iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Navigatie (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/)
-   -   Hardware: Navigatie iPhone 4 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/63585-navigatie-iphone-4-a.html)

Isoow 03-08-10 22:13

Zit hier nu een interne GPS in of moet ik toch zon carkit kopen met GPS module want steeds als ik sygic wil gebruiken kan hij geen gps vinden terwijl er toch i nde Iphone 4 een gps module zit

RudydG 03-08-10 22:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Isoow (Bericht 514495)
Zit hier nu een interne GPS in of moet ik toch zon carkit kopen met GPS module

iPhone 4 heeft full gps ingebouwd, geen extra nodig.

Isoow 03-08-10 22:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RudydG (Bericht 514499)
iPhone 4 heeft full gps ingebouwd, geen extra nodig.

wrm kan ik em dan niet gebruiken met sygic hoop niet dat die kapot ofzo is heb em hele dag uitgeprobeerd maar hij vangde helemaal niks op geen een sateliet

RudydG 03-08-10 22:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Isoow (Bericht 514510)
wrm kan ik em dan niet gebruiken met sygic hoop niet dat die kapot ofzo is heb em hele dag uitgeprobeerd maar hij vangde helemaal niks op geen een sateliet

Stuk zal ie niet zijn. Maar een instelling? Is het een aangekochte sygic via de AppStore?

Isoow 03-08-10 22:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RudydG (Bericht 514516)
Stuk zal ie niet zijn. Maar een instelling? Is het een aangekochte sygic via de AppStore?

Nope kan het daar aan liggen dan?

RudydG 03-08-10 22:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Isoow (Bericht 514518)
Nope kan het daar aan liggen dan?

Uiteraard kan het daaraan liggen.

Isoow 03-08-10 22:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RudydG (Bericht 514522)
Uiteraard kan het daaraan liggen.

Hmm weet je mischien waar ik die gps instellingen kan zien op Iphone die kon ik juist helemaal nergens vinden

RudydG 03-08-10 22:31

Als je sygic aanschaft via de AppStore zal het wel werken. Er zijn geen settings volgens mij.

Isoow 03-08-10 22:43

dankjewle voro de info ik ga effe kijken

huibregt 04-08-10 09:33

Kijk even of locatievoorzieningen op 'aan' staat voor sygic. Sinds iOS4 moet je dit voor elk programma wat die voorziening wil gebruiken aanzetten. Kijk onder Instellingen > Algemeen > Locatievoorzieningen > en het lijstje met apps dat dan verschijnt. 'Schuifje' moet naar rechts op 1 staan.

Isoow 04-08-10 11:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door huibregt (Bericht 514831)
Kijk even of locatievoorzieningen op 'aan' staat voor sygic. Sinds iOS4 moet je dit voor elk programma wat die voorziening wil gebruiken aanzetten. Kijk onder Instellingen > Algemeen > Locatievoorzieningen > en het lijstje met apps dat dan verschijnt. 'Schuifje' moet naar rechts op 1 staan.

Die staan allemaal op 1 maar daar kan ik geen sygic tussen vinden ik probeer tomtom als die werkt gooi ik sygic er van af

mdl 04-08-10 16:10

kun je de carkit voor de iphone 3gs ook voor de iphone 4 gebruiken?

mdl 04-08-10 16:10

En ik bedoel dan de carkit van tomtom!

anandvr 06-08-10 00:01

Ik heb Navigon 1.5.1 erop staan...maar het beeld word soms helemaal zwart...dan zie je alleen maar de pijl...werkt die wel met mijn firmware?

Wilbie 06-08-10 09:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door anandvr (Bericht 518598)
Ik heb Navigon 1.5.1 erop staan...maar het beeld word soms helemaal zwart...dan zie je alleen maar de pijl...werkt die wel met mijn firmware?

Het probleem zit hem in de Panorama View. Je kunt twee dingen doen: Panorama View uitzetten of gratis upgraden naar 1.6.0, met als bonus meer functies en veel recenter kaartmateriaal.

anandvr 06-08-10 11:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wilbie (Bericht 518792)
Het probleem zit hem in de Panorama View. Je kunt twee dingen doen: Panorama View uitzetten of gratis upgraden naar 1.6.0, met als bonus meer functies en veel recenter kaartmateriaal.


Aaahaa:P,wel jammr had het wel even willen proberen..maargoed heb 1.6.0 en die werkt wel:)

frekel 06-08-10 13:05

Ja, je kunt de TomTom carkit gebruiken voor de iPhone 4, maar ...

Je moet de carkit wel jailbreaken. Zie hier: Here’s a Simple Fix For iPhone 4 And TomTom Car Kit [How To] | Cult of Mac

(Neem dat jailbreaken niet te serieus, een plakbandje is genoeg ;)

pieterjanvh 10-08-10 17:11

Heel erg nuttig dit!
Voor buitenlandse tripjes ging ik steeds de TT Car Kit van een vriend halen ;)
Blijkbaar is dit voor de iPhone 4 zelfs niet meer nodig!
Scheelt heel wat in de portemonnee ;)

huibregt 10-08-10 19:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pieterjanvh (Bericht 525176)
Voor buitenlandse tripjes ging ik steeds de TT Car Kit van een vriend halen ;)
Blijkbaar is dit voor de iPhone 4 zelfs niet meer nodig!

Ook voor de 3G en 3Gs was en is dat niet nodig hoor! Ik navigeer met Navigon prima in het buitenland op mijn 3G zonder enig dataverbruik (dataroaming uit), zonder TT car kit o.i.d.

pieterjanvh 10-08-10 19:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door huibregt (Bericht 525399)
Ook voor de 3G en 3Gs was en is dat niet nodig hoor! Ik navigeer met Navigon prima in het buitenland op mijn 3G zonder enig dataverbruik (dataroaming uit), zonder TT car kit o.i.d.

Toen we nog op mijn vriendin haar 3GS afgingen had ik in het zuiden van Frankrijk toch vaak problemen met het signaal...
Misschien lag het aan de voorruit van mijn auto ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:18.