iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Navigatie (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/)
-   -   TomTom: TomTom Geluidsprobleem (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/42092-tomtom-geluidsprobleem.html)

kal_el 20-08-09 16:42

TomTom Geluidsprobleem
 
Ik weet niet of het enkel bij mij is.
Maar mijn tomtom navigatie is zo stil?
de gesproken aanwijzingen hoor ik niet als mijn telefoonvolume op het maximum staat. (tenzij ik het zo'n 20 centimeter van mijn oor houd)

Het rare is dus dat de muziek wel perfect hoorbaar is, dus aan de speaker zelf mankeert niets.
Kun je ergens in het programma het volume boosten? want zo is de navi wel redelijk onbruikerbaar op m'n fiets/auto :-)

Het rare is dat ik hier nergens een gelijkaardig probleem vind dus veronderstel ik dat ik ergens een instelling niet heb aanstaan ofzo...

iScorpio 20-08-09 16:44

Tip bij Navigon is om tijdens de gesproken aanwijzing het volume te wijzigen. Dit wil werken. Misschien dat dit ook werkt voor TomTom (zelf geen ervaring mee)>

Chrisl 20-08-09 16:47

Je hebt in TomTom ook een geluidsbalk die je kan schuiven...

Onderaan waar staat hoeveel GPS bereik je hebt, als je daar op tapt, komt de balk tevoorschijn...

kal_el 20-08-09 16:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 340776)
Tip bij Navigon is om tijdens de gesproken aanwijzing het volume te wijzigen. Dit wil werken. Misschien dat dit ook werkt voor TomTom (zelf geen ervaring mee)>

In app kan je dus het volume niet veranderen, maar het deed mij denken om de ipod functie op te starten en daar het volume eens maximum te zetten.

Dit hielp, persoonlijk vind ik dit wel een beetje een mankement, het zou dus zoals in navigon moeten zijn mijn inziens.

Bedankt voor de reactie die tot mijn oplossing heeft geleid :-)

chaser2600 20-08-09 16:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kal_el (Bericht 340779)
In app kan je dus het volume niet veranderen, maar het deed mij denken om de ipod functie op te starten en daar het volume eens maximum te zetten.

Dit hielp, persoonlijk vind ik dit wel een beetje een mankement, het zou dus zoals in navigon moeten zijn mijn inziens.

Bedankt voor de reactie die tot mijn oplossing heeft geleid :-)

Wat Chrisl zegt... het kan wel in de TomTom app zelf

kal_el 20-08-09 16:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chaser2600 (Bericht 340782)
Wat Chrisl zegt... het kan wel in de TomTom app zelf

Bedankt, had zijn post niet gezien (kwam zelfde moment van mijne)
nog gemakkelijker dus :-)

'k voel mij dom nu :D

Chrisl 20-08-09 17:10

Niet nodig.... Ben blij dat je het alsnog gezien hebt en dat het werkt... ;-)

apotheosis 20-08-09 17:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl (Bericht 340778)
Je hebt in TomTom ook een geluidsbalk die je kan schuiven...

Onderaan waar staat hoeveel GPS bereik je hebt, als je daar op tapt, komt de balk tevoorschijn...

Klopt als een bus.

msmalheer 10-04-11 13:33

BEDANKT!!!

Ik zat me dood te ergeren in de auto...
ramen gesloten radio uit en dan maar goed luisteren hahaha
:d


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:28.