//

TomTom Carkit Ervaringen - Verzameltopic

TomTom Carkit Ervaringen - Verzameltopic discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door rsvmakkie Weet iemand wat tegenwoordig de levertijd is van de carkit? Heb hem anderhalve week geleden besteld op de site van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 23-11-09, 11:42
Konfu Konfu is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 120
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rsvmakkie Bekijk bericht
Weet iemand wat tegenwoordig de levertijd is van de carkit?
Heb hem anderhalve week geleden besteld op de site van tomtom maar nog niets ontvangen..
Ik had em 2 weken geleden op een vrijdag besteld, en de dinsdag erop stond UPS al in belgië aan mijn deur met de carkit.

Op de site van tomtom staat een levertermijn van 4 a 5 dagen.
Wanneer tomtom de carkit aan UPS geeft, krijg je een mail met de tracking info. Indien je dit al gekregen hebt, contacteer dan UPS waarom het zolang duurt. Indien je de mail nog niet hebt ontvangen, neem dan een kijkje op de site van tomtom bij je bestelling of contacteer tomtom
__________________
Apple iPhone 3GS 16GB - Firmware 3.0.1
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 23-11-09, 11:46
fast fast is offline
• iOS 13.5.1
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Rumst
Berichten: 10
Standaard

Kan er iemand op de lader van de carkit kijken voor mij of hij ook geschikt is voor 24 Volt?

gr.
  #103  
Oud 23-11-09, 12:34
Tjoky Tjoky is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 26
Standaard

TomTom lader geschikt voor 24 Volt
Schermafbeelding 2009-11-23 om 12.29.27.jpg
  #104  
Oud 23-11-09, 12:41
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Ook net de TomTom Carkit besteld met 10 euro korting en geen verzendkosten. Kreeg netjes een kortingsmail van TomTom. Ga de carkit proberen met TomTom en met Navigon. Daarnaast de bluetooth verbinding gebruiken, niet via de carkit, maar via de autoradio. Eens kijken hoe het allemaal gaat werken en hoe lang het duurt voordat de carkit ook echt aankomt op mijn huisadres
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #105  
Oud 23-11-09, 13:24
Konfu Konfu is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 120
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft Bekijk bericht
Ook net de TomTom Carkit besteld met 10 euro korting en geen verzendkosten. Kreeg netjes een kortingsmail van TomTom. Ga de carkit proberen met TomTom en met Navigon. Daarnaast de bluetooth verbinding gebruiken, niet via de carkit, maar via de autoradio. Eens kijken hoe het allemaal gaat werken en hoe lang het duurt voordat de carkit ook echt aankomt op mijn huisadres
Das wel erg, heb nu ook een mail met voucher van 10euro bij tomtom gekregen, 1 week na ik de carkit heb.

Ik heb al aan tomtom gevraagd of ik die 10 euro niet in de appstore kan krijgen om de tomtom app versie aan te schaffen van west-europa, maar bij de helpdesk zijn ze zo snel niet als bij hun logistiek
  #106  
Oud 24-11-09, 15:24
E.T E.T is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 9
Standaard

Werkt deze Carkit nu wel met de eerste generatie iPhone 2G met OS 3 of niet? Bij de accessoires op de webshop van iphonclub staat hij er niet bij bij de specs. Op TomTom shop wel.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E.T Bekijk bericht
Werkt deze Carkit nu wel met de eerste generatie iPhone 2G met OS 3 of niet? Bij de accessoires op de webshop van iphonclub staat hij er niet bij bij de specs. Op TomTom shop wel.
Ja, antwoord in dit topic gevonden.
__________________
tja, mmm, wat zou ik nog meer dan een iPhone willen?

Laatst gewijzigd door King1987; 24-11-09 om 22:39. Reden: edit knop gebruiken aub.
  #107  
Oud 25-11-09, 21:15
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft Bekijk bericht
Ook net de TomTom Carkit besteld met 10 euro korting en geen verzendkosten. Kreeg netjes een kortingsmail van TomTom. Ga de carkit proberen met TomTom en met Navigon. Daarnaast de bluetooth verbinding gebruiken, niet via de carkit, maar via de autoradio. Eens kijken hoe het allemaal gaat werken en hoe lang het duurt voordat de carkit ook echt aankomt op mijn huisadres
En vandaag de carkit netjes binnen gekregen. Snelle service van TomTom. Alles werkt netjes. Kan met de iPhone een bluetooth verbinding maken met de carkit maar ook nog steeds met mij autoradio Ook werkt de snelle GPS fix prima. Ben zeer tevreden met deze carkit.
  #108  
Oud 25-11-09, 22:22
ridsel ridsel is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 44
Standaard

Ik heb er vandaag ook een besteld. Ik zal mijn ondervindingen hier dan ook eens laten weten. Tof van die 10€ korting!
  #109  
Oud 25-11-09, 23:07
mrfred mrfred is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: leiden
Berichten: 235
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft Bekijk bericht
En vandaag de carkit netjes binnen gekregen. Snelle service van TomTom. Alles werkt netjes. Kan met de iPhone een bluetooth verbinding maken met de carkit maar ook nog steeds met mij autoradio Ook werkt de snelle GPS fix prima. Ben zeer tevreden met deze carkit.
heb je dan een autoradio met bt
  #110  
Oud 26-11-09, 07:08
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrfred Bekijk bericht
heb je dan een autoradio met bt
Simpel antwoord: Ja
  #111  
Oud 26-11-09, 11:23
omehar omehar is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 161
Standaard bluetooth verbinding 'iphone-autoradio' en Tomtom carkit

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft Bekijk bericht
Ook net de TomTom Carkit besteld met 10 euro korting en geen verzendkosten. Kreeg netjes een kortingsmail van TomTom. Ga de carkit proberen met TomTom en met Navigon. Daarnaast de bluetooth verbinding gebruiken, niet via de carkit, maar via de autoradio. Eens kijken hoe het allemaal gaat werken en hoe lang het duurt voordat de carkit ook echt aankomt op mijn huisadres
Kort samengevat ga je dus de gps chip van de carkit gebruiken (via de 30pins connector) en bluetooth verbinding 'iphone-autoradio'.

Ben erg benieuwd naar je bevindingen! En dan met name waar het geluid van muziek, navigatie aanwijzigen en in het bijzonder telefoongesprek vandaan gaat komen, via de autoradiospeakers of carkit-speaker? Ook erg nieuwschierig welke microfoon er wordt ingezet tijdens een telgesprek; iphone of carkit?
  #112  
Oud 26-11-09, 20:53
krabco krabco is offline
• iOS 8.3
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 33
Standaard Geen GPS fix meer

Ik heb begin november de tomtom carkit aangeschaft. De eerste ervaringen waren prima: vooral de snelle en goede GPS fix was ik erg over te spreken.
Helaas was dit van relatief korte duur. Sinds 17 november geen enkele GPS fix meer via de carkit. Los via de iPhone nog wel.
De carkit zitten midden op mijn console gemonteerd, halverwege het dashboard dus. Van alles geprobeerd om het weer aan de praat te krijgen, maar alles zonder effect.

In overleg met TomTom klantenservice op 19 november het apparaat ter reparatie aangeboden; ze vermoeden dat de GPS unit defect was.
Op 23 november is hij opgehaald door UPS, vandaag (26 november) heb ik hem retour ontvangen met de mededeling dat er geen defect is geconstateerd. Wel hadden ze nieuwe firmware geplaatst (overigens dezelfde als voorheen.. 0.0.45).
Apparaat weer geplaatst, maar helaas wederom geen enkele GPS fix.
Niet via de TomTom app, ook niet via andere apps.
Dus, maar weer aangemeld bij TomTom en nadrukkelijk gevraagd een nieuw exemplaar te leveren.

Vind het overigens wel knap: 23-11 opgehaald, 24-11 gearriveerd bij TomTom, 25-11 retour gezonden en 26-11 weer thuis ontvangen. Ze hebben dus krap 1 dag gehad om hem te fixen. Hoe hebben ze dat zo snel voor elkaar gekregen?
Vraag me overigens ook af of ze het uberhaupt getest hebben in een 'live' omgeving: dus buiten in een auto......en niet inpandig.


Iemand dezelfde ervaringen wellicht?

Gr.
Krabco
  #113  
Oud 26-11-09, 21:37
mrfred mrfred is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: leiden
Berichten: 235
Standaard

sinds ik die carkit, heb heb ik zonder ook ineens weer gps
zelfs thuis.
mot niet gekker worden
  #114  
Oud 27-11-09, 09:53
joffrey19 joffrey19 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 50
Standaard

Iemand een voucher van tomtom over misschien please email

Laatst gewijzigd door joffrey19; 27-11-09 om 12:18.
  #115  
Oud 27-11-09, 10:48
The Raptor The Raptor is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 195
Standaard

Het is gelukt. Het probleem was dat de zekering van de oplader in mijn auto kapot was. Dan kan hij ook geen stroom geven aan de houder.
Nog een andere vraag: Hoe kan ik zien dat ik gebruik maak van de gps ontvanger van de houder ipv van die van de iphone?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omehar Bekijk bericht
Raptor, ik kan me niet voorstellen dat dat aan de JB ligt maar helaas kan je ook niet vertellen waar het dan wel aan ligt . Ik heb iig hetzelfde probleem -dan wel niet met de tomtom carkit maar zowieso dat de iphone geen enkel apparaat detecteert. Cirkeltje blijft maar draaien. Hopelijk heeft iemand de oplossing
  #116  
Oud 27-11-09, 11:03
Tjoky Tjoky is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 26
Standaard

ja, ik heb voucher over
  #117  
Oud 27-11-09, 11:14
Konfu Konfu is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 120
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Raptor Bekijk bericht
Het is gelukt. Het probleem was dat de zekering van de oplader in mijn auto kapot was. Dan kan hij ook geen stroom geven aan de houder.
Nog een andere vraag: Hoe kan ik zien dat ik gebruik maak van de gps ontvanger van de houder ipv van die van de iphone?
installeer de gratis carkit tool uit de appstore
  #118  
Oud 27-11-09, 15:18
The Raptor The Raptor is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 195
Standaard

Bedankt. Deze geeft aan dat ik idd verbonden ben met de carkit. Is de carkit wel zo gemaakt dat hij niet valt? Daar was ik de afgelopen dinsdag wel een beetje bang voor. Waar moet ik hem bijvoorbeeld niet op hangen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Konfu Bekijk bericht
installeer de gratis carkit tool uit de appstore
  #119  
Oud 27-11-09, 17:31
Konfu Konfu is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 120
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Raptor Bekijk bericht
Bedankt. Deze geeft aan dat ik idd verbonden ben met de carkit. Is de carkit wel zo gemaakt dat hij niet valt? Daar was ik de afgelopen dinsdag wel een beetje bang voor. Waar moet ik hem bijvoorbeeld niet op hangen?
Als je hem aan de autoruit hangt, mag je nog stef stuntpiloot spelen, de carkit zal niet vallen.
Als je hem ergens anders wil hangen, gewoon je verstand gebruiken
  #120  
Oud 27-11-09, 22:43
Igor W Igor W is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Brussel
Berichten: 106
Standaard

Ik heb mijn carkit vandaag ook afgehaald bij Mobistar-Vilvoorde, waar ik hem een tiental dagen geleden besteld had.
De carkit werkt echt prima ! Enorm snelle GPS-fix, en zelfs in nauwe Brusselse straatjes raakt Tom Tom de weg niet (meer) kwijt !
Aangezien ik geen AUX-kabeltje heb, heb ik nog niet geprobeerd om de iPhone-houder op de autoradio aan te sluiten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verzameltopic: iOS4.3 [Beta] Ervaringen spysical iPhone algemeen 106 17-02-11 09:41
iPhone 4 | TomTom carkit Verschijning iPhone accessoires en onderdelen 32 25-08-10 20:54
Tomtom carkit + FM transmitter belgiumboy iPhone accessoires en onderdelen 1 27-06-10 23:49
carkit tomtom Thundermies iPhone Navigatie 4 02-05-10 10:51
TomTom: ervaring tomtom i.c.m handsfree bellen via carkit van tomtom ross iPhone Navigatie 3 09-10-08 22:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:17.