//

Ruimte vrijmaken voor Navigon Europ 1.3

Ruimte vrijmaken voor Navigon Europ 1.3 discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Navigon 1.3 wil ik, op m'n iPhone 3G 16GB, over de oude versie installeren, maar tot mijn verbazing krijg ik dan de melding dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-11-09, 11:28
Kruimeltje45 Kruimeltje45 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 1
Standaard Ruimte vrijmaken voor Navigon Europ 1.3

Hallo, Navigon 1.3 wil ik, op m'n iPhone 3G 16GB, over de oude versie installeren, maar tot mijn verbazing krijg ik dan de melding dat er onvoldoende ruimte is om dat te doen en de suggestie is om foto's of video's te verwijderen. Nu heb ik de foto' afgevinkt in Itunes, natuurlijk met de iPhone aangesloten enr volgens de foto app zijn er nu geen foto's meer, maar de geheugenstatusbalk van de iPhone laat zien dat er niets gewijzigd is en dat er nog evenveel geheugen in gebruik is.
Hoe kan ik nu het iPhone geheugen gebruik echt verkleinen ?
Vind nergens een oplossing en wil Navigon er toch graag op hebben.
Help ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-11-09, 11:32
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

 Verplaatst naar: Navigatie en tevens de topictitel aangepast.
  #3  
Oud 05-11-09, 11:52
ℜuben's schermafbeelding
ℜuben ℜuben is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 214
Standaard

Voor zover ik heb begrepen wordt bij een update eerst de nieuwe versie ERBIJ gezet, waarna de iPhone (zodra het bestand helemaal binnen is) deze over de oude heen zet. Dit betekend dus dat je twee keer de ruimte van de gewenste app nodig hebt. Een oplossing zou moeten zijn dat je de oude versie eerst handmatig wist, maar ik denk/gok dat je dan weer eventuele instellingen kwijt bent binnen het programma. De enige andere oplossing is dus domweg zorgen voor genoeg vrije ruimte of misschien is er iemand die een manier weet om een programma te wissen zonder de instellingen weg te gooien zoals dat bij OSX kan.
  #4  
Oud 05-11-09, 11:59
pclahsen's schermafbeelding
pclahsen pclahsen is offline
• iOS 6.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 606
Standaard

Of de instellingen van Navigon saven met Winscp en deze achteraf terugzetten? Weet niet of dit werkt maar misschien heeft dit iemand al geprobeerd.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ℜuben Bekijk bericht
Voor zover ik heb begrepen wordt bij een update eerst de nieuwe versie ERBIJ gezet, waarna de iPhone (zodra het bestand helemaal binnen is) deze over de oude heen zet. Dit betekend dus dat je twee keer de ruimte van de gewenste app nodig hebt. Een oplossing zou moeten zijn dat je de oude versie eerst handmatig wist, maar ik denk/gok dat je dan weer eventuele instellingen kwijt bent binnen het programma. De enige andere oplossing is dus domweg zorgen voor genoeg vrije ruimte of misschien is er iemand die een manier weet om een programma te wissen zonder de instellingen weg te gooien zoals dat bij OSX kan.
  #5  
Oud 07-11-09, 11:38
3Gjoker 3Gjoker is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 33
Standaard

Had hetzelfde probleem. Had relatief veel muziek staan. Die er eerst afgegooid. Terugzetten nadien kost toch niet te veel moeite vond ik.
  #6  
Oud 10-09-10, 16:33
Bam Boocha Bam Boocha is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 2
Standaard

Of gewoon via itunes downloaden. Dat gaat namelijk toch sneller.
  #7  
Oud 10-09-10, 16:56
3Gjoker 3Gjoker is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 33
Standaard

@ bam,
het probleem was niet de snelheid van installeren (uiteraard is itunes sneller) maar de geheugencapaciteit van de iphone, die blijkbaar beide versie vasthoudt tot de nieuwe is geinstalleerd.
  #8  
Oud 10-09-10, 17:55
huibregt huibregt is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 212
Standaard

Ook als er geen oude versie opstaat heeft voor zover ik weet elke app die je op je iPhone installeert, tijdens die installatie 2 x de grootte van de app aan geheugen nodig. Als de installatie succesvol verlopen is wordt de dan overbodige extra er vanaf gegooid.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
meer ruimte voor installer voor 1.1.1 trimix iPhone algemeen 5 05-01-08 19:45
Ruimte maken voor installeren apps trimix iPhone Apps 0 21-11-07 02:40
unlocken en simlock vrijmaken 1.1.1 kimvb Archief 0 17-10-07 14:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:13.