//

roqybt app

roqybt app discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door marcelh ldig ,je moet wel zorgen dat je eerst de connectie maakt met de gps-muis,dan de locaties inschakelen en dan pas ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 29-10-09, 20:14
umpire's schermafbeelding
umpire umpire is offline
• iOS 11.0
• 10.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marcelh Bekijk bericht
ldig ,je moet wel zorgen dat je eerst de connectie maakt met de gps-muis,dan de locaties inschakelen en dan pas tomtom of een van de anderen opstarten.
Op het filmpje schakelen ze de locaties niet in en hebben ze toch een fix, ik krijg wel een fix als ik locatie aanzet maar hoe weet ik dan of ik Roqy of mijn interne gebruik?

Ruud
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 30-10-09, 01:16
Stefenjolanda Stefenjolanda is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 59
Standaard

Het staat nu in Cydia.
  #103  
Oud 05-11-09, 17:05
wbua wbua is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1
Standaard onteverden over roqyBT

Ik heb deze week het programma aangeschaft en het leek te werken.
Alleen als TT moet herberekenen knalt i er uit en moet ik deze opnieuw opstarten. Een ander groot nadeel is dat je je Bluetooth moet uitschaken om roqyBT te kunnen draaien. Hierdoor werkt mijn carkit niet meer.

Nu ik weer gebruik van de gps van Iphone probeer te maken werkt deze niet meer en krijg geen enkele fix meer.....
  #104  
Oud 11-11-09, 13:59
Sfinxweb Sfinxweb is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Het mooie Brabant
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wbua Bekijk bericht
Ik heb deze week het programma aangeschaft en het leek te werken.
Alleen als TT moet herberekenen knalt i er uit en moet ik deze opnieuw opstarten. Een ander groot nadeel is dat je je Bluetooth moet uitschaken om roqyBT te kunnen draaien. Hierdoor werkt mijn carkit niet meer.

Nu ik weer gebruik van de gps van Iphone probeer te maken werkt deze niet meer en krijg geen enkele fix meer.....
Even goed lezen.
  #105  
Oud 11-11-09, 21:23
fabulaus fabulaus is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 137
Stuur een bericht via MSN naar fabulaus
Standaard

Vanavond Navigon succesvol geinstalleerd op mijn 2G en roqybt er op gezet via Cydia. Net de licentie aangeschaft en nu wachten op de key. Ik ben erg benieuwd hoe het gaat werken met mijn Qstarz BT-Q1000P.

Hoe gaat het eigenlijk in zijn werk als er een update komt of als ik mijn iPhone ga updaten? Moet ik dan de licentie opnieuw aanschaffen?
__________________
Appels met peren vergelijken
  #106  
Oud 12-11-09, 04:49
omikron777 omikron777 is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 42
Standaard

Hoi,

ik was ten eerste zeer positief verrast hoe goed roqybt werkt, maar minder mooi vond ik dat hij mijn hele bluetooth-chip "kaapt" zodat ik mijn bt-carkit niet meer kan gebruiken :-(

Ik zoek dus nog steeds een oplossing waarbij het volgende allemaal tergelijk kan:

- externe gps ontvanger (intern is waardeloos in de auto)
- bt carkit (autoradio)
- muziek afspelen, het liefst via een dock-connector

op dit moment is dat zeker alleen de tomtom houder ? nadeel vind ik dat ik dan 2 kabels heb hangen en goedkoop is het zeker ook niet ...
  #107  
Oud 09-03-10, 16:00
tasarhans tasarhans is offline
• iOS 6.1.4
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: rosmalen
Berichten: 54
Standaard

Ik heb Roqy vandaag geinstalleerd en het werkt denk ik..
op mijn 3g 3.1.2 heb ik icm navionics normaal een matige ontvangst via de interne gps...
Op deze waterkaarten (nautsche navigatie) heb je een minimale snelheid nodig om een koers te kunnen bepalen..
Ik hoop dat dat met mijn mainnav BT sirfIII ontvager wel gaat..

Ik zag ook en dat verrast mij een beetje.. dat er met Roqy ook een BT mono meegeinstalleerd is (zichtbaar in SB settings...)..
geen idee wat dat doet (ik heb wel een idee.. muziek via een BT telefoon oortje).. heeft iemand anders dat ook ?? ik heb er nog geen informatie over gevonden op internet..
(of heb ik dat wellicht op een zwerftocht in cydia per abuis mee geinstalleerd..)
  #108  
Oud 28-03-10, 14:25
tasarhans tasarhans is offline
• iOS 6.1.4
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: rosmalen
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omikron777 Bekijk bericht
Hoi,

Ik zoek dus nog steeds een oplossing waarbij het volgende allemaal tergelijk kan:

- externe gps ontvanger (intern is waardeloos in de auto)
- bt carkit (autoradio)
- muziek afspelen, het liefst via een dock-connector

op dit moment is dat zeker alleen de tomtom houder ? nadeel vind ik dat ik dan 2 kabels heb hangen en goedkoop is het zeker ook niet ...
Interne GPS werkt bij mij acceptabel (sygic) wanneer ik hem op een bepaalde plek in het dashbourd leg (Dock connector naar rechts in de (voormalige) asbak nu iphone houder. Ik heb dan 3-4 streepjes ontvangst in de C5. Alternatief voor externe gps: serial gps met een IGPS360. BT blijft dan beschikbaar voor telefoon of muziek.
Muziek over BT vind ik overigens naadje met een iphone 3g.
Voor jou de beste oplossing is wellicht de TT houder vast monteren in het dashboard met vaste kabels... en een dockconnector naar je radio voor de muziek. telefoon via de BT connectie. Met mijn Pioneer BT werkt dat overigens (maar dan geen ruimte meer voor Roqy BT stack).
  #109  
Oud 01-06-10, 23:25
nawikre nawikre is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Eibergen
Berichten: 79
Stuur een bericht via MSN naar nawikre
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fabulaus Bekijk bericht
Vanavond Navigon succesvol geinstalleerd op mijn 2G en roqybt er op gezet via Cydia. Net de licentie aangeschaft en nu wachten op de key. Ik ben erg benieuwd hoe het gaat werken met mijn Qstarz BT-Q1000P.

Hoe gaat het eigenlijk in zijn werk als er een update komt of als ik mijn iPhone ga updaten? Moet ik dan de licentie opnieuw aanschaffen?
misschien een beetje laat, maar oke

ik heb hem ook geinstalleerd op mijn 2G i.c.m Navigon. Werkt tot nu toe erg goed. Als je je iphone update o.i.d hoef je niet opnieuw een licentie aan te schaffen, je oude blijft van kracht.

Iwan
p.s i ben zeer tevreden met de navigatie..ik gebruik hem alleen lopend of op de motor...in de auto heb ik een vaste navi... een uitkomst voor de 2G
__________________
een 8gb uit US
  #110  
Oud 01-06-10, 23:43
tasarhans tasarhans is offline
• iOS 6.1.4
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: rosmalen
Berichten: 54
Standaard

Voor zover iki kan zien blijft je key gewoon werken.
Ik heb mijn iphone via tmobile geunlocked en vervolgens firmware geupgrade. Spirit jailbreak en opniew Roqy erop. Oude key er weer in gekopieerd en dat werkt gewoon...

ps.. ik gaf eerder aan dat de BT met muziek maar matig werkt.. mijn winterboard eraf en lckscreen etc. gedumpt.. hele iphonbe veel sneller en ook geen BT problemen meer.
De meeste apparaten kunnen maar een keer pairen met een ander apparaat. dan zit de poort vol....

Laatst gewijzigd door tasarhans; 01-06-10 om 23:46.
  #111  
Oud 03-06-10, 10:42
Mr_Alex Mr_Alex is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 8
Standaard

Beetje irri dat sommige mensen hun post niet doorlezen alvorens te posten.

Hier gister RoqyBT geïnstalleerd. Mijn iPhone 3gs GPS is zo goed als kapot na het gebruiken van jailbreak Spirit. Nu was de GPS sowieso al een beetje een drama en was de nauwkeurigheid ver te zoeken.
Ik had nog een Holux 236 liggen en icm RoqyBT en Navigon: Toppie! Loopt als een zonnetje. Ben erg blij dat ik mijn navigatie nu ook weer kan gebruiken zonder hartkloppingen.

8 eurie m.i. dik waard en gebruik ik die Holux van een meier ook nog
  #112  
Oud 24-01-11, 14:45
johndegr johndegr is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: denia
Berichten: 5
Standaard

Ik krijg geen goede fix te zien met mijn jentro. zegt 2d.
Wel connect, maar geen satellieten te zien.
Bij geen van mijn prg werkt het goed.
Gekocht via cydia.

Met btstack gps 1.5 werkt het wel???????????

Graag advies.
  #113  
Oud 29-05-11, 13:19
boomer21 boomer21 is offline
• iOS 9.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 65
Standaard iPad en externe gps

Heb nog een een gps muis liggen van TomTom die via mijn PDA met Windows werkte via bluetooth vraag af als dit ook via roqy op mijn iPad kan werken
  #114  
Oud 30-05-11, 08:54
fmb fmb is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boomer21 Bekijk bericht
Heb nog een een gps muis liggen van TomTom die via mijn PDA met Windows werkte via bluetooth vraag af als dit ook via roqy op mijn iPad kan werken
Dat moet werken als je iPad gejailbreakt is. Lees ook even het forum van roqybt voor de zekerheid: http://www.roqy-bluetooth.net/forum/
  #115  
Oud 30-05-11, 11:03
boomer21 boomer21 is offline
• iOS 9.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 65
Standaard iPad nav

Dank je nu nog even wachte waneer iPad 2 gejailbreak wordt!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App door review krijgen / hoe app meer diepgang te geven voor app store klaverentwee Ontwikkelen voor iOS 2 10-01-11 20:18
Apple komt binnenkort met conversie app en vertaal app? app? libia Chat en geruchten 3 29-09-09 21:49
BNO News app (de 'vergeten je-moet-maandelijks-geld-betalen' app) S¡mon iPhone Apps 5 13-09-09 15:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:33.