//

Navigon MobileNavigation nu met korting! Aanrader??

Navigon MobileNavigation nu met korting! Aanrader?? discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Dat is een snelle reactie, thanx! Duidelijk!...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 13-08-10, 11:43
Krusko Krusko is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 51
Standaard

Dat is een snelle reactie, thanx! Duidelijk!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 13-08-10, 12:04
Tolarian Tolarian is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Antwerpen (België)
Berichten: 76
Standaard

Graag gedaan!
  #23  
Oud 13-08-10, 12:23
darkmanx darkmanx is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 130
Standaard

Die live traffic van Tomtom, moet je daar apart een jaarlijks abonement voor nemen?
Als dat zo is , kun je dan met een tomtom die je niet hebt aangeschaft toch nog live traffic aanschaffen ?

Alvast bedankt !

Greetz
  #24  
Oud 13-08-10, 13:26
pieterjanvh pieterjanvh is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 162
Standaard

Jep, zoals Tolarian al zei, nu kopen !

Maar ik zie toch dat sommige toch nog de voorkeur geven aan Tom Tom, iemand nog met tegenargumenten?
  #25  
Oud 13-08-10, 13:41
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkmanx Bekijk bericht
Die live traffic van Tomtom, moet je daar apart een jaarlijks abonement voor nemen?
Als dat zo is , kun je dan met een tomtom die je niet hebt aangeschaft toch nog live traffic aanschaffen ?

Alvast bedankt !

Greetz
Pieterjanvh en darkmanx; nogmaals; voor zo'n lage prijs navigon europe kunnen kopen; niet twijfelen hoor, gewoon kopen man . Ik heb voor de benelux versie zelfs nog meer betaald dan deze europe die ze nu zo goedkoop aanbieden, je kan echt een koopje slaan met navigon nu.


De TT live traffic is 30 euro per jaar, daar draai ik m'n hand niet voor om , ik ben er tevreden van dus das mooi meegenomen.
  #26  
Oud 13-08-10, 13:49
pieterjanvh pieterjanvh is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 162
Standaard

Ok thanks voor de inbreng
Vanmiddag is bestellen!
  #27  
Oud 13-08-10, 15:20
Tolarian Tolarian is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Antwerpen (België)
Berichten: 76
Standaard

welkom lid 1XXXXXX ste :-p
  #28  
Oud 13-08-10, 20:37
iMarnick iMarnick is offline
• iOS 6.1.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 49
Standaard

Heeft Navigon ook een auto zoom? Als je traag rijdt zoemt de kaart in, kom je op vb de snelweg zoemt die automatisch uit?
En bij de vraag of Live Traffic en 3D Panorama 1 MALIG te betalen is krijg ik een antwoord: Het is al 1000 keer gezegd: Live Traffic en 3D Panorama zijn éénmalige aankopen. Mocht je een keer deze extra’s opnieuw installeren, druk gewoon op ‘koop’ in de applicatie en je krijgt daarna de melding: “U hebt deze software al gekocht. Tik op OK om opnieuw te downloaden”.
Maar OK, als je het betaald hebt en je bent het vb kwijt en je wilt het terug kopen of vb zoals je zegt, je stapt over op een iPhone 4. Dan ok, dat zou logisch zijn dat Navigon al weet dat die dat heeft betaald en dat je het gewoon kan downloaden. MAAR, stel dat dat nog steeds in die maand is dat je de service hebt gekocht. Ik heb het echt over vb na een jaar. Zijn er mensen die de service al meer dan een jaar gebruiken?
Waarom ik het vraag is omdat dat een grote rede is om Navigon te nemen als navigatie in plaats van TomTom.
Want veel mensen hebben het over de stem, over iPod integratie. Bij mij is het belangrijk om goede en correcte informatie te krijgen tijdens het navigeren. Dus verkeersinformatie, flitspalen, correcte straten, …
Ook heel belangrijk is de info over wat je moet doen bij een afslag. Gewoon zeggen, over zoveel meter rechts afslagen op die straat kan zowel TomTom als Navigon. Maar welke geeft de duideljkste info? En dan bedoel ik weergave van de kaart. Extra pijltjes die erop komen, …
Muziek luisteren doe ik toch via mijn radio. Dus dat is minder belangrijk voor mij in een app. Tijdens het surfen op YouTube heb ik ook gemerkt dat je bij navigon routepunten kunt toevoegen. In het filpje had iemand 3 routepunten ingevoegd waarlangs je kan rijden en je kon er nog meer toevoegen. Klopt dit?

Lap, nu begin ik weer te twijfelen. Rede, als je de kaarten van TomTom en Navigon bekijkt op Internet dan vind ik de kaarten van TomTom vele beter. Bij Navigon is het hoekig terwijl bij TomTom de straat echt mooi rond is.
En beste voorbeeld. In de straat waar ik woon is zo een kleine chicane gemaakt. Zo snel rechts links. Ik kijk op TomTom en ja de straat heeft ook die kleine kronkel. Ik kijk op de kaart van Navigon en de straat is gewoon 1 rechte lijn. Het zijn die details die ik bedoel. Nu weet ik niet dat de kaarten op de iPhone dit ook hebben?
In ieder geval, zelfs op Google kaarten op de iPhone zie je de chicane in onze straat. En heb nog voorbeelden. Zo is er een doodlopende straat waar op het einde een grote cirkel is gemaakt zodat men kan draaien. Op de kaarten van TomTom zie je die cirkel ook. Op Navigon, neen, gewoon een straat die stopt zonder cirkel op einde.
Nu deze kaarten heb ik gevonden op de sites van TomTom en Navigon.
TomTom: http://routes.tomtom.com/?Lid=1#/map...om=6&map=basic
Navigon: http://www.navigon.com/portal/int/ku...tenfehler.html
Dus mensen, kijk eens naar de 2 mappen. Zoek een straat die je kent en vergelijk eens.
Ik kan nog altijd niet kiezen. Eerst ging men voorkeur uit voor TomTom. Nu voor Navigon vanwege de lage prijs en ook het 1 malig kopen van verkeersinformatie wat ik toch wel een must vind. Maar om nu bij TomTom elk jaar 30 euro te betalen vind ik het ook niet waard.

En nog een vraag, hoe zit het met eenrichtingswegen ? Want ik weet nog dat men Garmin in de tijd altijd in de verkeerde richting me in de straat stuurde. Bij google maps waar TomTom op gebaseerd is zie je de pijltjes wat de juiste rijrichting is. En deze stuurt u dan ook altijd in die richting. Doet Navigon dit ook?
Daarom dacht ik Navigon. Maar nu ik de kaarten zie is me dat wel een tegenvaller. Zo slordig afgewerkt.
Maar dit was wel op de kaarten op internet. Zijn de kaarten op de iPhone anders?
Weet iemand hier raad mee?
Echt bedankt als iemand mij kan helpen!!!!!


AUB, want ik weet echt niet meer wat te kopen nu!!!!!

HEEEEEL erg bedankt als er iemand mij kan helpen !!!!

Laatst gewijzigd door iMarnick; 13-08-10 om 22:53.
  #29  
Oud 14-08-10, 01:11
darkmanx darkmanx is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 130
Standaard

Thanks voor de info.
Ik hou het toch bij Tomtom.

Greetz darkmanx
  #30  
Oud 14-08-10, 01:15
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Krusko Bekijk bericht
Kan ik toch alvast deze applicatie kopen (wel uiteraard Itunes geinstalleerd)? of moet ik echt wachten op de telefoon?
Je hebt nu toch de 3GS, daar werkt hij ook gewoon onder.
Dus zou hem inderdaad gewoon nu kopen.
  #31  
Oud 14-08-10, 01:29
Tolarian Tolarian is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Antwerpen (België)
Berichten: 76
Standaard

heb een tomtom handheld

en nu navigon op iphone (ziet er toch ook heel indrukwekkend uit)
  #32  
Oud 14-08-10, 03:39
Tuur Tuur is offline
• iOS 9.0
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 182
Standaard

Hallo,
Net Navigon aangeschaft (mooie aanbieding) en geinstalleerd. Nu wil ik Panorama View 3D aanschaffen (vanuit Navigon) maar dan krijg ik de melding "Kopen vanuit programma's is niet toegestaan".
Een andere manier kan ik niet verzinnen, wie kan mij helpen, alvast bedankt
Tuur
  #33  
Oud 14-08-10, 10:28
pieterjanvh pieterjanvh is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 162
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bekijk bericht
Hallo,
Net Navigon aangeschaft (mooie aanbieding) en geinstalleerd. Nu wil ik Panorama View 3D aanschaffen (vanuit Navigon) maar dan krijg ik de melding "Kopen vanuit programma's is niet toegestaan".
Een andere manier kan ik niet verzinnen, wie kan mij helpen, alvast bedankt
Tuur
Je zal dit moeten aanschaffen vanuit iTunes, dus gewoon even de zoekfunctie gebruiken in iTunes
  #34  
Oud 14-08-10, 10:32
Tuur Tuur is offline
• iOS 9.0
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 182
Standaard

Hmm, net als op de manier dat ik Navigon heb moeten downloaden dus......vreemd, als je de applicatie opent dan lijkt het alsof je vanuit de applicatie moet downloaden......

Bedankt, ik ga weer even verder zoeken.............
  #35  
Oud 14-08-10, 10:36
Tolarian Tolarian is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Antwerpen (België)
Berichten: 76
Standaard

Ik heb het gisteren geinstalleerd en het is echt wel degelijk vanuit de applicatie te downloaden.

onderaan heb je zo een balkje en dan zie je extra en daar moet je deze kopen, je zal ze niet vinden in itunes volgens mij.
  #36  
Oud 14-08-10, 11:11
Tuur Tuur is offline
• iOS 9.0
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 182
Standaard

Klopt, moet vanuit applicatie. Zal even naar mijn iPhone instellingen kijken, misschien heb ik 'kopen vanuit app' wel uitgeschakeld....
  #37  
Oud 14-08-10, 11:19
Tuur Tuur is offline
• iOS 9.0
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 182
Standaard

Gelukt, MOET idd vanuit applicatie en niet vanaf iTunes en het belangrijkste: bij instellingen en beveiliging had ik 'kopen vanuit programma' niet aangevinkt.
Goed weekend allen.
Vanavond maar even op Wi-Fi downloaden, is vereist.
  #38  
Oud 14-08-10, 11:23
Tolarian Tolarian is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Antwerpen (België)
Berichten: 76
Standaard

Graag gedaan
  #39  
Oud 14-08-10, 11:35
Tuur Tuur is offline
• iOS 9.0
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 182
Standaard

Tja, zonde dat ik dan 'onnodig' een vraag stel waarbij ik het antwoord zelf bedenk qua instelling, jij idd bedankt voor het meedenken....;-)
  #40  
Oud 14-08-10, 11:37
Tolarian Tolarian is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Antwerpen (België)
Berichten: 76
Standaard

Soms begin je pas te denken wanneer je de vraag pas gesteld hebt (of getypt)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:24.