//

op 3G

op 3G discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Wel ik ga me zeer wss een iPhone 3G aanschaffen en zou daar dan Navigon op zetten, echter vraag ik me af of de 3G ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-08-10, 17:35
nicolas4 nicolas4 is offline
• iOS 6.1.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Leuven
Berichten: 99
Standaard op 3G

Wel ik ga me zeer wss een iPhone 3G aanschaffen en zou daar dan Navigon op zetten, echter vraag ik me af of de 3G dit wel aankan?
Anders is een 3GS/4 waarschijnlijk beter om aan te schaffen...

Weet iemand dit mss?
(Sorry als er een topic over was maar ik heb even gezocht en niks gevonden dusja...)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-08-10, 07:23
kevinsch1993 kevinsch1993 is offline
• iOS 13.5.1
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 31
Standaard

Een vriend van me gebruikt de 3G met TomTom erop. Dat werkt prima. Alleen duurd het even voordat TomTom is geladen.
  #3  
Oud 15-08-10, 11:39
huibregt huibregt is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 212
Standaard

Ik gebruik Navigon op mijn 3G naar tevredenheid. Het duurt inderdaad wat lang voordat Navigon is opgestart, dus je merkt dat de 3G hier op de grens van zijn kunnen zit.
  #4  
Oud 15-08-10, 16:21
Wilbie Wilbie is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Grijpskerk
Berichten: 117
Standaard

Ik heb ook Navigon op m'n 3G, en het werkt prima (beter dan TomTom, waar het GPS-signaal in de bebouwde kom redelijk vaak de weg kwijt is of achter loopt). Het duurt even voordat ie helemaal geladen is en genoeg GPS-satelieten heeft gevonden, maar daarna werkt het probleemloos. Wel is het verstandig om de Panorama View niet te activeren, dat is eigenlijk net teveel voor een 3G.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:39.