iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Navigatie (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/)
-   -   TomTom: iPod-functie i.c.m. TomTom (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/44946-ipod-functie-i-c-m-tomtom.html)

philippefeij 02-10-09 18:08

iPod-functie i.c.m. TomTom
 
Hallo allemaal,


2 Dingetjes die mij storen aan TOMTOM op de iPhone:

1. Hoe kan ik binnen tomtom de ipod functie gebruiken. Ik weet dat ik eerst de ipod functie kan starten en dan tomtom. Het doet dan netjes faden bij gesproken instructies. Alleen het skippen naar een ander nummer is mij een raadsel.

2. Als ik tomtom afsluit m.b.v. de homeknop om even een sms te typen, moet ik na het heropenen van de tomtom app weer de route opnieuw ingeven.

Is hier iets tegen te doen?

Groeten en alvast bedankt voor de reacties.

kal_el 02-10-09 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door philippefeij (Bericht 359840)
Hallo allemaal,

2. Als ik tomtom afsluit m.b.v. de homeknop om even een sms te typen, moet ik na het heropenen van de tomtom app weer de route opnieuw ingeven.

Is hier iets tegen te doen?

Geen nieuwe route ingeven :-)
gewoon een tiental seconden wachten, tomtom gaat zelf dan terug de route herstellen ;)

Dannybevers 02-10-09 22:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door philippefeij (Bericht 359840)
Hallo allemaal,


2 Dingetjes die mij storen aan TOMTOM op de iPhone:

1. Hoe kan ik binnen tomtom de ipod functie gebruiken. Ik weet dat ik eerst de ipod functie kan starten en dan tomtom. Het doet dan netjes faden bij gesproken instructies. Alleen het skippen naar een ander nummer is mij een raadsel.

2. Als ik tomtom afsluit m.b.v. de homeknop om even een sms te typen, moet ik na het heropenen van de tomtom app weer de route opnieuw ingeven.

Is hier iets tegen te doen?

Groeten en alvast bedankt voor de reacties.

Als je je muziek aangezet hebt en dan in Tomtom bent kun je 2 keer snel achter elkaar op je homebutton drukken dan kun je skippen naar een ander nummer.

Verder heb ik gelezen ergens dat Tomtom in-app ipod functie gaan bouwen in een nieuwere versie. Dus wie weet komt er een handigere manier voor.

WetFox 05-10-09 12:04

Ipodfunctie icm TomTom
 
Ik gebruik in de auto mijn iPhone ook als iPod.

Wanneer ik dan ook TomTom gebruik kan ik moeilijk naar het volgende nummer uit de speellijst. Ik moet dan steeds TomTom afsluiten.

Is er trouwens ook een andere interface voor het afspelen van muziek op de iPhone.

Alvast bedankt!

Timmeh_ 05-10-09 12:38

// Bericht verplaatst naar deze discussie (WetFox).

Gelieve eerst de zoekfunctie gebruiken of er al een discussie gaande is over hetzelfde onderwerp.

koen_dr 14-10-09 17:58

Ik ben ook in afwachting van een TomTom carkit en ga vanavond de software al aanschaffen en installeren...

maar ik gebruik dus ook altijd muziek via m'n iphone in de wagen, dus is er via jailbreak alla sbssettings niets te vinden via cydia??

WDS001 14-10-09 18:03

Twee keer drukken op de homeknop en je krijg een iPodmenu waar je de liedjes kan pauzeren of skippen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:15.