//

Heb Tomtom van mij collega en wildeze op mijn macbook zetten is dit mogelijk?

Heb Tomtom van mij collega en wildeze op mijn macbook zetten is dit mogelijk? discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zoals gelezen mijn collega zijn tomtom west europa gedownload op mijn iphone. Maar zou deze ook graag op mijn laptop opslaan is dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-02-10, 14:36
brunoke brunoke is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 2
Standaard Heb Tomtom van mij collega en wildeze op mijn macbook zetten is dit mogelijk?

Ik heb zoals gelezen mijn collega zijn tomtom west europa gedownload op mijn iphone.
Maar zou deze ook graag op mijn laptop opslaan is dit mogelijk?
KAn ik twee accounts machtigen op 1 macbook?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wie helpt mij en werkt samen met mij mijn idee uit!! jmulder Ontwikkelen voor iOS 5 22-04-13 21:16
Mac OS X: hoe zet ik itunes gegevens van windos over op mijn nieuwe macbook heli53 iTunes 3 19-11-10 12:35
SMS geeft aan dat ik 1 sms heb. Dit heb ik echter niet. andreasksv iPhone algemeen 6 25-03-09 19:30
Kan ik notities van mijn mail (gewoon van de mac) op mijn iPhone zetten? Lukadegier iTunes 2 02-02-09 16:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:16.