//

Auto lader / Houder

Auto lader / Houder discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Dus als ik het goed begrijp moet ik een lader hebben met 1000 Ma (of iets anders... in ieder geval 1000). Wil de iPhone bijladen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 09-09-09, 17:27
_kay_ _kay_ is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Maastricht
Berichten: 42
Stuur een bericht via MSN naar _kay_
Standaard

Dus als ik het goed begrijp moet ik een lader hebben met 1000 Ma (of iets anders... in ieder geval 1000). Wil de iPhone bijladen bij gebruik van navigatie en muziek?

Alvast bedankt.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 16-09-09, 10:58
mekker mekker is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 5
Standaard

Wat bestreft sneller verbruik dan opladen, ik heb een xcarlink die sluit de iphone direct op de autoradio aan en laat hem ook op.

Verbaast was ik dan ook dat na de eerste lange rit (6 uur), met navigon en muziek aan de baterij op streven na dood was bij aankomst.

blijkbaar gaat de batterij idd sneller leeg dan de lader kan bijvullen heb hier echter alleen last van gehad na erg langen ritten
Ritten van 1 a 2 uur absolut geen probleem zelf als ik vertrek met een bijna lege batterij.

Op de terug reis die langer was dan heen (8 uur) vertrokken met een volle batterij deze hield het aangesloten het ongeveer 6 uur vol. daarnaa 20 minuten laten laden zonder muziek nog navigatie en hij deed het weer voor de laaste 1,5 uur met beide aan .

kortom voor mijn normaal gebruik niet echt een probleem.
  #23  
Oud 16-09-09, 11:45
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

hhhmm tja het blijft toch een beetje jammer op deze manier :s
Dat de batterij dus uiteindelijk sneller leeg loopt dan hij kan opladen...
Mjaaaaa meestal zit je natuurlijk maar ong 2 to 3 uur in de auto op een dag.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
auto lader werkt niet meer na nw upload pamaco69 iPhone algemeen 2 15-08-10 22:39
iphone4 houder/lader voor iphone met hoesje? Erik1965 iPhone accessoires en onderdelen 2 30-07-10 23:26
Auto lader en audio mgelijkheid. RKruissen iPhone accessoires en onderdelen 3 14-07-09 12:22
auto houder 2g... met wensen Reloader iPhone accessoires en onderdelen 0 24-06-09 20:27
Auto lader voor Iphone 3G Rsport20 Archief 2 12-11-08 07:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:46.