//

Goedkoop alternatief voor navigatie (JB)

Goedkoop alternatief voor navigatie (JB) discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Misschien handig voor andere mensen daarom heb ik dit gepost, mocht blijken dat het verkeerd staat dan aub verplaatsen naar juist sectie. Hallo allemaal, ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-04-10, 13:57
rikoos rikoos is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 12
Standaard Goedkoop alternatief voor navigatie (JB)

Misschien handig voor andere mensen daarom heb ik dit gepost, mocht blijken dat het verkeerd staat dan aub verplaatsen naar juist sectie.

Hallo allemaal,

ik wilde jullie deze methode niet onthouden omdat het mij enorm veel geld heeft geschild om (bijna) legaal goedkoop met TomTom (of andere navigatie software) in de auto te kunnen werken.

Ten eerste is mijn Iphone gejailbreaked (Duitse T-mobile Iphone) omdat ik hem diende te unlocken (procedure loopt nog om het legaal te laten doen). Je moet hem JB hebben anders lukt dit niet.

Ik heb TomTom gekocht met Itunes waardecheques welke ik met korting bij de BCC had gekocht (€75 tegoed voor €50). Verder heb ik TomTom (WE) in de aanbieding gekocht (enkele weken terug voor €49).

Net als iedereen heeft gemerkt is de GPS van de 3G matig tot slecht in de auto. Ligt helaas ook aan de auto waarin je zit want in mijn auto had ik geen signaal en in de BMW van een vriend bijna perfecte ontvangst.

Nu ben ik tegen het programma RoqyBT tegen gekomen (te vinden in Cydia) en dit programma zorgt ervoor dat je een externe GPS unit kan gebruiken! Ik heb dus via dealextreme een Holux240 gekocht (12 dollar!!) en mijn Iphone connect nu dus naar deze externe GPS unit.

Het werkt als een speer, gister getest in Duitsland en vandaag naar mijn werk (Den Haag -> Utrecht), over nauwkeurig en altijd signaal

De kosten dus zijn 8 euro voor RoqyBT, 12 dollar voor de GPS unit en 9 euro voor een universele Iphone/Ipod carkit.

Scheelt toch weer een hoop ipv van de 99 euro voor de TomTom carkit...

Succes voor degene die dit ook willen gaan doen...

Rick
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-05-10, 01:28
nebilem nebilem is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 418
Standaard

Ik heb gemerkt dat de ingebouwde gps met navigon veel met werkt dan met TomTom.
  #3  
Oud 10-05-10, 21:04
Mr. Pink 720 Mr. Pink 720 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Riemst
Berichten: 23
Standaard

Hmmm intressant
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Spullen voor je Iphone goedkoop aanschaffen black_tear Koopinformatie USA 8 09-05-11 22:52
Goedkoop Data Abbo voor studenten Maxman iPad algemeen 4 18-08-10 07:19
goedkoop docking ding voor de 3g bzb iPhone accessoires en onderdelen 25 19-12-08 18:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:16.