//

geluid TT werkt niet over de TT carkit

geluid TT werkt niet over de TT carkit discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren de TT carkit binnen gekregen. Ziet er goed uit en geluid via aux uitgang werkt. Ook het geluid via de speaker van de carkit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-10-09, 17:50
yoscka yoscka is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 5
Unhappy geluid TT werkt niet over de TT carkit

Gisteren de TT carkit binnen gekregen. Ziet er goed uit en geluid via aux uitgang werkt. Ook het geluid via de speaker van de carkit werkt met bellen en de ipod functie behalve met de TT software ( legaal gekocht via Itunes en telefoon is 32GB 3GS zonder jailbreak en T-mobile Abb.). Op het moment dat ik de iphone in de houder plaats kan ik het geluid via het TT programma niet wijzigen indien ik hem uit de houder plaats wel. Ik heb ook al geprobeerd via de geluidsknop op TT houder het geluid harder te zetten zonder succes. Het vreemde is dat alle andere programma's wel werken op de speaker van de TT carkit, het lijkt dat het probleem zit bij de TT software.
Weet iemand een oplossing voor dit probleem?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geluid werkt niet Tim Bavre iPhone algemeen 14 12-07-11 15:42
Carkit TomTom werkt niet josiposi iPhone Apps 1 22-04-10 14:27
iphone werkt niet goed met carkit Aeron iPhone algemeen 6 18-04-10 12:36
bluetooth carkit werkt niet meer na 3.0 upgrade willer iPhone algemeen 0 23-06-09 00:18
geluid werkt niet Monbaljeutje Archief 2 21-09-08 23:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:14.