//

Route importeren

Route importeren discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Dat zou inderdaad perfect zijn. Met RouteConverter is het ook wel makkelijk handmatig te doen....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 27-03-12, 13:02
Ricktouch Ricktouch is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 21
Standaard

Dat zou inderdaad perfect zijn. Met RouteConverter is het ook wel makkelijk handmatig te doen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 07-04-12, 20:33
Jumper2110's schermafbeelding
Jumper2110 Jumper2110 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 137
Standaard

Ik heb een gpx bestandje ingeladen op de site die op de vorige pagina staat, maar ik heb er nog altijd geen mail van gekregen.. Nu al een paar uur geleden toch. Dat is toch niet normaal dat dat zo lang duurt?
  #23  
Oud 10-04-12, 20:41
Ricktouch Ricktouch is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 21
Standaard

Check je spamfilter!
  #24  
Oud 12-04-12, 11:09
Jumper2110's schermafbeelding
Jumper2110 Jumper2110 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 137
Standaard

Gelukt, het stond idd bij de SPAM. Onzorgvuldig gelezen langs mijn kant Maar het werkt dus!
  #25  
Oud 17-04-12, 11:24
Lian1966's schermafbeelding
Lian1966 Lian1966 is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Breda
Berichten: 154
Standaard

Als ik naar de site van de routeconverter wil gaan zegt mijn virusscanner Avast dat het een kwaadwillende URL is. Het lukt mij dus niet om mijn route te mailen. Is er een andere manier?
__________________
Groetjes Lian
  #26  
Oud 06-05-12, 15:38
MPKlomp MPKlomp is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 1
Standaard GPX bestanden laden in Navigon

Hallo, ik ben al uren bezig om gpx routes in Navigon te krijgen. Ik zag dat de discussie op dit forum van een paar jaar geleden is, dus misschien is er inmiddels al wat veranderd. Ik kom er in ieder geval niet uit.
Heb de Navigon Premium versie nu, weet dat het gpx bestand eerst gemailt moet worden. Maar via de link die ik dan terug gestuurd krijg worden de coordinaten NIET in Navigon gezet. Heeft iemand alsjeblieft een oplossing. Ik begrijp het echt niet!!!
Mijn dank is groot .....
  #27  
Oud 06-05-12, 16:03
Lian1966's schermafbeelding
Lian1966 Lian1966 is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Breda
Berichten: 154
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MPKlomp Bekijk bericht
Hallo, ik ben al uren bezig om gpx routes in Navigon te krijgen. Ik zag dat de discussie op dit forum van een paar jaar geleden is, dus misschien is er inmiddels al wat veranderd. Ik kom er in ieder geval niet uit.
Heb de Navigon Premium versie nu, weet dat het gpx bestand eerst gemailt moet worden. Maar via de link die ik dan terug gestuurd krijg worden de coordinaten NIET in Navigon gezet. Heeft iemand alsjeblieft een oplossing. Ik begrijp het echt niet!!!
Mijn dank is groot .....
Als ik het goed heb mag de route maar 24 punten bevatten, zijn het er meer dan krijg je hem niet geimporteerd.
  #28  
Oud 12-05-12, 11:03
andy1970 andy1970 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 1
Standaard

Hallo,

Waarom kunnen er maar max. 24 punten in een route zitten. Heeft dit met Navigon te maken of met de conversie tool?
  #29  
Oud 12-05-12, 16:15
Lian1966's schermafbeelding
Lian1966 Lian1966 is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Breda
Berichten: 154
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andy1970 Bekijk bericht
Hallo,

Waarom kunnen er maar max. 24 punten in een route zitten. Heeft dit met Navigon te maken of met de conversie tool?
Dat durf ik niet te zeggen, ik heb dat op een motorforum gelezen.
  #30  
Oud 17-07-12, 09:25
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

Werkt dit nog steeds?
Als ik het bestand open in de mail op de iPhone opent Navigon wel en gaat hij nr routes, maar daar komt dan niet bij te staan (maw hij importeert niet de route)
__________________
at your service
  #31  
Oud 17-07-12, 09:33
Jumper2110's schermafbeelding
Jumper2110 Jumper2110 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 137
Standaard

Bij mij werkt het in alle geval nog wel, ik zie de route en kan hem volgen.. Nu ja volgen, de problemen die ik hierboven beschreef, heb ik nog steeds
  #32  
Oud 17-07-12, 09:51
Jcop Jcop is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 198
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver Bekijk bericht
Werkt dit nog steeds?
Als ik het bestand open in de mail op de iPhone opent Navigon wel en gaat hij nr routes, maar daar komt dan niet bij te staan (maw hij importeert niet de route)
Ik heb exact hetzelfde.

Ik maak dan maar mijn eigen route op de Iphone in Navigon en selecteer dan mooiste route.

Even de instellingen op moto zetten en dan gaat het goed.

Een route maken op de Iphone zelf via Navigon gaat snel en gemakkelijk. De route heeft mij dan ook nog niet teleurgesteld. Dit waren idd mooie banen om met de moto te rijden.
  #33  
Oud 23-07-12, 09:34
Zungoeie's schermafbeelding
Zungoeie Zungoeie is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RMartijnR Bekijk bericht
Met de website gaat het omzetten van een route heel makkelijk.
Ik heb het volgende gemerkt m.b.t. Navigon op de iPhone: er kunnen maximaal 24 punten in een route zitten, meer wordt niet getoond...
Misschien een idee om een route met meer dan 24 punten op te splitsen in meerdere links in de email?
Dat zou inderdaad geweldig zijn!! Nu kom ik niet verder dan een 'halve / incomplete' routes! Dit geldt voor alle routes die ik via de-WoBBeLnl methode op de iphone heb geopend. Ook de route die als voorbeeld wordt gegeven (deze mooie route: Rondrit Teutoburgerwald) wordt maar voor de helft getoond. Heel erg jammer, mijn inziens is er dus nog steeds geen werkende methode? Ik ga komende week touren in BEL/LUX/DU en heb alle routes al klaarliggen als GPX bestand.. maar ja, dat gaat hem niet echt worden tenzij iemand al iets verder is gekomen? WoBBeLnl?
  #34  
Oud 30-07-12, 21:45
EdwardA EdwardA is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 1
Standaard beperking maximaal 24 punten

Is er hiervoor inmiddels al een oplossing? 24 punten is erg beperkt ik heb een aantal routes proberen om te zetten maar helaas kan ik geen enkele route tot het einde erop krijgen.

Is het eventueel ook mogelijk dat ik de sourcecode krijg, zodat ik zelf kan kijken of ik het script kan uitbreiden?
  #35  
Oud 07-08-12, 13:33
nl2rma nl2rma is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 4
Standaard

Is beperking van NAVIGON !!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 augustus 2012 om 14:56 ----------

Inmiddels kun je de ITN Converter 1.8 downloaden (free) en je itn,gpx of ieder ander bestand converteren naar een NAVIGON NM7 formaat.
Je export bestand krijgt dan de extentie .route.
Deze bestandjes kun je met iFunbox plaatsen in >>User Applications>NAVIGON>Documents>storedRoutes

In NAVIGON op je iPhone staan die geplaatste routes dan onder routes en dan het Folder tekentje bovenin kiezen om de opgeslagen routes te tonen.
Na het kiezen van een opgeslagen route druk je op het rekenmachine tekentje om je ingeladen route te berekenen.
  #36  
Oud 09-08-12, 15:45
nl2rma nl2rma is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 4
Standaard

Ern de routes werken ook met Navigon 2.2.0
  #37  
Oud 13-08-12, 16:34
Tom30 Tom30 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 1
Standaard

Hallo allemaal,

Ik volg al een tijdje deze discussie en hoop het ook aan de praat te krijgen.
Ik werk met de t-mobile Navigon en ITN Convertor 1.80. Het lukt me ook om de route in mijn iPhone te zetten. Echter, als ik de route selecteer in Navigon, slaat de app na 3 seconden uit.

Heeft iemand een idee wat dat zou kunnen zijn?

En zijn de .route bestanden tegenwoordig nog steeds gelimiteerd aan 24 punten?

Alvast bedankt allemaal!

Gr, Tom
  #38  
Oud 14-08-12, 16:26
Jumper2110's schermafbeelding
Jumper2110 Jumper2110 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 137
Standaard

Ik wilde daarnet ook nog is een testroute omzetten en ik kreeg een melding dat Navigon nu 99 punten ondersteunt.. In principe genoeg, maar spijtig genoeg heb ik op een route van 5 km al 250 punten

Ik gebruikte een app MyTracks om mijn route op te slaan, zodat ik die later nog eens kon rijden, en ik wilde die dus omzetten en op de iphone zetten, maar met zoveel punten is daar echt teveel werk aan.. pfff.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 augustus 2012 om 16:28 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jcop Bekijk bericht
Ik heb exact hetzelfde.

Ik maak dan maar mijn eigen route op de Iphone in Navigon en selecteer dan mooiste route.

Even de instellingen op moto zetten en dan gaat het goed.

Een route maken op de Iphone zelf via Navigon gaat snel en gemakkelijk. De route heeft mij dan ook nog niet teleurgesteld. Dit waren idd mooie banen om met de moto te rijden.
Hoe doe je dat dan zo gemakkelijk? Ik heb daar ook al is naar gezocht maar is me nog niet gelukt..
  #39  
Oud 21-08-12, 15:40
paulsmid paulsmid is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Locatie: Houten
Berichten: 45
Standaard

Ik gebruik Sygic V12, voor routes, bevalt beter dan Navigon. kan je ook importeren via Iexplorer of Ifunbox.
  #40  
Oud 30-06-13, 23:59
TheMask's schermafbeelding
TheMask TheMask is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 6
Standaard

Beste mensen, wie o wie kan mij helpen.

Op mijn iPhone heb ik het navigatie software van Navigon, nu wil ik graag een zelf een route maken op de computer en uploaden naar mijn iPhone.
Nu heb ik een mail gestuurd naar Navigon of zij een programma hebben waar dit mee kan, helaas hebben ze dit niet en verwezen ze mij naar een website in Duitsland,

http://www.motoplaner.de/
HARZPoint - Der Harz auf den Punkt gebracht

Nou moet ik zeggen dat je op de website eenvoudig een route kan maken en het ook naar verschillende navigatie systemen kan weg schrijven. Er staat zelfs een beschrijving op de site hoe je het naar je iPhone kan wegschrijven.

Navigon auf Smartphones (iPhone, ...)
(funktioniert nur mit Navigon Vollversionen, die auch Routen erstellen können)

Export als Navigon MN URL (txt)
Variante 1
********Link aus der txt-Datei kopieren und als eMail an Smartphone senden
********Link in eMail im Smartphone öffnen - Navigon App mit Route startet
*Variante 2
********Link aus der txt-Datei kopieren
********Link im iPhone in Safari öffnen - Navigon App mit Route startet

Nu heb ik beide variaties uitgeprobeerd, en het lukt maar niet om het in Navigon te openen en ja ik heb een officiële gekochte versie van Navigon.
Ik hoor graag of het bij jullie wel lukt.

p.s. Ik heb ook een mail gestuurd naar de eigenaar van de site, maar die reageert niet op mijn mail.

Laatst gewijzigd door TheMask; 01-07-13 om 09:49.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
TomTom: Route Googlemaps importeren in Tomtom Skigeit iPhone Navigatie 1 25-08-10 11:23
Software: Via GPS achteraf route bekijken?? RonaldTD iPhone Navigatie 1 24-06-10 00:09
Software: Route 66 op iphone keesdr iPhone Navigatie 1 17-11-09 22:48
MKMapView - Route tussen Punt A en B markvwijnen Ontwikkelen voor iOS 0 29-09-09 20:07
Route 66 navigatie installeren nu mogelijk? picco iPhone Navigatie 3 19-06-09 22:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:50.