//

navigon mobile lite niet in Luxembourg

navigon mobile lite niet in Luxembourg discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben hier op de site een beetje aan het rondkijken ivm Tomtom, navigon en andere navigatiesoftware voor de iphone. Ik wil mij eerst ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-11-09, 00:29
solange solange is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Luxemburg, Erpeldange
Berichten: 38
Standaard navigon mobile lite niet in Luxembourg

Hallo,
Ik ben hier op de site een beetje aan het rondkijken ivm Tomtom, navigon en andere navigatiesoftware voor de iphone. Ik wil mij eerst goed informeren alvorens een beslissing te nemen en vanavond las ik in het forum dat iemand de lite versie van navigon mobile had gedownload. Uiteraard is dit een beperkte versie, maar ik wilde deze even uittesten.
Met mijn I-tunes account (ik woon in Luxemburg) kan ik deze echter niet downloaden. Ik krijg de boodschap : I tunes shop - Luxemburg heeft deze versie niet beschikbaar.
Is er een mogelijkheid om dit toch ergens te downloaden ? Ben ik gebonden aan I-tunes via Luxembourg ? Ik had al zo'n vermoeden dat er een verschil bestaat tussen verschillende landen (vooral ook taalgebonden applicaties).

Graag tips !
Alvast bedankt en groetjes,
solange
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-11-09, 00:31
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Ook in de nederlandse iTunes store staat geen navigon lite

Is wel een artikel over
__________________


Laatst gewijzigd door Michel15; 10-11-09 om 00:48. Reden: link
  #3  
Oud 10-11-09, 01:08
solange solange is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Luxemburg, Erpeldange
Berichten: 38
Standaard

Ja klopt. Ik heb dat artikel en de bijhorende commentaren ook gelezen. Maar er is wel degelijk sprake van een lite versie. Die is er niet in Luxemburg.
Ook geprobeerd met andere applicaties.
Gewoon om te testen : De teletekst van VRT is bijvoorbeeld wel te downloaden via Luxemburg. Een andere nederlandstalige applicatie : Alarm klok muziek vind I tunes Luxemburg dan weer niet terug. Ik kan wel gaan rondneuzen in de Belgische I-tunes, maar wanneer hij username en password vraagt wordt ik onmiddellijk teruggestuurd naar Luxemburg.
Als Belgische in het buitenland wonende vind ik het dus een beetje triest... en ik dacht dat er misschien een oplossing voor te vinden was.

Groetjes,
solange
  #4  
Oud 10-11-09, 08:34
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Als je nu eens uitlogt uit de Luxemburgse iTunes Store en daarna rechtsonder op het (ronde) vlaggetje klikt. Je krijgt dan de mogelijkheid een andere store te kiezen. Kies de Belgische en maak daarin een nieuwe account aan. Dat zou moeten lukken.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #5  
Oud 10-11-09, 09:41
solange solange is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Luxemburg, Erpeldange
Berichten: 38
Standaard

Heb ik geprobeerd. Maar wanneer ik iets wil aankopen wordt ik teruggestuurd naar de Luxemburgse shop.
Ik kan het, zoals je voorstelt, eens proberen met een 'nieuwe' account aan te maken voor België, maar kan ik dan die applicaties op mijn iphone zetten (die gelinkt is aan de Luxemburgse I-tunes) ?

Bedankt !
groetjes uit Luxemburg,
Solange
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Navigon T-Mobile herkent T-Mobile SIM kaart niet meer riet333 iPhone Navigatie 11 13-01-11 17:09
Navigon Select T-mobile (Ben) wil niet openen. amsterdam2226 iPhone Navigatie 4 09-12-10 15:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:51.