Scheurtjes na gebruik TomTom houder discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik er zojuist achter komen dat ik hetzelfde probleem heb. Bij mij is er een scheur ontstaan van ong 1 cm op (op het oog) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik er zojuist achter komen dat ik hetzelfde probleem heb. Bij mij is er een scheur ontstaan van ong 1 cm op (op het oog) precies dezelfde plek als de linkse scheur op de bovenste foto. Heeft er al iemand veel contact gehad met TomTom? Hebben ze al gereageerd op het probleem dat hun carkit veroorzaakt? Zonder reperatie kosten van je iPhone is hun carkit al duur genoeg.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Zoals verwacht nooit meer iets van TomTom gehoord...
|
|||
|
|||
en weet je al iets ???????
|
|
|||
|
|||
Gebeurd mij nu dus ook na veelvuldig gebruik van de TomTom houder. Iemand al nieuws?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hardware: niet automatisch aanmelden iPhone op TomTom houder? | joost0312 | iPhone Navigatie | 0 | 02-09-10 18:02 |
TomTom gebruik in het Buitenland | keesdr | Internet in buitenland (roaming) | 13 | 27-04-10 22:28 |
Schermvergrendeling bij TomTom gebruik ? | Clumber | iPhone Navigatie | 0 | 03-02-10 15:10 |
Scheurtjes in behuizing | greenbeauty | Archief | 3 | 01-01-10 23:20 |
|
|