//

Navigon MobileNavigation nu met korting! Aanrader??

Navigon MobileNavigation nu met korting! Aanrader?? discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Einde aanbieding (Ik had Navigon al en werkt echt perfect op m'n 3GS / iOS4)...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 16-08-10, 09:07
Rsport20 Rsport20 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 47
Standaard

Einde aanbieding

(Ik had Navigon al en werkt echt perfect op m'n 3GS / iOS4)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 16-08-10, 14:47
Sleurhutje Sleurhutje is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 30
Standaard

Tussen de regels door.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMarnick Bekijk bericht
Bij NAVIGON, vraagjes:

Live Traffic (werkt het goed en waarschuwd u het tijdens het navigeren?)
Ja, het werkt goed. Net als bij TomTom krijg je de melding van een file als je net voorbij de laatste afslag voor de file bent. Zonder gekheid, de informatie van beiden komen van zowel live-gegevens (mobiele dataverbinding) als via aangeleverde/ingekochte gegevens.

Text To Speech (goede nederlandse stem?)
Ja, nou ja. Ze klinkt als prinses Maximà. TTS zal altijd fonetische "uien" kennen tenzij straatnamen als fonetische tekst worden opgeslagen.

Herberekening na afwijken van de route? Niet vragen om om te keren?
Zo langs als de alternatieve route langer is dan omkeren zal er geprobeerd worden om te keren. Via het menu kan wel aangegeven worden dat je de route wilt herberekenen.

Snelheidsborden op scherm Vs werkelijke snelheid toegelaten? Zegt die ook dat je te snel rijdt als je over de limiet zit? Kan je instellen hoeveel te snel je pas een waarschuwing krijgt?
Ja, zowel de borden als de werkelijke (GPS) snelheid zijn zichtbaar. Maar de aanduidingen op veel borden komen niet overeen met de werkelijkheid omdat ze domweg niet actueel zijn. Vooral provinciale wegen en industriegebieden zitten er wel eens naast (80 waar je 50 mag of andersom).

Flitslocaties, op voorhand instellen hoeveel meter waarschuwing?
Gebruik ik niet. Kwestie van moraalridder zijn en je aan de snelheid houden.

Kaartweergave wanneer je gewoon rijdt en geen navigatie instructies gebruikt. Kaart volgt gewoon je route. Wat voor informatie geeft de kaart dan? huidige snelheid, toegelaten snelheid , welke weg je rijdt, welke de naam is van volgende straat die je kruist?
Ja, de kaart volgt je huidige positie en schuift mee. Zowel in 2D als 3D weergave. Tevens wordt de huidige GPS snelheid getoond en de straatnaam. Van zijstraten is nagenoeg altijd de naam zichtbaar mits deze binnen het scherm past (bij landschap weergave dus grotere kans dat het past).

Ken Navigon ook éénrichtingsstraten? Stuurt die u toch niet in de verkeerde richting erin?
Ja, op voorwaarde dat de kaartinformatie actueel is. Vergeleken met TomTom gaat het net zo vaak fout. Veelal exact dezelfde straten.

Bedankt voor de antwoorden!!
Graag gedaan. Ik heb zowel TomTom 710 als iGo 8 als vaste navigatie gehad. Vanwege de persoonlijk betere weergave/kleurtjes heb ik Navigon op mijn iPhone 3G gezet, inclusief Live Traffic. Ik was daar zeer te spreken over en heb nu een 8450 Live in de auto. Reden? Je wordt altijd net gebeld als je bij een onbekend verkeersknooppunt aan komt. Nu geen last meer van.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:57.