iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Navigatie (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/)
-   -   TomTom: TomTom 1.2 crashed bij opstarten (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/48576-tomtom-1-2-crashed-opstarten.html)

imagine 19-11-09 09:15

TomTom 1.2 crashed bij opstarten
 
Hi all,

Zoals de titel al zegt crashed mijn TomTom 1.2 bij opstarten.

De eerste 10 seconden gaan zoals normaal (opstartscherm) maar wanneer TT moet doorstarten ...

Ik ben 'm nu aan het herinstalleren...

Keep You Posted...

colliehome 19-11-09 09:20

Had gisteren ook zulks bij Touring Mobilis. Herinstalleren hielp hier.

imagine 19-11-09 09:40

Opnieuw installeren biedt geen soelaas.

Dan de iPhone maar opnieuw installeren... zucht

Hazzz-E 19-11-09 11:15

Probleem heb ik ook.
Heb gisterenavond met iPhone op restoren gezet. Toen ik hem zojuist weer probeerde te starten. Ging het helaas weer mis.s

imagine 19-11-09 12:20

iPhone opnieuw geïnstalleerd en alles werkt weer... Alleen ben nu Jailbreak kwijt
Dus dat wordt weer een uurtje verspillen en alles opnieuw van voor af aan...

Hazzz-E 19-11-09 12:33

Dan vraag ik me af of ik het ergens fout heb gedaan.

Heb gewoon vanuit iTunes een restore gedaan.
Of moet ik het op een andere manier doen?

imagine 19-11-09 16:01

Ik heb eerst een back up gemaakt en een volledige clean installatie gedaan zodat alle JB files eraf zijn gewist. Hierna TomTom geïnstalleerd. 1 keer heeft TT nog geweigerd om daarna alles vlekkeloos te doen. Vervolgens alles teruggezet.

hyperspeed 20-11-09 14:47

Niet om met het vingertje te wijzen maar zou het niet aan je jailbreak kunnen liggen? Ik heb nergens last van. Als je de keuze maakt om je iphone te jailbreaken moet je ook accepteren dat niet alles werkt zoals het zou moeten.

MR-tommey 22-11-09 18:15

Geen Jailbreak hier, maar heb hetzelfde probleem: na updaten via iTunes start TomTom niet meer op (wel beginscherm, maar dan breekt hij af). Ik zal hem eens verwijderen van de iPhone en dan opnieuw installeren. Maar wat een gedoe. En het installeren duurt al zo lang!

mackgek 22-11-09 19:18

heb hetzelfde probleem: na updaten via iTunes start TomTom niet meer op (wel beginscherm, maar dan breekt hij af) hoe los ik dit nu op...? of hoe krijg ik Tomtom weer werkend??? grt Paul Heb ook niks jailbreak gewoon alles orgineel???

MR-tommey 22-11-09 23:30

Okay, ik ben er uit:

Stap 1: TOMTOM van je iPhone verwijderen.
Stap 2: iPhone helemaal uitzetten.
Stap 3: iPhone weer aanzetten
Stap 4: iPhone aan iTunes hangen en synchroniseren (let er op dat TOMTOM is aangevinkt in het lijstje met te synchroniseren programma's).
Stap 5: TOMTOM doet het weer.

At least, dat hielp bij mij. Succes!

apotheosis 23-11-09 01:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MR-tommey (Bericht 386585)
Okay, ik ben er uit:

Stap 1: TOMTOM van je iPhone verwijderen.
Stap 2: iPhone helemaal uitzetten.
Stap 3: iPhone weer aanzetten
Stap 4: iPhone aan iTunes hangen en synchroniseren (let er op dat TOMTOM is aangevinkt in het lijstje met te synchroniseren programma's).
Stap 5: TOMTOM doet het weer.

At least, dat hielp bij mij. Succes!

Je kan het makkelijker doen hoor :-)

TT verwijderen op je iphone en dan gewoon aan de computer hangen en synchroniseren.

Iphone voor uitzetten hoeft niet. ;)

Als dat uiteraard niet werkt dan is uw manier uiteraard dan de oplossing :).

mackgek 23-11-09 17:28

Werkt helaas niet f... applicatie tomtom reageert helemaal niet fijn duurste applicatie die ik heb en werkt die ook nog is zo perfect !!! iemand nog een andere oplossing??

grt Paul

Sorry te snel gemekkert... na nog twee maal crashen werkte hij weer mijn duurste app dank je wel voor de support MR-tommey...

grt Paul

meanbien 29-11-09 13:13

Tomtom applicatie werkt niet meer na update
 
Gisteren de legale Tomtom navigatie update via de appstore geupload, maar tomtom geeft alleen basisscherm weer en verder niets. Zelfs na Synchronisatie en een systeemherstel, blijft de situatie onveranderd! Heeft iemand ervaring met dit soort perikelen

Groet Theo

iScorpio 29-11-09 13:19

Verwijder de TomTom app op de iPhone eens en installeer dan de laatste versie nog eens via iTunes.

Wilbie 02-12-09 11:52

Ik heb het idee dat het wel eens te maken kan hebben met Navigon (of een andere app die de GPS-chip gebruikt). Blijkbaar zitten de GPS-applicaties elkaar wat in het vaarwater. Elke keer als ik TomTom opstart nadat ik Navigon heb gebruikt sluit ie na het opstartscherm weer af. Omgekeerd komt ook wel eens voor (maar niet altijd). Opnieuw opstarten is dan de simpele oplossing. Ook heb ik het idee dat Navigon sneller opstart en beter werkt nu ik Tomtom eraf heb gegooid. Maar dat laatste kan ook aan de extra ruimte liggen die ik op mijn 3g 8gb heb zonder TomTom.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:17.