//

TomTom

TomTom discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Usa en Canada zit sinds gisteren op 1.5...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #361  
Oud 16-10-10, 07:22
matthijst's schermafbeelding
matthijst matthijst is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 803
Standaard

Usa en Canada zit sinds gisteren op 1.5
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #362  
Oud 20-10-10, 12:42
beketom beketom is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 27
Standaard

Benelux update naar 1.5 is nu beschikbaar
  #363  
Oud 20-10-10, 17:00
macron macron is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Gronsveld
Berichten: 326
Standaard

west europa is ook naar 1.5
__________________
Thoughts become things ... choose the good ones !!
  #364  
Oud 20-10-10, 17:58
Applefan42 Applefan42 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Lier
Berichten: 20
Standaard

Mijn vriendin heeft TomTom west europa op haar 3GS. In de AppStore kwam update. Als ze werk bij doet, krijgt ze melding niet genoeg ruimte. Ondertussen Apps verwijderd. Heeft meer dan 4 gb vrij. Zelfs TomTom eraf gedaan en terug geïnstalleerd. Foutmelding blijft. Kan iemand ons helpen aub?
  #365  
Oud 20-10-10, 20:18
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Applefan42 Bekijk bericht
Mijn vriendin heeft TomTom west europa op haar 3GS. In de AppStore kwam update. Als ze werk bij doet, krijgt ze melding niet genoeg ruimte. Ondertussen Apps verwijderd. Heeft meer dan 4 gb vrij. Zelfs TomTom eraf gedaan en terug geïnstalleerd. Foutmelding blijft. Kan iemand ons helpen aub?
Je moet minstens dubbel zoveel geheugen vrij hebben als TomTom groot is. Je kan dus beter updaten via iTunes en dan je iPhone sychroniseren.
  #366  
Oud 20-10-10, 20:26
mhermens mhermens is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Beuningen
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Je moet minstens dubbel zoveel geheugen vrij hebben als TomTom groot is. Je kan dus beter updaten via iTunes en dan je iPhone sychroniseren.
Hoe kun je dat doen dan? Ik kan het nergens vinden

Heb het inmiddels gevonden.

Laatst gewijzigd door mhermens; 20-10-10 om 20:38.
  #367  
Oud 21-10-10, 20:06
jkuifje jkuifje is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 15
Standaard

Bestand van West-Europa is 1,85GB groot, bestand Europa 1,81GB. Europa bevat veel meer landen dan West-Europa maar is wel 400MB kleiner in omvang.

Zijn de kaarten van tomtom versie Europa minder gedetailleerd dan de versie West-Europa?
  #368  
Oud 23-10-10, 23:46
Kajokasi Kajokasi is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 13
Standaard vraagje m.b.t. rijbaan begeleiding versie v1.5

Hallo allemaal,

Ben in het bezit van iPhone 4 32 Gb en van de (legale) versie Tom Tom v 1.5 (heel Europa). Kostte me alles bij elkaar een rib uit het lijf, maar ja je hebt dan wel wat.

Reed ik over de snelweg bij Lelystad en zou ik rijbaanbegeleiding moeten hebben bij afslagen, maar nee. Onder Tom Tom Menu, via instellingen en geavanceerd staat rijstrookafbeeldingen keurig op aan. Mijn iPhone stond rechtop in de houder (geen carkit) kan dit het probleem zijn? Wat doe ik fout of wie heeft een zinnig idee?

gr. KAjokasi
  #369  
Oud 24-10-10, 17:26
jkuifje jkuifje is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 15
Standaard

Hier toont hij rijbaanassistentie zowel staand als liggend. Heb ook de Europa-versie. Stuur me anders is het traject door, dan bekijk ik of ie het hier doet in demo-mode.
  #370  
Oud 24-10-10, 21:32
Kajokasi Kajokasi is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 13
Standaard

Jkuifje, bedankt voor je reactie. Het betrof het stukje snelweg tussen Urk en Almere. Ik reed komende vanuit de richting Urk en was gaande richting Almere. Ik sloeg af bij Lelystad richting Harderwijk / Zeewolde en had daar dus GEEN rijbaanbegeleiding. Eerder heb ik op een losse Tom Tom (die ik ook heb) daar WEL rijbaanbegeleiding gehad in het verleden.

Ga zelf ook nog even proberen maar 2 weten meer dan 1 dus ik ben blij met je aanbod.

gr. KAjokasi
  #371  
Oud 24-10-10, 22:19
Kajokasi Kajokasi is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 13
Standaard rijbaan begeleiding versie v1.5

JKuifje,
na je reactie gelezen te hebben en daarbij geattendeerd werd op de demo, zelf ook de demo uitgeprobeerd maar nu verder over de A6 richting A'dam. Op de demo krijg ik nu wel rijbaanbegeleiding bij afslag 6 richting Almere. Mogelijk is het in het echt dus een tijdelijke hapering geweest bij de afslag Lelystad maar ik ga er vanuit dat het nu wel functioneert. Bij de demo in ieder geval wel, zowel staand als liggend zoals jijzelf ook al had aangegeven.

Klein puntje van teleurstelling heb ik nog wel. Op de losse TomTom is de rijbaanbegeleiding visueel echt veel mooier. Daar is het geen stilstaande foto v/d snelweg. Maar ja, dit is klagen uit luxe.

JKuifje erg bedankt voor je hulp voor zover dat nodig was.

vr. gr. KAjokasi
  #372  
Oud 25-10-10, 01:44
chappoian chappoian is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 10
Standaard

Korte vraag; klopt het dat ik (in termijnen) moet betalen voor verkeersinformatie voor mijn TomTom 1.5? Vraag me af waarom die verkeersinformatie voor hen zoveel geld moet kosten?
Reageren

Labels
navigatie, navigon



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
TomTom: Tomtom openen vanuit Safari via tomtom:// URI? Ruud_ iPhone Navigatie 0 24-11-09 20:08
tomtom Benelux geen geluid -> tomtom support wilt niet helpen jeroenhermans Archief 3 24-08-09 16:56
TomTom: Speculatie: TomTom Navigator 7 aangekondigd, TomTom is klaar voor de iPhone? iCulture iPhone Navigatie 0 29-05-09 18:40
TomTom: ervaring tomtom i.c.m handsfree bellen via carkit van tomtom ross iPhone Navigatie 3 09-10-08 22:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:20.