iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Navigatie (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/)
-   -   TomTom: TomTom 1.3 voor iPhone nu beschikbaar (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/55820-tomtom-1-3-voor-iphone-beschikbaar.html)

hbwk 14-03-10 18:22

Als je in de app store op je iPhone op update klikt, staan daar alle app's die je gratis kunt updaten. (Mits ingelogd met het account waar je de apps mee hebt besteld)

capice 14-03-10 18:24

ben alles aan het binnenhalen, uurtje werk...tnx for the help guys

deerhunter88 14-03-10 20:40

ok, bedankt voor de tip, ik heb inderdaad opnieuw gedownload en alles draait perfect!

Wilbie 15-03-10 11:02

Eerste bevindingen (na een paar korte ritjes):
De app werkt een stuk soepeler en het ziet er veel minder schokkerig uit (nog niet helemaal zo vloeiend als Navigon, maar ze komen een heel eind. Ook erg mooi dat de navigatie doorgaat als het GPS-signaal even wegvalt.

HD Traffic ziet er leuk en duidelijk uit (alleen nog geen file gezien in het weekend...). Wat de kosten betreft: je moet mijns inziens eerst een inschatting maken hoe vaak je HD Traffic nodig hebt. Dan kom je vanzelf op het goedkoopste abbonement.

De Google-opties zijn perfect: je hebt ineens het gevoel dat werkelijk alles in je systeem zit (staat online natuurlijk...).

Wel even opletten: er is wel extra dataverbruik door al die live-services.

TomTom laat nu de muziek ook doorlopen in de achtergrond (als je dat wilt: je kunt dat uitzetten). Alleen is het wat moeilijk om de muziek harder te zetten zonder het volume van de aanwijzingen mee aan te passen (je kunt wel een vaste verhouding kiezen).

Ik switchte vaak heen en weer tussen Navigon en TomTom, omdat Navigon veel mooier werkte en al (overigens veel goedkopere) verkeersinformatie had, maar toch wel sterk verouderde kaarten heeft. Nu TomTom (bijna) alle features van Navigon ook heeft zal ik (in elk geval tot de volgende Navigon-update) me door Xander (wel wat krakerig) laten leiden.

matthijst 15-03-10 15:16

Leuk nieuws:
The not-so-great feature is that the traffic info will set you back $19.95 for 12 months of information.

Oftewel: in Amerika 14 euro per jaar, hier 50 euro.
Bedankt!

peerke2 15-03-10 21:58

Heb hem al op me telefoon staan.Werkt echt super.

Flitspalen toevoegen van vorige versies heeft geen nut.Die werken niet op 1.3

Hellaas werkt de filegebeuren helemaal niet omdat het nog niet verkrijgbaar is in Nl.
Dit geeft ie ook aan in TomTom zelf.Is wel op komst maar hellaas nog niet werkzaam.
Wel jammer op mijn HD2 was het al wel.Maar 1.3 Iphone is net uit.Dus geven we het nog een paar weken.

Wilbie 16-03-10 09:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peerke2 (Bericht 426786)
Hellaas werkt de filegebeuren helemaal niet omdat het nog niet verkrijgbaar is in Nl.
Dit geeft ie ook aan in TomTom zelf.Is wel op komst maar hellaas nog niet werkzaam.

Bij mij ziet het er anders prima uit. Ik kon zo een abonnementje nemen en de mededeling van TomTom heb ik niet gezien. Heb je wel de In-App-Purchase gedaan?


Maar ik heb dan ook geen jailbreak...

lapje 16-03-10 14:36

Weet iemand in welke landen HD Traffic beschikbaar is. Op de website staat: Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Zwitserland, Portugal en het Verenigd Koninkrijk.

Maar ik las ergens anders dat dit voor TomTom HDT op de Iphone anders is. Bijvoorbeeld geen dekking in Frankrijk. Weet iemand hier meer over?

EddieD 16-03-10 20:00

Tomtom 1.3 Europa
 
Viel me zonet op in de Appstore; Tomtom (1.3) is vanaf vandaag ook verkrijgbaar met een kaart van geheel Europa voor Euro 99.99...

Marc1969 20-03-10 09:36

Is er al een manier om custom POI files toe te voegen?

ButcherJF 20-03-10 10:21

Volgens mij wel....

Marc1969 20-03-10 15:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 428146)

Mmmm, topic had ik op de één of andere manier overgeslagen bij het zoeken :O. Maar daar stond wel de gouden tip in! Thnx!

matthijst 28-03-10 19:27

Heeft iemand TT Europa (origineel)?
Zitten Griekenland en Turkije er nou wel of niet in?
Appstore list ze niet?

capice 28-03-10 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peerke2 (Bericht 426786)
Heb hem al op me telefoon staan.Werkt echt super.

Flitspalen toevoegen van vorige versies heeft geen nut.Die werken niet op 1.3

Hellaas werkt de filegebeuren helemaal niet omdat het nog niet verkrijgbaar is in Nl.
Dit geeft ie ook aan in TomTom zelf.Is wel op komst maar hellaas nog niet werkzaam.
Wel jammer op mijn HD2 was het al wel.Maar 1.3 Iphone is net uit.Dus geven we het nog een paar weken.

Heb de nieuwste hier draaien op 1.3 en de flitspalen werken bij mij wel?

clouseau 28-03-10 20:28

Volgens mij is polen en Kroatië ook Europa maar die staat er niet op ??

romez 28-03-10 20:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door matthijst (Bericht 431424)
Heeft iemand TT Europa (origineel)?
Zitten Griekenland en Turkije er nou wel of niet in?
Appstore list ze niet?

Ik heb hem gisteren gekocht, geen griekenland en turkije.
HD traffic werkt perfect. Voor de test heb ik voor 1 maand gekocht....
Appl is snel en secure zonder carkit-ding.
Heb zelf een 3gs 16gb simlockvrij.
Robert

King1987 28-03-10 21:30

\\Topic's samengevoegd


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:53.