//

Geen geluid Navigon -> Carcomm-houder

Geen geluid Navigon -> Carcomm-houder discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds kort heb ik een Carcomm actieve houder voor gebruik met mijn iPhone 3G met Navigon software. Nu ik dit allemaal geinstalleerd heb, blijkt dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-08-09, 13:34
iWilco iWilco is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 37
Standaard Geen geluid Navigon -> Carcomm-houder

Sinds kort heb ik een Carcomm actieve houder voor gebruik met mijn iPhone 3G met Navigon software. Nu ik dit allemaal geinstalleerd heb, blijkt dat de lader weliswaar prima werkt, maar het geluid van de iPhone krijg ik niet via de autoradio over de speakers.
Ik gebruik de Carcomm-houder in combinatie met mijn Alpine radio, waaraan ook nog een Parrot bluetooth (CK3100) gekoppeld is.
Iemand een idee waarom dit niet werkt? Tips?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-08-09, 18:35
g4ce g4ce is offline
• iOS 7.0.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Herentals, België
Berichten: 35
Standaard

de parrot die jij heb ondersteund geen A2DP-bluetooth en daarom krijg je geen geluid. enkel de 6000 en 9000 reeksen van parrot bieden deze ondertsteuning.
  #3  
Oud 23-08-09, 11:13
iWilco iWilco is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 37
Standaard

Dat zou kunnen, maar de manier waarop ik de Carcomm moet gebruiken is via de meegeleverde audio-kabels direct in m'n autoradio. Audio van de iPhone moet dus niet via bluetooth.
M'n Parrot werkt nog altijd goed via bluetooth, ook met de Carcomm-houder aangesloten.
Ik begrijp dus niet hoe er een bluetooth-probleem zou kunnen zijn dat het ontbreken van het audio-signaal van de Carcomm-houder (via de juiste kabeltjes) naar de autoradio kan verklaren.
  #4  
Oud 23-08-09, 11:28
g4ce g4ce is offline
• iOS 7.0.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Herentals, België
Berichten: 35
Standaard

En heb je de aux of line-in op de autoradio geselecteerd? Vele radio's laten normaal slechts 1 signaal door. Je kan ook geen cd afspelen en radio luisteren tegelijk.

En is het een navigon-probleem of werkt de iPod functie ook niet?
  #5  
Oud 23-08-09, 12:14
iWilco iWilco is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 37
Standaard

Het is alsof de radio het signaal niet eens ziet: Bij de Alpine radio kun je met de knop "source" van bron wisselen. Zo kan ik bv. mijn iPod direct met een kabel op de radio aansluiten. Als deze is aangesloten kan ik hem kiezen, als hij niet is aangesloten bestaat de keuzemogelijkheid niet eens.
Zo lijkt het ook met de iPhone. Ik kan hem met "source" niet kiezen/vinden.
De iPod-functie van de iPhone kan ik dus ook niet inschakelen. Het lijkt zeker geen Navigon gerelateerd probleem.
  #6  
Oud 23-08-09, 19:36
absrnd's schermafbeelding
absrnd absrnd is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hamelen
Berichten: 291
Standaard

bij mijn carkit was het probleem dat zodra ik de voeding onder in de iPhone stopte de audio van de iPhone .

dit lag puur aan de carkit, en ik heb een nieuwe usb lader moeten kopen om de iPhone te kunnen gebruiken !
audio heb ik nu via een aux plug geregeld.

dit is de boosdoener:
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Navigon: NAVIGON EUROPA geen geluid:( master e iPhone Navigatie 9 29-10-10 14:48
Navigon houder iphone 4 adapter Str8souljah iPhone Navigatie 1 25-09-10 00:26
Navigon: Ik wil geen geluid uit mijn tomtomcarkit met navigon, maar lukt niet... pballeur iPhone Navigatie 1 20-11-09 11:52
Geen geluid wanneer aan Carcomm autolader Harley4 iPhone algemeen 1 07-08-09 12:00
Parrot Carkit MKi9000 i.c.m. Carcomm houder Ard Buijsen iPhone accessoires en onderdelen 0 30-05-09 00:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:48.