iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Navigatie (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/)
-   -   Scheurtjes na gebruik TomTom houder (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/49636-scheurtjes-na-gebruik-tomtom-houder.html)

ubuntu 07-12-09 20:24

Scheurtjes na gebruik TomTom houder
 
Na het 1 maand gebruiken van de TomTom houder komen er schertjes in de behuizing van mijn 3GS.

http://farm5.static.flickr.com/4002/...97d4b5af_o.jpg

Kent iemand dit probleem bij het gebruik van deze houder?


Robert

iScorpio 07-12-09 20:28

Heb je TomTom hiervan ook op de hoogte gebracht?

ubuntu 07-12-09 20:33

Nog niet, misschien ben ik wel de enige en is het het bekende scheurtje bij de witte iPhone.


Robert

evmw 07-12-09 21:35

Je bent niet de enige die daar scheurtjes heeft in zijn iPhone 3G/3GS, vraag is dan ook of het inderdaad aan de TomTom houder ligt/heeft gelegen. Blijft lastig, kom je nooit achter denk ik tenzij er nu ineens tientallen andere meldingen van andere users komen.

ubuntu 07-12-09 21:43

Ik ga morgen wel eens met T Mobile bellen. Kijken wat die zeggen.

absrnd 08-12-09 22:34

waarschijnlijk iets te grof uit de houder gehaald ?,
je hebt al snel de neiging om de iphone teveel naar voren te trekken om deze uit de houder te halen.

.

PasQ 09-12-09 21:46

Ik dacht dat die haarscheurtjes alleen bij de 3G voorkwamen, dat dit bij de 3GS door de dikkere behuizing verleden verleden tijd was?

King1987 09-12-09 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PasQ (Bericht 392196)
Ik dacht dat die haarscheurtjes alleen bij de 3G voorkwamen, dat dit bij de 3GS door de dikkere behuizing verleden verleden tijd was?

Helaas, er zijn al diverse berichten dat de 3Gs er ook last van heeft :(

PasQ 09-12-09 21:48

Ai, ik heb namelijk ook een witte....Al gebruik ik dan geen navigatie of dockstation, enkel mijn oplader en af en toe de oortjes. Maar dit mag toch niet gebeuren!

Yzord 09-12-09 21:54

Lol, ik heb al 2 3GS weg mogen brengen ivm haarscheurtjes.

PasQ 09-12-09 21:56

Ik ben wel verzekerd hoor, dus mocht het gebeuren heb ik recht op een nieuwe, maar het blijft natuurlijk vervelend. Zou gewoon niet moeten gebeuren!

King1987 09-12-09 21:57

Modbreak:
Gaan we weer even "ontopic" Het gaat om het feit dat er haarscheuren tevoorschijn zijn gekomen na gebruik van een TomTom houder! Bedankt!


ThaBudz 09-12-09 22:01

Idd zie al je een auto koopt en 2 keer per jaar terug moet omdat je lak barst , vind het ook wel jammer dat Apple het probleem niet onderzoekt .

iScorpio 23-12-09 12:56

Hmmm, ik zie nu ook een haarscheur op dezelfde plaats als op de foto boven (rechter scheur). En ja, ik gebruik ook een TomTom carkit. Heb hiervoor nog nooit haarscheuren gehad op mijn iPhones. Balen :mad: Zal TomTom hierover eens bellen en kijken wat zij daar van zeggen.

Update:
TomTom gebeld en zij gaan dit met spoed doorzetten naar de juiste afdeling. Nu eens kijken hoeveel spoed dit bij hun krijgt ;) Heb ook de vraag neergelegd over verantwoordelijkheid van de beschadiging van de iPhone.

evmw 23-12-09 13:04

Ik heb even wat afbeeldingen zitten bekijken van die carkit houder. Klopt het dat je de iPhone niet recht naar beneden in de connector van de carkit kan duwen? Dat lijkt me dan een logische verklaring voor de scheurtjes in ieder geval.

iScorpio 23-12-09 13:06

Je moet hem onder een hoek in de carkit plaatsen en dan vast klikken. Omgekeerd gaat de iPhone er ook onder een bepaalde hoek eruit. Ben bang dat het daar dus fout gaat en er teveel stres op de behuizing van de iPhone komt.

evmw 23-12-09 13:10

Ik heb ook een sterk vermoeden dat het daar inderdaad aan ligt, zoveel kan die behuizing niet hebben. Ben benieuwd hoe TomTom op deze problemen gaat reageren.

PasQ 23-12-09 16:11

Ik heb gisteren de iPhone 3GS (wit) van mn vriend naar T-Mobile gebracht, ook met scheurtjes. Weliswaar niet groot, maar het worden er steeds meer, vooral dus rond de dock ingang en de andere knoppen. In de winkel zeiden ze dat ze dit bij de 3GS nog niet eerder hadden gezien?!

Ikzelf heb dus ook een witte, en hoop niet dat ik over een paar weken weer terug moet voor de mijne, die van mijn vriend was nog maar 2 mnd oud en zat altijd in een hoesje: toch scheurtjes! :mad:

ridsel 23-12-09 19:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evmw (Bericht 396714)
Ik heb even wat afbeeldingen zitten bekijken van die carkit houder. Klopt het dat je de iPhone niet recht naar beneden in de connector van de carkit kan duwen? Dat lijkt me dan een logische verklaring voor de scheurtjes in ieder geval.

Je plaatst de iPhone er idd onder een hoek in, maar de connector kantelt mee. Ik gebruik de houder al meer dan een maand elke dag en geen scheurtjes hoor.

iScorpio 23-12-09 19:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ridsel (Bericht 396867)
Je plaatst de iPhone er idd onder een hoek in, maar de connector kantelt mee. Ik gebruik de houder al meer dan een maand elke dag en geen scheurtjes hoor.

Klopt dat de connector (gedeeltelijk) mee kantelt, maar als je de iPhone eruit wilt halen is de kans groot dat je de hoek groter maakt met de iPhone dan de connector toe laat. Daardoor ontstaat er stres op de iPhone behuizing rond de connector. Ik had liever gezien dat ze een systeem hadden gemaakt waarbij er niks kantelt ;)

Update:
TomTom heeft vrij snel alweer gereageerd met de melding dat dit probleem nog niet bij hun bekend was. Ik heb ze verwezen naar deze topic en ze de link opgestuurd (ze vroegen er zelf om :) ). Nu even afwachten.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:50.