//

HD Traffic werkt niet

HD Traffic werkt niet discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Net TomTom voor mijn 3GS met iOS 4 aangeschaft inclusief HD Traffic voor een jaar. Melding gekregen dat alles succesvol aangeschaft is. Maar helaas krijg ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-06-10, 14:43
gkho gkho is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 61
Unhappy HD Traffic werkt niet

Net TomTom voor mijn 3GS met iOS 4 aangeschaft inclusief HD Traffic voor een jaar.
Melding gekregen dat alles succesvol aangeschaft is.

Maar helaas krijg ik steeds bij verkeersinformatie te zien dat mijn abonnement verlopen is

Ik vermoed overigens dat dit komt omdat ik een bestaande tomtom account gebruik die ik jaren geleden al had en ook gebruikte voor mijn windows mobile telefoons met tomtom traffic die vervolgens migreerde naar HD Traffic onder Windows Mobile.

Natuurlijk vrijdag gelijk TomTom proberen te bellen maar helaas net 5 minuten na de sluitingstijd van hun servicedesk nemen ze natuurlijk niet meer op.

Mail via "mijn tomtom" gemaakt en gelukkig op zaterdag werken ze ook en kreeg ik van tomtom iwan het verzoek meer informatie te versturen (sommige vragen had ik al beantwoord, maar ik ben al lang blij dat ze zaterdags werken, kan ik misschien maandagochtend toch van Rotterdam naar Almere komen via de snelste route).

Iemand anders ook weleens zoiets tegengekomen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-06-10, 23:10
markmax markmax is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 2
Standaard hd traffic werkt niet

Ik heb exact hetzelfde!

Tomtom gemaild en die zeiden dat ik alle instellingen moest verwijderen van Tomtom. Dit heb ik gedaan, maar helaas niks.
Vervolgens heb ik allerlei screenshots naar ze toegestuurd, maar geen reactie!
Vanmiddag maar weer eens gebeld en de support medewerker zei dat ik de app van mijn iphone en van mijn mac moest afgooien.
Vervolgens alles verwijderd en opnieuw gedownload van de appstore, geen resultaat. Hierna mijn email adres gewijzigd, resultaat bleef het zelfde.....

Morgen nog maar eens bellen.
  #3  
Oud 30-06-10, 01:04
gkho gkho is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 61
Thumbs up Hij doet het weer.

Hij doet het weer . Ik vermoedde dat het te maken had met de oude account die ik gebruikt had. Ik heb een nieuwe tomtom account aangemaakt en gevraagd of ze de traffic naar dat abonnement wilden overzetten. Dat hebben ze gedaan en alles werkte gelijk weer.

HTML-code:
Discussiethread
Reactie (Eva S. (NL))
29-06-2010 10:43 VM
Geachte heer Postduif,
 
Hartelijk bedankt voor uw contact met onze afdeling Customer Care.
 
Het referentienummer voor uw vraag is 100626-000903. Dit referentienummer kunt u vermelden als u nogmaals contact met ons opneemt over dit onderwerp.
 
De HD traffic dienst is op uw verzoek overgezet naar gerrit.postduif@kpn.nl. Dus log in met dit e-mailadres en het bijbehorende wachtwoord en het zou nu moeten werken.
 
Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Indien u toch nog vragen of suggesties heeft, reageer dan op deze e-mail zoals onder de stippellijn staat uitgelegd.
 
Met vriendelijke groeten,
TomTom Customer Care Team
--------------------------------------------------------------------------------
Overigens ben ik gelijk tomtom gaan gebruiken met verkeersinformatie en op de achtergrond een iphone radiostation. Als je dan met 120 kmpu een telefoongesprek ontvangt gaat het niet helemaal goed. Soms loopt mijn 3GS vast, soms komt het gesprek niet goed door en soms begint de muziek dwars door het gesprek te spelen!

Laatst gewijzigd door gkho; 30-06-10 om 01:09.
  #4  
Oud 30-06-10, 10:35
markmax markmax is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 2
Standaard

Goedemorgen,

net Support weer gesproken en jou oplossing voorgesteld. Ze gaan het omzetten en dan zou het weer moeten werken.

Dank voor je reactie!

Mark
  #5  
Oud 03-07-10, 10:21
jrepko's schermafbeelding
jrepko jrepko is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: -
Berichten: 74
Standaard

@ghko

Je wilt zeker nog wat extra spam hebben door je e-mail adres in de mail te laten staan...
__________________
iPhone 6+ 64GB FW: 8.2; 2*Apple TV3; iMac 24"-3.06Mhz, 1Tb, 8GB; Timecapsel 3TB; iPad4+3G 64 GB; 2*iPhone 5S 32GB FW: 8.2; 2*iPad2 16GB
  #6  
Oud 03-07-10, 10:58
gkho gkho is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 61
Talking Spam

Bedankt voor de tip maar je denkt toch niet echt dat ik gerrit.postduif@kpn.nl als email adres heb
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jrepko Bekijk bericht
@ghko

Je wilt zeker nog wat extra spam hebben door je e-mail adres in de mail te laten staan...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Navigon: Live traffic in Navigon Erikje128 iPhone Navigatie 3 18-01-11 10:32
TomTom: TomTom HD-Traffic lapje iPhone Navigatie 11 26-05-10 19:44
HD traffic stanleyt Archief 1 13-03-10 20:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:12.