//

TomTom 1.4 in iOS4 probleem blijft actief!!

TomTom 1.4 in iOS4 probleem blijft actief!! discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door rvanhusen Sluit alle programma's eens af en start dan de iphone nog eens op. Als de lijst leeg is moet die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 18-08-10, 19:09
bancker bancker is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 8
Post

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rvanhusen Bekijk bericht
Sluit alle programma's eens af en start dan de iphone nog eens op.

Als de lijst leeg is moet die leeg blijven en niet opkomen met alle programma's.
Nu is de lijst waarempel leeg!
Ik kan dus concluderen dat de lijst van apps een combinatie is van daadwerkelijk in de achtergrond draaiende programma's, programma's die in sluimerstand staan en ooit opgestarte programma's van voor de reboot. Het verschil in deze twee a drie statussen is helaas niet te zien.
Maar goed we zijn weer een stapje verder ook al levert het eigenlijk meer vragen dan antwoorden op.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 29-01-11, 19:49
brackie1 brackie1 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 6
Standaard

tweemaal drukken op de home button ok maar waar is dat rode rondje ???????
of heb ik een speciale iphone waar dat niet op staat tom tom is heel goed maar vergeet
gewoon een exitknop is dat nu zo moeilijk ?? ik heb ook de navmii op de phone van 4 euro daar staat klaar en duidelijk een op en af button of kan ik die button verslepen naar tomtom wat een omslachtig gedoe bijna spijt van men aankoop !! wat een gedoe op die iphone .
  #43  
Oud 29-01-11, 20:05
brackie1 brackie1 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 6
Standaard

de simpelste oplossing om tom tom af te sluiten is de gsm uitzetten !! 3 sec op de aan en uitknop bovenaan !!! rechtsbovenaan !! en dan gewoon gsm terug opstarten simpel
maar zeer omslachtig dus . tom tom maak een exitknop aub !!! kan iemand die de tom tom softwaere gemaakt heeft voor iphone verwittigen aub . alvast bedankt
  #44  
Oud 29-01-11, 21:36
killerbeenl killerbeenl is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: gelderland
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brackie1 Bekijk bericht
tweemaal drukken op de home button ok maar waar is dat rode rondje ???????
lezen is niet je beste eigenschap sorry
druk eens 2 maal op de Homeknop
houd nu (paar seconden) je vinger op de app die je wilt sluiten TADA

zo sluit je dus een programma die op de achtergrond draait af..simpel

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brackie1 Bekijk bericht
de simpelste oplossing om tom tom af te sluiten is de gsm uitzetten !! 3 sec op de aan en uitknop bovenaan !!! rechtsbovenaan !! en dan gewoon gsm terug opstarten simpel
maar zeer omslachtig dus . tom tom maak een exitknop aub !!! kan iemand die de tom tom softwaere gemaakt heeft voor iphone verwittigen aub . alvast bedankt
Dit is pas omslachtig en onnodig
  #45  
Oud 29-01-11, 21:47
killerbeenl killerbeenl is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: gelderland
Berichten: 8
Standaard

Uitzetten en sluimeren/standby zijn 2 die niets met elkaar te maken hebben.

Sluimeren/standby is de powerknop rechtsboven kort indrukken, en nu zijn dus ALLE eerder aktieve programma's in de "multitasking balk" aktief.


Uitzetten is langer dan 3 seconden de powerknop ingedrukt houden en "sliden" om je iPhone ECHT uit te zetten.
Na het dan opnieuw starten van de iPhone zijn de eerder aktieve programma's zoals Tomtom niet meer aktief (totdat je deze natuurlijk weer opstart)

Heel verhaal maar het is eigenlijk simpel

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bancker Bekijk bericht
Nu is de lijst waarempel leeg!
Ik kan dus concluderen dat de lijst van apps een combinatie is van daadwerkelijk in de achtergrond draaiende programma's, programma's die in sluimerstand staan en ooit opgestarte programma's van voor de reboot. Het verschil in deze twee a drie statussen is helaas niet te zien.
Maar goed we zijn weer een stapje verder ook al levert het eigenlijk meer vragen dan antwoorden op.
  #46  
Oud 29-01-11, 22:05
brackie1 brackie1 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 6
Standaard

killerbeen je hebt gelijk !! inderdaad alweer eens te snel geoordeeld
blijkbaar zat ik op pagina 1 nog , maar zoals je gezegd hebt , de home button 2x en dan tom tom 2 sec aanraken en er verschijnd een -bordje zoals verboden toegang dat uitklikken en opgelost .. bedankt voor u reactie !! probleem opgelost dank u.... en waarom ik dat niet gelezen heb !! ik ben namelijk slechtziend begrijp je .
  #47  
Oud 29-01-11, 22:25
killerbeenl killerbeenl is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: gelderland
Berichten: 8
Standaard

in ieder geval weer iemand meer gebruikersgemak van de iPhone voorzien

Hier nog wat tips (misschien trap ik een open deur in)

De balk die opend na 2x homeknop kan je ook naar links/rechts "schuiven" zodat je meerdere geopende programma's tegenkom.

Naar links is je iPod bediening EN een grijs icoon om je scherm te "vergrendelen" zodat deze niet automatisch meedraait in landscape

Op je normale werkblad kan je ze op dezelfde manier (vinger langer dan 3 sec op het icoontje houden) verplaatsen of zelfs op elkaar laten vallen zodat je dezelfde soort programma's in 1 mapje kan zetten.

Verwijderen (deinstalleren) gaat dan via het kruisje.

suc6

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brackie1 Bekijk bericht
killerbeen je hebt gelijk !! inderdaad alweer eens te snel geoordeeld
blijkbaar zat ik op pagina 1 nog , maar zoals je gezegd hebt , de home button 2x en dan tom tom 2 sec aanraken en er verschijnd een -bordje zoals verboden toegang dat uitklikken en opgelost .. bedankt voor u reactie !! probleem opgelost dank u.... en waarom ik dat niet gelezen heb !! ik ben namelijk slechtziend begrijp je .
  #48  
Oud 30-01-11, 10:54
huibregt huibregt is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 212
Standaard

Een heleboel van dit soort problemen zouden hier niet opgelost behoeven te worden als mensen de gebruikershandleiding eens gingen lezen. Ik weet het, dat is niet erg cool.... Ik wordt het echter wel eens beu als ik op het forum steeds vragen zie die met een korte blik in de handleiding opgelost zouden zijn.
  #49  
Oud 30-01-11, 20:18
killerbeenl killerbeenl is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: gelderland
Berichten: 8
Smile

DE handleiding die bij je iPhone zit ?? sorry maar die is zeer karig.

En dat op een forum de vragen meerdere malen voor komen is inderdaad zonde van een lange thread en ruimte en overzicht maar dat komt bijna op alle forums voor en helaas niet te vermijden.

Als je het vervelend vindt of je dag niet hebt..gewoon geen antwoord geven.

Ik had gisteren een "goede" dag en dan gooi je er een paar tips tegen aan




Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door huibregt Bekijk bericht
Een heleboel van dit soort problemen zouden hier niet opgelost behoeven te worden als mensen de gebruikershandleiding eens gingen lezen. Ik weet het, dat is niet erg cool.... Ik wordt het echter wel eens beu als ik op het forum steeds vragen zie die met een korte blik in de handleiding opgelost zouden zijn.
  #50  
Oud 30-01-11, 22:47
huibregt huibregt is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 212
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door killerbeenl Bekijk bericht
DE handleiding die bij je iPhone zit ?? sorry maar die is zeer karig.
Nee, gewoon even de uitgebreide gebruikershandleiding downloaden bij Apple. Daar staat echt (bijna) alles in. Sorry, ben even de juiste link kwijt, maar moet voor ieder te vinden zijn.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
TomTom iOS4 probleem Herre iPhone Navigatie 1 22-06-10 18:43
Wi-Fi blijft data actief bokkie1978 Wi-Fi 1 30-05-10 20:56
e-mail app blijft niet actief shodan iPhone Apps 1 28-04-10 22:31
Mijn 3G verbinding blijft constant actief Marcel-VR6 iPhone algemeen 2 18-04-10 17:57
simlock blijft actief antwan Archief 3 21-01-10 07:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:33.