//

Problemen met BT autoradio van Kenwood

Problemen met BT autoradio van Kenwood discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Misschien kan iemand mij even op weg helpen met de volgende problemen: Ik heb vandaag Navigon Europe op m'n 3GS 16G gezet en ben gelijk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-04-10, 02:08
Auke75 Auke75 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 6
Standaard Problemen met BT autoradio van Kenwood

Misschien kan iemand mij even op weg helpen met de volgende problemen:

Ik heb vandaag Navigon Europe op m'n 3GS 16G gezet en ben gelijk even gaan testen icm een Kenwood autoradio met ingebouwde parrot.

Waar ik nu even benieuwd naar ben is het volgende:

Is het mogelijk om de navigatie in te laten breken op de FM radio? Ik kan nu namelijk alleen de stem horen in de source stand BT Audio en dus niet in de stand Tuner.

Dan kom ik gelijk bij mijn volgende vraag:

Ik kreeg naar mijn mening veel te weinig gesproken aanwijzingen door. De navigatie liep op het scherm wel mee, dus hij wist wel waar ik was. Ik kreeg alleen geen stem te horen bij bochten en afslagen. Is dit een Navigon kwaal (ben TT gewend) of ligt dit ook aan de BT verbinding?

Heb het ook losgekoppeld geprobeerd, maar dat hielp niet echt.

Alvast bedankt voor eventuele reacties...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-04-10, 09:15
marcelca marcelca is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Almere
Berichten: 89
Standaard

je hebt er niet veel aan maar ik lift even mee op jou probleem...

Heb een jvc autoradio met exact hetzelfde probleem

Heb navigon op mijn iPhone staan en als ik mijn autoradio op source bluetooth zet dan hoor ik de gesproken aanwijzingen, zodra ik de autoradio op dvd speler of fm radio zet, hoor ik de aanwijzingen niet meer terwijl de bluetooth verbinding er gewoon nog is en in de iPhone ook gewoon staat dat die het geluid moet verzenden via bluetooth..
  #3  
Oud 03-04-10, 18:39
Auke75 Auke75 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 6
Standaard

Is er dan echt niemand hier met een BT autoradio...?

Ben echt benieuwd hoe jullie de telefoon i.c.m. navigatie laten werken via een BT autoradio...
  #4  
Oud 11-05-10, 00:52
fedor07 fedor07 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 67
Standaard

Here's your solution:

als de iphone gekoppelt is via bluethoot aan de radio dan praat de ilhone niet meer,

omschrijving:

Reed in de auto, iphone gekoppelt met pioneer, zet tomtom aan, geen geluid, zet bluethoot uit, tadaa geluid, daar ligt je probleem dus, als de iphone nou audio kon streame via bt had men dit probleem niet
  #5  
Oud 13-05-10, 06:58
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Lijkt mij logisch dat je autoradio op de juiste source moet blijven staan wil je audio van de iPhone kunnen horen... Als je een cd draait, maar je zet de source op fm dan hoor je de cd toch ook niet?
Verder is mijn ervaring dat navigon juist veel gesproken aanwijzingen geeft tijdens het rijden, meer dat TomTom dat doet: 'let op , gevaarlijk punt!', 'let op de informatie op het scherm', etc. Soms zet ik express geluid uit, gek wordt ik er van.
Ik gebruik geen bluetooth ( heb geen bt radio), maar gewoon de koptelefoon uitgang.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone met autoradio dkieft iPhone algemeen 8 11-04-11 01:07
Storing met autoradio. Raaabin iPhone algemeen 7 09-12-10 12:31
Muziek van de iPhone op de autoradio kjvs iPhone accessoires en onderdelen 2 04-08-10 12:49
Problemen met bluetooth autoradio ome jan iPhone algemeen 0 10-05-10 15:36
muziek van iphone via autoradio beluisteren?? beeldbuis Archief 3 24-06-08 15:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:30.