iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Navigatie (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/)
-   -   TomTom: is niet op de iphone geinstalleerd omdat de bronbestanden ervan zijn gewijzigd (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/43952-niet-op-de-iphone-geinstalleerd-omdat-de-bronbestanden-ervan-zijn-gewijzigd.html)

pcsw 16-09-09 22:51

is niet op de iphone geinstalleerd omdat de bronbestanden ervan zijn gewijzigd
 
Ik heb tom tom gekocht en heb deze op mijn iphone geinstalleerd, nu moets een herstel doen, en tracht weer tom tom op mijn iphone te zetten, en krijg telkens de foutmelding (het progamma W.europe is niet op de iphone geinstalleerd omdat de bronbestanden ervan zijn gewijzigd)
weet iemand een oplossing.
gr peter

kuotje 16-09-09 23:16

De foutmelding krijg je op je iPhone? of op je pc/mac wanneer je hem op je iphone wilt Zetten

pcsw 17-09-09 07:25

Ja dat krijg ik als ik hem op de iPhone wilt zetten, na een herstel procedure, maar ook met sygic , krijg de zelfde foutmelding.
Gr. Peter

ButcherJF 17-09-09 08:10

Ik weet niet waar de foutmelding vandaan komt, maar TomTom of welke andere navigatie-applicatie op je 2G (volgens je profiel heb je een iPhone US 8GB) heeft geen enkele zin omdat die geen GPS-chip heeft.
Weggegooid geld (?) dus.

pcsw 17-09-09 08:22

tom tom
 
Sorry maar zo gek ben ik ook niet ,heb de 2 g , 3 g en de 3gs
Gr peter

kuotje 17-09-09 10:10

haha , niet volgens je profiel en dat haalde hij daaruit. Probeer in iTunes/Mobile Applications de sygic en tomtom .ipa files te verwijderen. en dan opnieuw downloaden in itunes store

(ja is gratis want je hebt het recht)

nike008 23-11-09 17:30

kan tomtom niet installeren
 
hallo graag zou ik tomtom op mijn iphone willen installeren maar dit wil niet lukken ik krijg deze foutmelding
"het progamma W.europe is niet op de iphone geinstalleerd omdat de bronbestanden ervan zijn gewijzigd"

ik heb al alles van mijn iphone gewist en ook itunes opnieuw geinstalleerd maar helpt ook niet
via toestel zelf downloaden werkt ook niet

heb ook al apple gecontackteerd maar die sturen mij door naar tomtom en tomtom stuurt mij naar apple

graag zou ik dit probleem willen oplossen
kan er iemand mij helpen

groeten sander

nebilem 23-11-09 19:45

ff resetten en opnieuw proberen en anders Iphone herstellen dan moet het wel lukken.

kuotje 23-11-09 21:30

gekochte versie ?

nike008 23-11-09 21:36

tomtom
 
ja ik heb deze gekocht in de app store

kuotje 23-11-09 21:38

probeer:
TomTom.ipa uit je programma lijst te verwijderen
- tomtom.ipa uit (Muziek/itunes/Mobile Apps te verwijderen)

download TomTom opnieuw uit de App Store ( nee je hoeft niet nog een keer te betalen )

werkt het niet ligt het aan je iphone, ik zou je iphone dan even herstellen/rebooten/harde-reset.

Timmeh_ 05-02-10 10:29

// Discussies samengevoegd, verplaatst naar Navigatie en tevens de topic-titel gewijzigd.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:29.