//

iNavX, X-Traverse and Navionics charts

iNavX, X-Traverse and Navionics charts discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Als zeiler ben ik zeer geïnteresseerd in de electronische (marine) navigatie software op de iPhone. Een mooie manier om een schat aan navigatie informatie steeds ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-03-10, 18:25
Corydes Corydes is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 1
Standaard iNavX, X-Traverse and Navionics charts

Als zeiler ben ik zeer geïnteresseerd in de electronische (marine) navigatie software op de iPhone. Een mooie manier om een schat aan navigatie informatie steeds bij de hand te hebben! Daarom kocht ik in de Apple Store iNavX, synchroniseerde met mijn PC en de applicatie staat nu op mijn iPhone (50 $).
Daarna kocht ik via Fugawi een X-Traverse subscriptie (10 $).
Gedurende dit proces koos ik voor de Navionics Mediterranean & Black Sea Regio (Mobile) (19.99 $).
Met het doorlopen van voormelde stappen dacht ik dat het eenvoudig zou zijn om de kaart van de Middellandse Zee in iNavX op te nemen en het geheel te activeren op mijn iPhone, maar, ik slaag maar niet in mijn opzet!
Wanneer ik mijn X-Traverse account raadpleeg (subscriptie voor 12 maanden), lees ik steeds: "Your device has not yet been activated".
Wat doe ik verkeerd? Kan iemand mij hierbij helpen? Mijn schrijven naar de Helpdesk van X-Traverse (Fugawi) heeft nog niets opgeleverd.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-03-10, 13:12
tasarhans tasarhans is offline
• iOS 6.1.4
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: rosmalen
Berichten: 54
Standaard

De navionics mobile kaarten zijn niet te benaderen buiten de eigen navionics app. Daarom zo goedkoop (en verder prima kaarten). Voor die kaarten moet je dus nog even verder kijken

Ik heb de iphone op een houder in de kuip aan een voeding hangen.. werkt prima (wel met een BT GPS voor verbeterde ontvangst (nauwkeurigheid van de waarnemeing en de koersinformatie die eerder in beeld komt in de navionics app)
Ik zit te denken aan inavx omdat deze een repeaterfunctie heeft... heb je mbinnen op je macboekje kaarten met AIS etc.. draain kun je buiten op de iphone kijken (er zijn mobiele telefoon condooms op de markt.. tegen regenwater...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:20.