//

iGo My Way iPhone: geluid

iGo My Way iPhone: geluid discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vond het geluid maar niets, maar door even het geluid van de iPhone hoger en lager te zetten, tewijl ik keuze maakte van mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-08-09, 00:14
StreetBiker StreetBiker is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Rummen, Belgium
Berichten: 9
Standaard iGo My Way iPhone: geluid

Ik vond het geluid maar niets, maar door even het geluid van de iPhone hoger en lager te zetten, tewijl ik keuze maakte van mijn Vlaamse stem, bleek dit steeds harder en harder te gaan. Eindelijk kan ik nu verstaan wat er gezegd wordt tijdens het rijden.

Echter: dat vervelend biebje bij elka aanwijzing is wel niet om uit te houden. Is het ergens misschien mogelijk om dit uit te zetten?

Alvast bedankt als er iemand een oplossing heeft.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-08-09, 16:19
antwan antwan is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StreetBiker Bekijk bericht
Ik vond het geluid maar niets, maar door even het geluid van de iPhone hoger en lager te zetten, tewijl ik keuze maakte van mijn Vlaamse stem, bleek dit steeds harder en harder te gaan. Eindelijk kan ik nu verstaan wat er gezegd wordt tijdens het rijden.

Echter: dat vervelend biebje bij elka aanwijzing is wel niet om uit te houden. Is het ergens misschien mogelijk om dit uit te zetten?

Alvast bedankt als er iemand een oplossing heeft.
ik heb mijn geluid open staan en hoor zacht geluid bij de igo navigatie
  #3  
Oud 06-08-09, 16:21
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Als de stem spreekt kun je het volume luider zetten met de volumeknop aan de zijkant van je iphone.
  #4  
Oud 06-08-09, 16:22
antwan antwan is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
Als de stem spreekt kun je het volume luider zetten met de volumeknop aan de zijkant van je iphone.
die staat al open en nee ben niet doof
  #5  
Oud 06-08-09, 16:34
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Dan zit er iets goed fout, ik kan enkel het geluid van de stem regelen als ze iets zegt. En ik hoor ze duidelijk.
  #6  
Oud 08-08-09, 16:51
marcoryn's schermafbeelding
marcoryn marcoryn is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: LisseZH
Berichten: 565
Stuur een bericht via MSN naar marcoryn
Standaard

Weet je zeker dat je deze hoger zet TERWIJL ze praat? Veel mensen weten dat namelijk niet. Zodra ze wat zegt, hoger zetten en anders even opnieuw installeren..
  #7  
Oud 09-08-09, 20:59
EdM EdM is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Zuid Holland
Berichten: 15
Standaard

hi, ik heb Igo vandaag geinstalleerd en het programma opzich is als vanouds goed maarrrrrrr.... ik krijg de gesproken instructies niet te horen, niet via de iPhone speakers zelf, niet via BT verbinding naar mn autoradio en niet via de usb cable op mn autoradio (ipod functie werkt gewoon goed). Alle andere geluiden van Igo (zoals dat verdraaide irritante geblieb als je een toets indrukt of wanneer je een andere stem kiest hoor je een voorbeeld zinnetje) hoor ik wel!
Snap er helemaal niets van! Ik heb ook Navigon geinstalleerd staan. Daarvan hoor ik wel de instructies als ik die gebruik. Als iemand tips heeft?! Graag.

Verbeter punt zou ook zijn dat je wat andere kleuren kan kiezen. Deze zijn wel erg kinderlijk en mistaan op een mooie strakke iPhone
__________________
"What goes around comes around... so you better be aware"
iPhone 3GS, Navigon (deleted), Igo My Way, I wish Skype was not boycotted by Apple
  #8  
Oud 09-08-09, 21:57
Brownie Brownie is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 22
Standaard iGo My Way geluid

Het geluid zet je inderdaad harder als je de stem hoort en op
de volume knoppen te drukken.
Ik heb het probleem dat binnenkomende gesprekken niet meer doorkomen, hoe is jullie ervaring hiermee ?

Brownie
  #9  
Oud 10-08-09, 10:21
marcoryn's schermafbeelding
marcoryn marcoryn is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: LisseZH
Berichten: 565
Stuur een bericht via MSN naar marcoryn
Standaard

@Brownie

Hier even getest en werkt prima, navigeren en gebeld worden geen probleem. Krijg je een in gesprek toon?
  #10  
Oud 11-08-09, 10:12
EdM EdM is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Zuid Holland
Berichten: 15
Standaard

Ik heb via het menu de optie "Instellingen resetten" gedaan en daardoor wordt Igo opnieuw geinstalleerd. Dit heeft mijn probleem met het geluid opgelost. Ik heb/ben nog niet gebeld tijdens navigeren dus ik ben benieuwd hoe dit gaat verlopen (temeer omdat mijn autoradio dus zowel carkit (BT verbinding) is als iPod speler (usb kabel). Per "source" reageert de iphone dan weer anders dus maakt het wat lastig om dingen te testen en bruikbaar te gebruiken.
  #11  
Oud 12-08-09, 11:20
EdM EdM is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Zuid Holland
Berichten: 15
Standaard

Heeft iemand een idee of je de audio files kunt veranderen? Ik vind de kwaliteit erg matig van de gesproken instructies. Net of Saskia heel erg verkouden is en er een flinke storm waait
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid Yaron Ringtones en Wallpapers 29 18-10-14 12:20
Video: Nav N Go's iGO My Way 8 GPS op iPhone jochenandries Jailbreak apps en thema's 6 06-03-08 21:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:57.