nee. Onder Tom Tom Menu, via instellingen en geavanceerd staat rijstrookafbeeldingen keurig op aan. Mijn iPhone stond rechtop in de houder (geen carkit) kan dit het probleem zijn? Wat doe ik fout of wie heeft een zinnig idee?

gr. KAjokasi :eek:

jkuifje 24-10-10 17:26

Hier toont hij rijbaanassistentie zowel staand als liggend. Heb ook de Europa-versie. Stuur me anders is het traject door, dan bekijk ik of ie het hier doet in demo-mode.

Kajokasi 24-10-10 21:32

Jkuifje, bedankt voor je reactie. Het betrof het stukje snelweg tussen Urk en Almere. Ik reed komende vanuit de richting Urk en was gaande richting Almere. Ik sloeg af bij Lelystad richting Harderwijk / Zeewolde en had daar dus GEEN rijbaanbegeleiding. Eerder heb ik op een losse Tom Tom (die ik ook heb) daar WEL rijbaanbegeleiding gehad in het verleden.

Ga zelf ook nog even proberen maar 2 weten meer dan 1 dus ik ben blij met je aanbod.

gr. KAjokasi

Kajokasi 24-10-10 22:19

rijbaan begeleiding versie v1.5
 
JKuifje,
na je reactie gelezen te hebben en daarbij geattendeerd werd op de demo, zelf ook de demo uitgeprobeerd maar nu verder over de A6 richting A'dam. Op de demo krijg ik nu wel rijbaanbegeleiding bij afslag 6 richting Almere. Mogelijk is het in het echt dus een tijdelijke hapering geweest bij de afslag Lelystad maar ik ga er vanuit dat het nu wel functioneert. Bij de demo in ieder geval wel, zowel staand als liggend zoals jijzelf ook al had aangegeven.

Klein puntje van teleurstelling heb ik nog wel. Op de losse TomTom is de rijbaanbegeleiding visueel echt veel mooier. Daar is het geen stilstaande foto v/d snelweg. Maar ja, dit is klagen uit luxe.

JKuifje erg bedankt voor je hulp voor zover dat nodig was.

vr. gr. KAjokasi

chappoian 25-10-10 01:44

Korte vraag; klopt het dat ik (in termijnen) moet betalen voor verkeersinformatie voor mijn TomTom 1.5? Vraag me af waarom die verkeersinformatie voor hen zoveel geld moet kosten?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:56.