//

Iphone Tomtom Docking ism bluetootg

Iphone Tomtom Docking ism bluetootg discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik ben in het bezit van een Iphone 3GS en heb daar TomTom mobile navigator op en heb een tomtom docking station voor in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-04-10, 22:25
Bartjex88 Bartjex88 is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 35
Standaard Iphone Tomtom Docking ism bluetootg

Beste, Ik ben in het bezit van een Iphone 3GS en heb daar TomTom mobile navigator op en heb een tomtom docking station voor in de wagen, Als ik nu mijn iphone in dit dock steek en hem verbindt met mijn sigaretten aansteker werkt alles, Alleen ik kan geen Bluetootg audio doen met mijn autoradio omdat het dock is verbonden via bluetooth, Kan ik dit op 1 of andere manier uitschakelen dat hij hiermee verbindt? Als ik mijn gsm niet oplaadt lukt alles, maar als ik wil rijden met gps en bluetooth audio verbindt me gsm automatisch zodra ik hem in het TomTom carkit steek.

Wie weet een oplossing voor dit probleem? Het betreft een Pioneer radio en origineel TomTom docking station
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Iphone 3GS ism Firmware 05.13.04 Bartjex88 Jailbreak 9 19-01-11 09:40
iPhone 3GS: Iphone 3GS ism Firmware 05.13.04 Bartjex88 Unlock 3 22-11-10 23:25
Iphone ism Logitech? saninl iPhone accessoires en onderdelen 9 23-01-10 21:03
iPhone ism USB poort autoradio Peernij iPhone algemeen 3 16-11-09 15:24
TomTom: Speculatie: TomTom Navigator 7 aangekondigd, TomTom is klaar voor de iPhone? iCulture iPhone Navigatie 0 29-05-09 18:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:12.